Elikkä koneessa on amd 5000+ boxed prossu ja sen tuuletin käy koko ajan 4000-5000rpm. tuuletin on aina huutanu ihan hulluna mutta powerin vaihdon jälkeen se on huutanu viel enemmän(poweri 250w => 420wattiseen mut tuuletin on kiinni emossa. Että onkos toi normaalii????? JA toinen EI asiaan liittyvä kysymys, pyöriikö cod4 ja muut tommoset pelit ati radeon HD2600pro 512mt:lla ku tökkii välillä high/extra asetuksilla.
Mites prossun lämmöt? Jos ei ole yli 45´C niin voisit laskea biosista tuulettimen nopeuksia, Liekö joku Hardware monitor tms. perusnopeus voisi olla 50% luokkaa ja 55-60`C mistä hyrähtää täysille
No täytyypä mennä biossiin kun prossun lämmöt on vaan 20-25 astetta JA kiitos pikaisesta vastauksesta!
Ei tuo kai nyt niin hyvä ohjain ole että se High/Extra asetuksilla toimisi. Medium asetuksillä luulisi Cod4:kin toimivan. Korjatkoon joku tietävempi.
Jeps, pyörivät vallan mainiosti kun vain lasket asetuksia. Ei voi olettaa 60 euron kortin pyörittävän kaikkia pelejä higha-asetuksilla.
sitä mä vähä arvelinki että on näyttiksestä kiinni toi pätkimine noh täytyy hommata jossain vaiheessa uus.
Kävin siellä biossissa ja siellä luki tuulettimen nopeus mutta sitä ei pystynyt muuttaa. edit. mulla on vista
Biosissa pitäisi olla erikseen osio missä nopeutta/lämpötilarajaa voipi muuttaa, mulla siinä lukee Hardware monitor tms.