1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProjectX?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi DiNan 01.12.2005.

  1. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä Neron versio sulla on käytössä ?
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nero 6.6.0.8
    NeroVision Express 3.1.0.0
     
  4. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täytyypä koittaa
     
  5. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on toi sama Nero mutta mä en löydä tollasta kohtaa jolla voisin polttaa 2 dvd:tä samalle levylle.Viitsikö valaista arskaxx mistä kohtaa löydän kyseisen kohdan Nerosta ei viitsis aina polttaa yhdelle levylle vaan 2 gigaa.
     
  6. lajo

    lajo Member

    Liittynyt:
    16.08.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on vain DVD-aseman mukana tullut Nero Express. Siinä ei taida olla ominaisuutta, että saisi poltettua usemman ohjelman samalle DVD:lle? Onkohan olemassa ohjelmaa, jolla voisi suoraan katsoa Topfieldin tekemiä rec-tiedostoja tietokoneella?
     
  7. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Siis haluatkin tallentaa 2 DVD:tä yhdelle levylle ?? Ymmärsin ensin, että haluaisit saada useampia digiboxin tallenteita yhdelle DVD-levylle. Tuosta 2:n DVD:n kutistamisesta en osaa sanoa mitään.
     
  8. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Meinasin tarkistaa eikö tuossa DVD-aseman mukana tulleessa Nerossa sitten ollutkaan tuota "Nerovision expressiä", mutta eipä DVD-asema suostunut lukemaan tuota levyä. Ehkä olen sitten netistä imuroinut tuon lisäosan, jolla useampi leffa saadaan samalle levylle.

    Topfieldin .rec tiedostoja pitäisi pystyä katsomaan Mplayerillä http://www.mplayerhq.hu/homepage/design7/dload.html
     
  9. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei niitä kutistaa tarvitse mutta kun ne on mulla DVD muodossa niin en löydä nerostani ratkaisua jolla polttaisin ne n.2 gigan kokoiset
    DVD filut yhdelle DVD levylle menulla jolla voin valita kumpaa leffaa haluan katsoa.
     
  10. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli sulla on tiedostot .VOB muodossa. Kyllähän tuo NeroVision niitäkin lukee, mutta se tekee jokaisesta .VOB tiedostosta oman leffan. Ei vaikuta oikein kätevältä.

    Minä olen harrastanut tuota kahden leffan polttoa vain noiden ProjectX:n tekemien tiedostojen kanssa, jotka ei siis ole vielä DVD muodossa.
     
  11. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei mä olin ymmärtänyt että olit muuttanut ne DVD muotoon ja polttanut sitten.Toimiiko ne projectx:llä tehdyt tuotokset sitten pöytä soittimissa niissähän on leffa erikseen ääni erikseen ja mahdolliset tekstit erikseen.
     
  12. trahme

    trahme Regular member

    Liittynyt:
    26.02.2005
    Viestejä:
    166
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitokset neuvoista joita löysin tästä viestiketjusta saadakseni ProjectX-ohjelman koneelleni käännettynä versiona.

    Kuitenkin kysymys: prosessoin .rec-tiedoston ProjectX:llä ja tuloksena syntyi kaksi tiedostoa:leffa.m2v ja leffa.mp2.

    Kuinkas tästä tulisi edetä, jotta saisi DVD-polttokelpoisen setin? Vai teinkö jotain väärin?

    Trahme
     
  13. markus76

    markus76 Guest

    Joo, mulla on sama juttu. Eli m2v tiedosto on itse video ja mp2 tiedostossa on sitten ääniraita. Mulla on kans hämärän peitossa, että mitenkä saan nämä yhteen ja sen jälkeen pitäis saada vielä mainokset leikattua pois. Dvd tiedoston tekeminen kyllä pitäis sitten onnistua ok.

    Itse käytin ProjectX ohjelmasta tätä exe-versiota, joka on ihan erilainen kuin se, johon löytyy ohjeet Doom9-sivuilta, jotenka vähän on hämärässä myös tämä ProjectX. Olisko jollain mahdollista auttaa tässä vähän ja vaikka antaa lyhyesti vaihe vaiheelta ohjeet ProjectX:n tähän versioon, lähinnä vaan seikat, jotka pitää tietää koodaukseen?
     
  14. lepax

    lepax Member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  15. SF100

    SF100 Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2003
    Viestejä:
    278
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    IFOEditillä. Ellei YLE:n tekstejä ole niin mainokset ym. lähtee kätevimmin Cuttermaranilla sitä ennen.
     
  16. SJK

    SJK Regular member

    Liittynyt:
    25.07.2004
    Viestejä:
    205
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Myös Mpeg2Schnitt on kätevä ohjelma mainosten poistoon.
     

Jaa tämä sivu