1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Prossu käy 90 c kun pelaa esim. Age of Empires 3

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi DooDi 27.09.2008.

1. DooDi

DooDi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli katon HW monitorilla ja Realtempillä ja paljonko käyttää suorittimesta Windows task managerilla niin lämmöt näyttää 90c ja CPU käyttää 50% prossusta. Testasin prossun tuuletin ilmaa = ihan kylmää. Testasin "siiliä" ja se oli lämmin mutta ei kuuma. Lämpötahnat tuli mukana (tarra joka otettiin pois). Biosista laitettiin defaultit. Ei auttanut.

Joo eli apuja?

Edit: Uskon että anturit kusettaa. Kone ei ole vielä hätäbuutannut tai buutannut. Kaverilla sama prossu ja sama jäähy ja sama peli jota pelataan ja hänellä anturit näyttää 50-60 pelissä.

Viimeksi muokattu: 27.09.2008
  2.  
  3. japijoso

japijoso Guest

Rasitas orthosilla ja seuraa samalla lämpöjä usealla eri ohjelmalla varmuuden vuoksi, ja kerro mitä käypi.

4. DooDi

DooDi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nousi lähes kiinteeseen 95c.

5. japijoso

japijoso Guest

Itellä vähän samantapainen, mutta nousee 99 asteeseen(ne ohjelmat mitä käytin ei näytä korkeemmalle kun 99 tais olla core temp ja speedfan), eikä kone kaadu ja crysikset pelattu läpi ja 3dmark06 ajettu läpi, että luulen että joku häikkä sensoreissa. Veikkaan että sulla sama homma. Mulla esim. kotelon oma sensori minkä oon laittanu prossu-coolerin rautoihin nousee 31--->36.

Edit. prossu e8500 ja emo p5q pro

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.09.2008

Jaa tämä sivu