1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ps3 ei toimi

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi henrik107 24.07.2008.

  1. J0kkeV

    J0kkeV Member

    Liittynyt:
    30.10.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos mä irrotan sen warranty tarran PS3:sta, jotta saisin konsolin kannen auki, ja pääsisin tutkimaan sisältä sitä laitetta, niin onks mulla vielä mahdollisuus lähettää konsoli Nordic Filmsille ja maksaa se 195€ tehdaskorjattua konsolia vastaan, jos en saakaan ite pleikkariani kuntoon? Vai samalla ku irrotan sen tarran ni menee myös se mahdollisuus pois, kuin myös takuu (jos takuun aikana repii sen irti)

    Kysyin jo sähköpostilla takuuta, ja sanoi, että se on 1v, ja jos sen ajan jälkeen konsoli hajoo, ni pitää maksaa 195€, että sais tehdaskorjatun tilalle...
     
  2.  
  3. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos waranty tarra menee, niin menee takuukin.
     
  4. J0kkeV

    J0kkeV Member

    Liittynyt:
    30.10.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ton tiedän, mutta se, että lähettäisin konsolin ja vaihtaisin tehdaskorjattuun sillä noin 200€:lla mitä Nordic Films pyytää, niin sehän ei mene takuuseen sillon? Eli on aivan sama onko tarra vai ei?
     
  5. krizu93

    krizu93 Member

    Liittynyt:
    12.11.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla rupes tänää pelit jäätymään n. 10 minuutin pelin jälkee. aikasemmi ollu ongelmii ku käynnistää ni levy ei tuu heti näkyvii eli olisko lukupäässä tai koko BR asemassa jotain vikaa? Laite on n. 1.5 vuotta vanha eli myyjän takuu on jo loppunut. Onko Sonyn/Nordisk Filmsin takuu siis se sama vuoden vai 2 vuotta? Jos on kaksi niin jotain todistetta sille mielellään niin ei tarvitsisi tapella Nordisk Filmsin kanssa.
     

Jaa tämä sivu