1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS2 ohjain koneeseen

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jari557 05.04.2016.

  1. jari557

    jari557 Member

    Liittynyt:
    22.12.2015
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi
    tietääkö kukaan mistä saisi (muualta kuin amazonista) sovittimen playstation2 peli ohjaimelle niin että sen saa liitettyä tietokoneeseen? Ja onko mitään kokemuksia, toimivatko tatit esim FIFAa tms pelatessa?

    kiitos
     
  2.  
  3. Gereti

    Gereti Senior member

    Liittynyt:
    08.10.2011
    Viestejä:
    8,356
    Kiitokset:
    426
    Pisteet:
    163
    Tuosta nyt esimerkkinä, muuten sanoisin että tilaa kiinasta mutta siinä kestää yleensä se 3-4 viikkoa niin ottaisin tuolta suoraan, itse sieltä pelin tilannut niin ihan mukiinmenevä ja nopea pulju kyseessä
    http://www.pelaajanvalinta.fi/epage...si/Products/ps3adapter&ViewAction=ViewProduct
    Noista toimivuuspuolista en osaa sanoa kun itse käyttänyt koneella vain logitechin cordless rumblepad 2:sta sekä ps4 ohjainta,

    E: Jos kaksi ohjainta tahtoo koneeseen niin tuossa toinen vaihtoehto
    http://www.pelaajanvalinta.fi/epage...amsi/Products/ohjadps2&ViewAction=ViewProduct
     
    Viimeksi muokattu: 05.04.2016
    jari557 kiitti tästä.
  4. jari557

    jari557 Member

    Liittynyt:
    22.12.2015
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos linkeistä Gereti. varmaan täytyy vaan tilaa joku ja testaa, sillä se selviää. ainakin tuolla dual adpterilla näyttäsi olevan hyvät arviot.
     
  5. jari557

    jari557 Member

    Liittynyt:
    22.12.2015
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ostin nyt tämän ja hyvin toimii. tatit ja kaikki, ehkä ei kuitenkaan värinä.
     
  6. Generaattori

    Generaattori Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2014
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Jos värinä ei toimi luultavasti johtuu siitä, että USB ei jaksa antaa tarpeeksi virtaa sille värinälle. Näin ainakin käy minulla PS3-ohjaimen kanssa.
     
  7. jari557

    jari557 Member

    Liittynyt:
    22.12.2015
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä tukeeko PC pelit värinää ollenkaan että voi senkin takia puuttua värinä. Vaikka esim. FIFA konsolilla värisi PC versio ei välttämättä lähetä värinä singnaalia ohjaimelle.
     
  8. Generaattori

    Generaattori Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2014
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Saattaa olla noinkin tosiaan varsinkin vanhemmissa peleissä.
    PS3-ohjaimella uudemmissa peleissä huomasin, että sammuu se ohjain jos on värinä käytössä sillä tuota epäilin siis. Tosin mitä minä olen siis kokeillut ovat tarkoittettu xbox ohjaimella toimiksi, joten niissä se värinä tosiaan on (PS3-ohjainta siis emulaattorilla käytän, että luulee xbox ohjaimeksi).
     
  9. RazorSharph

    RazorSharph Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2015
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    31
    Pisteet:
    38
    Itellä ainakin toimii värinä PJ64 emulla, ohjain on tosin RetroLink GameCube ohjain.
     

Jaa tämä sivu