1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3:n hinta hahmottumassa?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Jouko? 06.04.2006.

  1. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Kaikkein viisainta on ostaa Xbox360:n ja pelailla sillä sen aikaa kun PS3:n hinta laskee.
     
  2.  
  3. ruhux

    ruhux Member

    Liittynyt:
    27.04.2006
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tulee sopivasti veronpalautuksessa ps3n verran rahnaa, ei tarvitse erikseen tinkiä ja säästellä :D
     
  4. TuukkaZ

    TuukkaZ Guest

    @ mcmopo


    Miksi ostaa xbox360? ei kaikilla ole ostaa eka sitä ja sit ostaa vähän ajankuluttua ps3, ajatteleppa silleen. :)
     
  5. kuassimo

    kuassimo Guest

    Hehe..itse odotan ps3:sta kun taitaa xbox360 hinta laskee sen ilmestyttyä niin vois hankkia sen boxin. viä kun joskus se modpiirikin saatais kehitettyä sille nii se on siinä.
    Eikös se ps3 käytä niitä jotain uuden formaatin levyjä..olikos se niitä jotain 43gigan vai muistanko väärin? jotain ne oli mutta ei kai näitä tavallisia 4.7 tai kahdeksan gigasen.. niin että pelien hinnatkin taitaa olla korkeammat kuin xbox360
     
  6. agent_999

    agent_999 Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2005
    Viestejä:
    174
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mun mielestä ei kannata ostaa kahta pelikonsolia xbox360:stä ja ps3:sta
    ,koska nuo yhteensä maksavat lähelle sitä tonnia vaikka se ps3:sen hinta laskisi. minä ostan sen halvemman jossa on pienempi kovo hinta:499€ mitä muuta tossa halvemmassa versiossa oli eroja kuin,että pienempi kovalevy?
     
  7. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Halvemmasta puuttuu hdmi liitin, eli siitä ei saa digitaalista (eikä tietääkseni teräväpiirto-) kuva ulos ollenkaan. Kaikki muut ominaisuudet on muistaakseni päivitettävissä.
     
  8. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jos ps3:n halvemmassa versiossa ei muka olisi komponentti liitäntää tai muuta hd-yhteensopivaa niin olisin todella yllättynyt...
     
  9. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itse ostin mieluummmmin x-laatikon...huonoja kokemuksia vanhasta ps2:sesta ja taasen hyviä vanhasta x-laatikosta...ja kyllähän tuo hintakin vaikutti asiaan kuten myös se että boksi ilmesty aikasemmin. Ja uskosin että niissä on suunilleen samanlaiset tehot/grafiikat/muut. Muuten tietääkö kukaan minkä hintasii pelit tulee olemaan ps3? ei sit mitään että "kai ne on samanhintasii kuin xbox"
     
  10. HD15

    HD15 Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyl toi hinta karmaisee. Onhan se halpa jos samantehoiseen tietokoneeseen vertaa, mutta silti...500-600€!?
    taidanpa mieluummin hankkia mikkisoftan laatikon. tuolla 600 eurolla saa päälle ninttarin ihmelaatikonkin :D

    arvioisin(eli ei ole millään tavalla varmaa) että aluksi pelit maksaa 60-70€ ja myöhemmin pelien lähtöhinnat laskenevat n. 50€ paikkeille.
    muistaakseni kakkosen kanssa kävi juuri näin, joten eiköhän kolmosen kanssa tapahdu samoin.
     
  11. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lähemmäs 90:tä euroa voivat olla. Ottaen huomioon, että blueray levyt ovat huomattavasti dvd-levyjä kalliimpia ja PS3 pelien on sanottu olevan vaikeita kehittää, joten se varmaan lisää hintaa.
     
  12. tubbana

    tubbana Active member

    Liittynyt:
    01.10.2004
    Viestejä:
    1,316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos jotain aivotoimintaa edes omaa, niin kukaan ei maksa pelistä 90€ :D
     
  13. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Totta, mutta itse en ikinä maksaisi konsolista 600€. Eiköhän ne jonkun pelin onnistu yli 80€ hintalapullakin saamaaan, ainakin jos Anttilasta ostaa. Se onkin sitten eria asia kuka ostaa. Noilla peleillä ja lisävarusteillahan ne tuotot kuitenkin tehdään, kun konsoli myydään ensin tappiolla, joten pelejä ihan polkuhintaan voida myydä.
     
  14. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Miten niin kukaan ei maksaisi pelistä noin paljoa? Maksettiinhan ennenkin, vai unohtuiko jo legendaarisen Sega megadriven aikakausi? Siihen aikaan peleistä sai pulittaa välillä yli 600mk eli yli 100€. Ja parasta oli että pelejä oli tekemässä hieman vähemmän tyyppejä kuin nykyään.
     
  15. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ymmärrän kyllä pelikonsolien hinnat,koska maksaahan hyvä pelitietokonekkin maltaita.Näytönohjain 300,prossu saman verran,muistit,kovot ym..Kyllä niistä pelikonsoleistakin voi pulittaa hyvän hinnan,mutta pelejen hinnat ovat liian korkeat.Pelithän on suunnattu nuorisolle tai lapsille,mutta mistä he saavat sen 70 euroa peliin rahaa?No pappa betalar tietty,mutta entä jos ei?Sitten se jää yhteen tai kahteen peliin vuodessa.Kuka jaksaa pelata 1 tai 2 peliä koko vuoden?Vain jos on erittäin koukuttava nettiräiskintä,niin sitä rullaan vuodenpäivät jos toisetkin,mutta mitä olen yksinpelejä pelaillut,uusimmista nimetään vaikka Hitman,Tomb Raider,Heroes 5.En minä noita jaksanut pelata kauaa.Kerran läpi tai kaksi korkeintaan,sitten hyllylle pölyttymään.Voi ne tietty myydä,mutta jos tässä tapauksessa isukki oisi maksanut nämä pelit,niin ei hän niitä ala vaihtelemaan missään huuto.netissä,vaan ne jää.Sitten toivotaan joulupukilta uusi peli taas,jota pelataan vähän aikaa ja se jää hyllylle.Tämä on selkeetä rahan tuhlausta,jos parinkymmenen tunnin nautinnosta maksetaan 70 euroa.Sama koskee elokuvia ja cd:levyjä,mutta ei niistä sen enempää..

    E:ps3:n hinnasta olen saanut kanssa sellaisen käsityksen,että kovalevyllinen versio 499 ja kovonen versio 599.
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2006
  16. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    muistaakseni Sonyn suomi sivuilla ovat hinnat 550€ ja 650€. Hinnat vaan nousee..

    EDIT:
    http://fi.playstation.com/ps3/
    ja valitse PS3 esittely ja paljonko PS3 maksaa..
     
    Viimeksi muokattu: 25.06.2006
  17. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No yli 600 jos menee niin oksat pois.Anyway hinnasta väliä,koska itse pysyn aina tietokoneessa \o/
     
  18. Tikkuneq

    Tikkuneq Regular member

    Liittynyt:
    10.01.2006
    Viestejä:
    585
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siitä pelien hinnasta. luin jostain että pelit maksaa 100 e kappale.

    pelihän ilmestyy marraskuussa jossei siirry ja on joulu ja kaikki on kallista. tulee tammikuussa alennus myynnit ja pelikoneen hinta laskee noin 50-100e:n paikkeilla epäilisin ja pelien hinta laskee myös :D

     
  19. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eihän pelien hinnat laske yleensä mitenkään suuuresti.Jos ne pelit on sen 100e uutena,niin ne maksaa saman verran vähän aikaa ja sitten ne laskee 5 euroa 2 kuukaudessa.Just niinkun x360:n pelit on tehny.
     
  20. xmedia666

    xmedia666 Regular member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    651
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pakkohan niiden pelien hintaa on pudottaa ja paljon, kun noiden uusien konsolien alkumenekki on laantumassa niin hintasota jatkuu sitten peleissä ja on siis ihan selvää että hinnat tippuvat niissäkin.
     
  21. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mutta siihen hintaan mistä itse ostaisin,eli 30 euroa ehkäpä,niin noi pelit pääsee nopeimmiltaan vuodessa ja nekin ovat niitä pelejä mitkä eivät myy.Ei vielä mikään x360:n peli ole alle 40 euron?Jos on todella hyvä peli jota pelaa ehkä vuosia,niin siitä voi maksaa sen 50 mutta ei yhtään enempää.Jossain pitää mennä raja paljonko voi huvitella pelejen kanssa.
     

Jaa tämä sivu