1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 NAT-tyypin muutos?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Volbeat 08.02.2011.

  1. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2010
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en pysty joinaamaan hänen(tai hän minun) partyyn. oma NAT tyyppini on 3, ja tiedän että siinä on todennäköisesti vika. luin täältä että mw2sta pelaamalla sen saisi nollattua, mutta ei auttanut. joten miten saisin tuon NAT tyypin vaihdettu vaikka 2:ksi. koetin laittaa nuo verkko jutut uudelleen mutta silti sama. käytän langatonta, jos sillä on jotain merkitystä. kaikki muut verkko asetukset ovat ok, paitsi UPnP- ei saatavilla, jos oikein muistan, mutta en tiedä mitä se tarkoittaa ja onko väliä. portteja pitää kuulemma availla. moodemini on xyxel p-660-HW-d1. elisa.
    apua kiitos :)
     
    Viimeksi muokattu: 09.02.2011
  2.  
  3. maksa84

    maksa84 Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sun pitää laittaa modeemin asetuksista upnp päälle ja avata portti 3074
    itellä oli kauan sama vika et voinu joinata kaikkii kaverihin mut nyt itellä on nat type open
     
  4. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2010
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitos jo tosta, mutta osaisitko kertoa mistä pääsen avaamaan ton modeemin asetus-kohdan ja hoitaa koko homman.(step by step) en itse mikään nero ole näissä enkä viittisi mitään itse mennä säätämään ilman täyttä varmuutta ettei netti kaadu kokonaan :)
     

Jaa tämä sivu