1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 + Läppäri + Mokkula = Nettiin?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi apolakiss 28.01.2009.

  1. sonta55

    sonta55 Member

    Liittynyt:
    18.08.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on hp miniläppäri windows 7 starterilla ja nokian mokkula joka toimii sierra wireless watcher ohjelmalla. Minulla on myös rj-45 piuha. Olen kohta kaks päivää seuraillut keskustelupalstoja . Olen kokeillut vaikka mitä tekniikkaa en silti saa nettiä pleikalle.


    AUTTAKAAAAA!!!!!!
     
  2.  
  3. RikuZ

    RikuZ Member

    Liittynyt:
    21.10.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve! Sellaista tiedustelen, että mitäköhän pitäisi tehdä, kun ei onnistu tuo ICS (yhteyden jakaminen). Eli siis kun otan 3G verkkoyhteyden ominaisuudet, siellä ei ole sitä jakaminen -välilehteä ollenkaan.
    Mokkulana Sierra Wireless USB 309 ja muuten toimii kyllä oikein hyvin mutta en saa tuota jakoa päälle, jotta voisi yhdistää pleikkariin...
    Käyttiksenä vista home premium 32-bit. Ja tarkennuksena vielä että mokkulan yhteys on nimellä Lähiverkkoyhteys 4, jossa siis ei tätä jakamis välilehteä ole. Sitten taas kuitenkin kahdessa muussa eli Internet ja Lähiverkkoyhteys -kohdissa on ne jakaminen välilehdet...
     
  4. lateksi95

    lateksi95 Member

    Liittynyt:
    02.10.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

    Tuli tässä hommattua 2v sopimuksella soneran mokkula, huawei E586
    Olen saanut toimimaan sen langattomasti kahdella kannettavalla yhtäaikaa, mutta jostain syystä en saa sitä yhdistämään PS3.

    Mokkula pitäisi pystyä jakamaan netin 5 koneelle yhtäaikaa. Onko PS3 siis jokin juju vai onko multa jäänyt vaan jokin helppo juttu huomaamatta?

    Vai pitääkö mun hommata johto koneesta pleikkariin, entä langaton 3gs wlan reititin? Mun mielestä tuo mokkula itsessään on jo sellainen...
     
  5. LAPUA

    LAPUA Member

    Liittynyt:
    19.10.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miulla on semmonen ongelma että se lyötää ip-ositteen mutta internet-yhteyttä ei se laittaa"Tää on DNS-virhe. (80710102)En tiedä miten jatkaa kun olen laittanu DNS:ässät mutta ei löydä voisko joku auttaa??
     
  6. miksu1997

    miksu1997 Member

    Liittynyt:
    06.06.2011
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no ladatkaa nyt hei Virtual router läppäriin jos siinä on wifi. eli googleen hakusanaksi virtual router sieltä löytyy.
     
  7. kalu23

    kalu23 Member

    Liittynyt:
    13.11.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Pystynkö menemään playstation 3 nettiin vain siten että liitän pleikkaan suoraan pelkän nettitikun kiinni eikä mitään läppäreitä yhdistettynä??
     
  8. kaleppo

    kaleppo Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2003
    Viestejä:
    492
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  9. killbill545

    killbill545 Member

    Liittynyt:
    05.03.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    miten saa saunalahen mokkulan toimimaan ps3 kolmoselle ilman RJ-45-kaapelia
     
  10. Junne16

    Junne16 Member

    Liittynyt:
    11.03.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämän tulisi toimia jokaisella, jolla on mokkula. Eli tarvitset tietokoneen,
    mokkulan liittymällä, Network-kaapelin (RJ-45, tms.) ja totta kai PS3:sen.

    Vaihe 1
    Käynnistä konsoli ja tietokone. Kytke Network-kaapeli niiden välille. Kirjaudu
    molempiin sisälle.

    Vaihe 2
    PS3:ssa mene Internet-yhteyden asetuksiin ja laita asetukset seuraavasti: Omat
    asetukset, lähiverkko, automaattinen, ip automaattinen, älä aseta isäntää, DNS
    automaattinen, mtu automaattinen, ei välipalvelinta, uPnP päälle -> vahvista. ÄLÄ
    VALITSE VIELÄ ”TESTAA INTERNET-YHTEYTTÄ”!!! Jätä tähän tilaan.

    Vaihe 3
    Hyppää tietokoneelle ja tee seuraavat hommat: katkaise mokkulan yhteys (esim.
    Mobile Partnerilla ”Katkaise yhteys”) ja irroita verkkopiuha koneesta.

    Vaihe 4
    Avaa Käynnistä-valikko ja kirjoita Etsi-kohtaan ”näytä verkkoyhteydet”. Ja valitse
    se. Sen jälkeen valitse käyttämäsi yhteys hiiren oikealla ja valitse ”Ominaisuudet” →
    ”Jakaminen”. Tarkista, että mitään (kolme kohtaa) EI ole valittu. Eli kansankielellä
    ”verkon jakaminen on poissa käytöstä”.

    Vaihe 5
    Yhditä tietokone takaisin nettiin.

    Vaihe 6
    Tee samoin kuin vaiheessa 4, mutta nyt jaa verkko: eli valitset kaksi ensimmäistä
    ruutua. Ei viimeistä. Ja Kotiverkkoyhteydeksi ”Lähiverkkoyhteys”.

    Vaihe 7
    Liitä Network-kaapeli tietokoneeseen ja testaa yhteys PS3:sesta. Itellä meni
    siihen tarkistukseen aikaa noin minuutti/1,5.

    JOS käytät kannettavaa ja joudut siirtämään sitä joka kerta, kun haluat pelata,
    niin ei tarvitse kuin laittaa netti päälle ja piuha kiinni. Ei mitään jakamisia tai konsolista verkkoyhteyden testaamisia. Voit suoraan ryhtyä pelaamaan.
     

Jaa tämä sivu