1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 + Läppäri + Mokkula = Nettiin?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi apolakiss 28.01.2009.

  1. Ps3lagaa

    Ps3lagaa Member

    Liittynyt:
    08.03.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiits ohjeista, mutta ei ollu tästäkään apua :/
     
  2.  
  3. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostakaa se 3g reititin niin unhoon jää kaikki netti ongelmat sen jälkeen.Itse ostin Dovadon 3gn routerin ja nyt meni heittämällä kaksi pöytäkonetta ja Ps3 nettiin kun seurasi reitittimen ohjeita jotka tuli sen mukana.Pelittää sata varmasti ja ei ole pätkinyt yhteyttä kertaakaan:)
     
  4. Jape85

    Jape85 Member

    Liittynyt:
    26.11.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitokset näistä ohjeista, sain het toimimaan näillä ohjeilla win7:lla, eikä tarvittu mitään ristiinkytkettyä johtoa. Ostin kans aluks ton a-link wnap reitittimen ja kuukauden päivät se toimi hienosti, mut sitte alko vaikeudet sen kanssa niin kokeilin näillä ohjeilla kun ei jaksais tapella koko ajan noitten kaa.
     
  5. CrossRPD

    CrossRPD Member

    Liittynyt:
    03.01.2011
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No, mutta sain ne toimimaan miten sain. Jos haluatte, että selitän vielä kerran, niin tässä,nämä toimivat siis minulla.

    Windows XP... Tietokoneen IP - Hallinnat.
    1. Mene verkkoyhteydet kohtaan, ja siellä katso mikä on sinun ethernet sovitin. Muistakaa ensimmäiseksi jakaa Mokkulan, tai Nettitikun yhteys, ei siis ethernet sovittimen yhteyttä.

    2. Seuraavaksi paina ominaisuudet kohtaa ethernet sovittimen kohdalla, ja siellä mene IP, ja DNS hallintoihin. Tee yhteydet staattiseksi, ja noudata alla olevia ohjeita.

    3. Tässä kunnon esimerkki:

    Aseta 3G modeemi jaetuksi yhteydeksi (eli yhteyden jako päälle)
    Kirjoita verkkokaapeliyhteyden TCP/IP (v4) asetuksiin nämä:
    IP 192.168.1.1
    Aliverkon peite: 255.255.255.0
    Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 (eli sama kuin IP)
    DNS: 192.168.1.1 ( Älä laita tätä, laita tähän oma DNS osoitteesi, eli mene komentoriviin, ja kirjoita siihen ipconfig/all. Selaa komentoriviä, ja sen jälkeen kun löydät DNS kohdan laitat siihen ne sinun numerosi, MUISTA MOLEMMAT ).
    Toissijainen DNS: 192.168.1.1 ( Ei tuota, noudata ipconfig/all toiminnon toissijaista DNS:ässää ).
    Muista tallentaa asetukset.

    Kirjoita tämän jälkeen PS3 samat tiedot, mutta aseta PS3:n IP osoitteeksi: 192.168.1.2 ja muuten melkein samat kuin tietokoneella, eli:
    IP 192.168.1.2 JUURI TÄMÄ.
    Aliverkon peite: 255.255.255.0 JUURI TÄMÄ.
    Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 JUURI TÄMÄ.
    DNS: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa, siis sama kuin koneellasi.
    Toinen DNS kohta: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa, siis sama kuin koneellasi.

    4. laitat Ethernet johdon eli RJ - 45 piuhan PS3:kolmoseesi, ja sen jälkeen tee näin...

    Aseta asetukset nyt siis manuaallisesti. Noudata ylä - puolella olevia ohjeita. IP:t manuaallisesti, ja DNS:ässät. Välipalvelin pois, UnPn päälle, ja älä käytä sitä MT juttua. Talenna asetuksesi, ja testaa.

    4. Toivon todella, että nämä asetukset toimisi, ne toimii minulla ainakin. Teen juuri näin, kuin näissä ohjeissa sanotaan.

    P . S . Onnea jo etu käteen toimivuudelle, muuta en tiedä. Peukut vain pystyssä kaikilla.
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2011
  6. CrossRPD

    CrossRPD Member

    Liittynyt:
    03.01.2011
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No, mutta sain ne toimimaan miten sain. Jos haluatte, että selitän vielä kerran, niin tässä,nämä toimivat siis minulla.

    Windows XP... Tietokoneen IP - Hallinnat.
    1. Mene verkkoyhteydet kohtaan, ja siellä katso mikä on sinun ethernet sovitin. Muistakaa ensimmäiseksi jakaa Mokkulan, tai Nettitikun yhteys, ei siis ethernet sovittimen yhteyttä.

    2. Seuraavaksi paina ominaisuudet kohtaa ethernet sovittimen kohdalla, ja siellä mene IP, ja DNS hallintoihin. Tee yhteydet staattiseksi, ja noudata alla olevia ohjeita.

    3. Tässä kunnon esimerkki:

    Aseta 3G modeemi jaetuksi yhteydeksi (eli yhteyden jako päälle)
    Kirjoita verkkokaapeliyhteyden TCP/IP (v4) asetuksiin nämä:
    IP 192.168.1.1
    Aliverkon peite: 255.255.255.0
    Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 (eli sama kuin IP)
    DNS: 192.168.1.1 ( Älä laita tätä, laita tähän oma DNS osoitteesi, eli mene komentoriviin, ja kirjoita siihen ipconfig/all. Selaa komentoriviä, ja sen jälkeen kun löydät DNS kohdan laitat siihen ne sinun numerosi, MUISTA MOLEMMAT ).
    Toissijainen DNS: 192.168.1.1 ( Ei tuota, noudata ipconfig/all toiminnon toissijaista DNS:ässää ).
    Muista tallentaa asetukset.

    Kirjoita tämän jälkeen PS3 samat tiedot, mutta aseta PS3:n IP osoitteeksi: 192.168.1.2 ja muuten melkein samat kuin tietokoneella, eli:
    IP 192.168.1.2 JUURI TÄMÄ.
    Aliverkon peite: 255.255.255.0 JUURI TÄMÄ.
    Oletusyhdyskäytävä: 192.168.1.1 JUURI TÄMÄ.
    DNS: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa.
    Toinen DNS kohta: Aivan sama kuin on edellisissä asetuksissa.

    4. laitat Ethernet johdon eli RJ - 45 piuhan PS3:kolmoseesi, ja sen jälkeen tee näin...

    Aseta asetukset nyt siis manuaallisesti. Noudata ylä - puolella olevia ohjeita. IP:t manuaallisesti, ja DNS:ässät. Välipalvelin pois, UnPn päälle, ja älä käytä sitä MT juttua. Talenna asetuksesi, ja testaa.

    4. Toivon todella, että nämä asetukset toimisi, ne toimii minulla ainakin. Teen juuri näin, kuin näissä ohjeissa sanotaan.

    P . S . Onnea jo etu käteen toimivuudelle, muuta en tiedä. Peukut vain pystyssä kaikilla.
     
  7. iizzOzzii

    iizzOzzii Member

    Liittynyt:
    30.01.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lagittaako call of duty black ops DNA mokkulalla?? onko kukaan kokeillut
     
  8. pate14

    pate14 Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on dna mokkula ja läppäri miten voin yhdistää sen että pääsen ps3 nettiin?
     
  9. pate14

    pate14 Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on Ps3,dna mokkula,läppäri ja rj-45johto, eli miten saan ps3 netiiin?
     
  10. pate14

    pate14 Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on Ps3,dna mokkula,läppäri ja rj-45johto, eli miten saan ps3 netiiin?
     
  11. pate14

    pate14 Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on dna mokkula, ps3, läppäri ja rj-45 johdin miten pääsen nettiin pelaan?
     
  12. Arzgahhh

    Arzgahhh Guest

    Eikö kannattais lukea aikasempia ohjeita? Mutta laita RJ-45 johto pleikasta, läppäriin ja mene verkko asetuksiin. Nyt siellä pitäs näkyä mokkula sekä tuo pleikan verkko yhteys? Valitset CTRL pohjassa nuo molemmat yhteydet. Sitten painat mokkula yhteyden päällä hiiren oikea ja sieltä valitstet siltaa yhteydet. Noin sen olen itse aina saanut toimimaan.
     
  13. codiman

    codiman Guest

    ei toimi ps3 mokkulalla pitää olla modeemi
     
  14. CrossRPD

    CrossRPD Member

    Liittynyt:
    03.01.2011
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se joka luulee, ettei toimi, niin toimii mainiosti. Lukekaa minun ohjeeni. On helppoa saada PS3 nettiin mokkulalla, jos vaikka Kiinteä Laajakaista pettäisi. No, opin sen miten PS3 laitetaan nettiin mokkulalla, jos Laajakaista tilttaa, tai jotain. Eli kuin tois - sijainen netti.
     
  15. pate14

    pate14 Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin modeemin mitä pitää yhdistellä?
     
  16. makeabce

    makeabce Member

    Liittynyt:
    19.12.2009
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi, pystyykös mennä PS2/PS3 nettii mokkulan avulla tekemällä seuraavanlaisesti:
    Laittaa mokkulan kiinni koneesee ja laittaa päälle,sitte vaa Ethernet kaapeli PC:stä pleikkaan?
     
  17. Wiuwe

    Wiuwe Member

    Liittynyt:
    17.03.2009
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ihan noin yksinkertaisesti. Lue edellisiä viestejä niin selviää.
     
  18. Nipatsu

    Nipatsu Member

    Liittynyt:
    22.05.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okeih, auttakaas nyt tyhmää vähän.. Olen lukenut näitä ohjeita yhet miljoona kertaa, mutta eih.. eli vehkeinä olis Nokian DNA Mokkula ja läppäri Windows 7:lla. Oon kokeillut tuolla ad-hoc jutulla, mutta ei toimi. Mikä on helpoin ja HALVIN keino saada homma pelittää? Riittääkö jos laittaa mokkulan kii koneeseen ja lykkää joko RJ-45 kaapelin tai ethernet kaapelin läppäristä pleikkaan ja asetuksen päälle..? ja mistä ihmeestä mä revin tuon DNS:n?
     
  19. Nipatsu

    Nipatsu Member

    Liittynyt:
    22.05.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kaikkee on taas kokeiltu mutta sitten herjaa tuota "Tämä on DNS-virhe.(80710102)" Oon kokeillut virtoja poissa mutta ei tuo auta mitään. ja jossain välissä kysyi jotain AOSS Buttonia, missä pirussa sellanen on?!
     
  20. ps3datis

    ps3datis Member

    Liittynyt:
    02.07.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    APUA!!! Niin olisi semmoista asiaa että kyllä se IP:n löytää eli tulee Onnistui, mutta Internetyhteys:Epäonnistui.. Nii jos joku avulias auttaisi. Kiitos!! :) SIIS KUN YRITÄN TESTATA YHTEYTTÄ NIIN TULEE JOKU DNS VIRHE :(
     
  21. pateboe

    pateboe Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2008
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    20
    Pisteet:
    28
    Jumalauta tehkää kunnon step by step opas tästä kuvien kera, niin ei tarvii tuskailla tätäkään....
     

Jaa tämä sivu