1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ps3 media server v.1.10.51 ongelma

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Penakko 16.03.2009.

  1. tompo

    tompo Member

    Liittynyt:
    25.08.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla alko hd leffat pyöriin moitteetta kun muutin yleiset transkoodausasetukset osiosta
    mpeg2 video-laatuasetukset:
    keyint=1:vqscale=1:vqmin=2

    keyint=25:vqmax=5:vqmin=2 /* Good quality for HD Wifi Transcoding */
    ja laitoin kannettavan suoraan adsl modeemiin piuhalla kiinni.

    en tiedä vaikuttaako paljon kuvanlaatuun mutta pyrittää moitteetta.
    kannettava kone kyseessä.
     
  2.  
  3. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saanko lan yhteyttä koneen ja pleikan välille kun minulla ei ole enää laajakaistayhteyttä kotiin vaan jaan naapurin omaa wlanin kautta?

    Yritin kopioida viime yön ja tämän päivän suurta videotiedostoa pleikalle mut ohjelma kaatui (Mencoder.exe tehnyt virheen tai jotain).

    Ja siirtonopeus n 15000kbs eli tolkuttoman hidas. Aikoinaan kun kotona oli netti ja letku kiinni siirtonopeus kävi hd materiaalia katsoessa liki sadassa tuhannessa.

    Apua siis.
     
  4. snaketus

    snaketus Member

    Liittynyt:
    21.03.2006
    Viestejä:
    52
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on itsellä tämä sama ongelma. Jonkun aikaa homma toimi kun unelma, siis sen aikaa kun koneen ja ps3:sen ip osoitteet olivat samasta ip avaruudesta, jotka siis tulee palveluntarjoajan dhcp palvelimelta. Mutta asensin tuossa windowsin uusiks pari päivää sitten jolloin koneen ip osoite muuttui ja ps3 media server yhdistää nyt ns. internetin kautta. Ja homma rupesi nykimään pahemman kerran, eikä ihme kun 100 meganen upload kaista muuttui 2 megaseks.

    Kysymys kuulukin onko kellään mitään ratkaisua saada palveluntarjoajalta ip:eitä samasta avaruudesta esim. 88.xx.xx.xx? Kun tällä hetkellä kone on 88.xx.xx.xx ja ps3 84.xx.xx.xx.? Eli siis jotain muuta ratkaisua kun änkeä toinen verkkokortti koneeseen ja rakentaa harmaa verkko.

    Palvelun tarjoaja on siis Sonera. Ja ps3 ja pc on kytketty verkkoon Zyxel P-600HW-D1:llä.
     

Jaa tämä sivu