1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS1 pelien poltto ongelmia

Viestiketju Kaikki muut pelikonsolit -osiossa. Ketjun avasi HenkkaSan 16.06.2008.

  1. HenkkaSan

    HenkkaSan Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2007
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jälleen kerran jauhan tätä PSX polttoa. Olen yrittänyt polttaa Final Fantasy 8 CD:lle playstationia varten. Mutta perkule, ei onnistu. Se tiedosto on IMG. muodossa. Nero polttaa kyllä, mutta ei silti toimi. Kokkeilin Alcohol ohjelmalla. Ei onnistunut. Osaiskohan kukkaan auttaa? Vissiin pitäs tehä vähän säätöjä Alcohol poltossa.
     
  2.  
  3. tuomo23

    tuomo23 Member

    Liittynyt:
    13.05.2004
    Viestejä:
    67
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis peli kun poltetaan alcoholilla sieltä pitää valita levyn tyyppi playstation.
     
  4. Vateee

    Vateee Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    180
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVD Decrypter on hyvä tässä hommassa. Eli lataappas se.
     
  5. HenkkaSan

    HenkkaSan Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2007
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei kai tuolla DVD Decrypterillä voi muutakuin DVDtä kopioda/polttaa.

    No, Alcohol ohjelmalla olen kokeillut jo kaikkea. Ensiksi se kirjoittaa kaiken levylle. Kun levyn sitten avaa, niin ei siellä ole mitään tiedostoja, mutta windows sanoo että se on täynnä.

    Ja Nero ei tue tuota IMG. tiedostotyyppiä. CloneCD luulee että haluan tehdä pelistä DVD:n. No huh, mihinkä nyt vois luottaa?
     
  6. TMetta

    TMetta Member

    Liittynyt:
    13.07.2008
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei sole ku pistät Alcoholista tiedostotyypiksi pleikka ja pienimmällä nopeudella poltat. Sen enempää ei tartte sählätä. Mutta saattaahan se image olla tietenki vahingoittunu tai jotain.. Jos koittasit ePSXe:llä että toimiiko?
     
  7. HenkkaSan

    HenkkaSan Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2007
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyl tuo taitaa ePSXellä ja PSX emulaattorilla toimia. Taitaa se image tiedosto olla vioittunu.
     
  8. Awttu

    Awttu Guest

    Jos ei alchol 120% eikä clone CD:llä polta niin sit on kyl tiedostos vikaa. itel toimii hyvin kun oon cloneCD:llä käryttäny. ootkos saanu toimimaan noita?
     
  9. juliuz10

    juliuz10 Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2006
    Viestejä:
    199
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jos olet ensimmäistä kertaa asialla , niin onko pleikkari modattu (sony)?
    itseltäni modaus unohtui (en tiennyt) ja ihmettelin miksei pelit toimi .
    T.juliuz
     
  10. HenkkaSan

    HenkkaSan Regular member

    Liittynyt:
    14.08.2007
    Viestejä:
    132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen polttanut monia pelejä ps1selle. Kyllä tuo nyt sujuu kun oon harjotellu.

    En tiedä onko pleikkari modattu, koska se ostettiin aikoinaan eräältä tutulta, eikä kaupasta. Mutta tuon ajan pleikkarimallit oli aika bugisia, ja voi olla että edellinen omistaja vähän sääteli laitetta :D
     

Jaa tämä sivu