1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 ei löydä media serveriä / PS3 media server katosi näkyvistä

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi kuutamolla_taas 08.03.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kuutamolla_taas

    kuutamolla_taas Member

    Liittynyt:
    08.03.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    pakko kysyä apuja kun ei saa enään toimimaan , enkä tiedä missä vika.

    Eli lyhyesti, läppärillä pyörii PS3 media server ja sitä olen käyttänyt jo pitkän aikaa onnistuneesti ( ilman ongelmia) talouden kahdesta PS3:sta sekä yhdestä Sonyn telkkarista. Pari päivää sitten PS3 media server katosi ( myös windows media center).
    Eli PS3 media server ei löydä enään PS3:sia eikä telkkaria, eikä myöskään päinvastoin.

    Laäppärin käyttis on win7 ja laitteet on liitetty toisiinsa reitittävällä modeemilla (buffalo air station). Nettiyhteys molemmista PS3:sta ja telkkarista toimii, mutta laittet eivät löydä PS3 media serveriä. ( versio 1.50.1)

    Olin huomaavinani ennen ongelmaa, että läppöärin virustarkistusohjelma ( F-secure 2012) olisi ilmoittanut jostain päivityksestä. Jälkeenpäin olen kokeillut ottaa koko F-securen pois päältä ( palomuurin ja visrustarkastuksen) mutta ei auttanut. Windowsiin oma palomuuri on myös pois päältä.

    Mikä hitto vikana ? Reititin? ( nettiyhteydet toimivat kuitenkin reitittimen läpi)
    Jokin palvelu ei käynnisty ?

    PS3 media server asennettu kerran uudestaan.

    Auttakaaan onnetonta, hermot menee......
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu