Prosessorin tuuletin huutaa ihan täysil..

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jupsu 20.11.2006.

1. Neptun

Neptun Active member

Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Kellotus on kivaa puuhaa, jos ei ota sitä kovin vakavasti, eli ei hae kovasti parempia hyötyjä. Mulla on yhdessä koneessa Abitin emo, johon kuuluu uGuru-ohjelma. Sillä voi kellottaakin ilman riskejä. Kun olen kokeilut, niin en ole kyllä todennut erityistä käytännön eroa ainakaan hyötyohjelmissa. Pelit pyörivät ennestäänkin, joten tuskin ne sen paremmin. On niitä varmasti netissä kellotusohjelmia, jotka ovat suhteellisen turvallisia, eli palaavat entiseen, jos kone aikoo tiltata. Joku joka on niitä käyttänyt voinee kertoa tarkemmin.

2.  
  3. ariru

ariru Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama emo myös mulla. Speedfan ei mullakaan muuta nopeutta.. Zalman CNPS7000B-Cu ja Nexus silent power 350W sain koneen erittäin hiljaiseksi. Ja mitä kellotukseen tulee, niin mulla pyörii nyt 21x 146 mhz. Ja tuuletin pyörii siinä 1400 rpm

(Sori nyt tää vanhan aiheen nosto =P)

Asrock P4i65G, Pentuim 4 2.8ghz@ 3.2ghz, 1024 mt 400 ddr, Seagate 160GB, Nexus silent power 350W, Zalman CNPS7000B-Cu ja Ati Radeon 9200 128 mt @297 / 222,

4. Stanner

Stanner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tunteeko ihmiset sellaista kuin fan controller tai fan mate? Tai sitten pistää vain suoraan viidellä voltilla pyöriin. Ei oo hankalaa. Ei sitä varten nyt uutta tuuletinta tarvitse, että säätää kierroslukua pienemmäksi. Toki uudessa jäähyssä voi sitten olla muita hyviä juttuja, mutta ei sitä nyt tuon säädön takia tarvitse ostaa.

5. Jupsu

Jupsu Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    joo sain jutun korjattua kun onstin noi zalmanin tollasset muuntajat jotka niitä rajottaa..

Jaa tämä sivu