Prossutuuletin am3-kantaan

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Micc_o 16.05.2010.

1. jarsaman

jarsaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hyvältähän tuo näyttää.

Kuva on kuin minun työhakemukseni liitteistä .... kummallista ettei ole tullut yhteydenottoja edes Ekotorilta.

2.  
  3. Micc_o

Micc_o Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin, nyt on Mugeni kiinni pienen aherruksen jälkeen.

Asennus sujui kohtalaisesti, vähän oli hankaluuksia yksin saada tuota järkälettä paikoilleen, mutta kyllä sen lopulta sitten sain. Hyvä etten sotkenut tahnalla lakanoita kun sen päällä sen asensin. Ja Themu oli oikeassa siinä että ne rivat todella oli teräviä, koska asennuksen aikana huomasin lakanoissa pieniä veri läikkiä, sain nähtävästi keskisormen rystysen auki. :D:D

Ensivaikutelma oli hyvä, todella paljon hiljaisempi kuin tuo amd:n vakio sirkkeli ja tässä normi nettiselailussa, musan kuuntelemisessa ja mesetyksessä lämmöt liki 10 astetta alhaisemmat.

Pistän illemmalla tai huomenna vielä tarkemmin lämmöistä, melutasosta ja yleisesti mielipiteitäni coolerista.

4. WIGILOCO

WIGILOCO Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse asensin tänään Xigmatek Balder SD1283 -coolerin tälle 965BE:lle kaveriksi. Nyt kellot 3,8GHz ja lämmöt idlessä 33C, load (prime95 blend) cpu max 45C, coret max 49C. Voltteja 1.4250 prossulle. Annan yön yli mennä ja katson onko vakaa :) Mutta helkkarin kelpo cooleri! Asennus oli maailman helpoin, samanlainen kuin amd vakiocoolerissa eli vain vipu kiinni ja menoksi.

5. jartar

jartar Senior member

Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Lämmöt matalat joten hyvältä kuulostaa :)

6. _kooma_

_kooma_ Active member

Kiitokset:
    29
    Pisteet:
    78
    Juu nuo Xigmatekit ovat saaneet kyllä paljon positiivista palautetta, niin käyttäjiltä kuin arvosteluissakin. Itse pähkäilin todella pitkään Thor's Hammer:in ostamista. Lopulta, kun sain kaverilta vekselit omaan lompsaan, ja satuin Porin paikalliseen kompuutteri liikkeeseen, niin mukaan tarttui nykyinen Noctua. Tippaakaan en ole katunut ostosta, ja pienenä protestina rumien flektien valmistajalle, pistin hyrräksi Arctic Coolingin coolerin:)

7. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Kaikki on niin pitkään hyvin kun lämmöt pysyvät 62 asteessa. AMD on asettanut C3 Phenom IIx4 prossuille turvarajaksi 62 astetta. Joten siihen asti voit kellottaa aivan rauhassa ja turvallisin mielin.

Kokeileppa primellä ajaa se keskimmäinen testi. Maximum heat, power comsumption, some RAM tested) Sillä ainakin itse oon 100% LOAD lämmöt kokeillut. Blendillä ei nouse niin ylös.

Jaa tämä sivu