Joo nuo Prodyen Video levyt taitavat toimia noita Premium-levyjä paremmin, mitä olen lukenut. Toimii nämä White Premiumitkin (ei ihan täyteen poltettuna) useiden testailujen jälkeen kaikilla muilla paitsi omalla halpis pöytäsoittimella Joten uuden soittimen hankinta edessä...
Prodye dvd+r + Nec-1100 + Nero 6.3, ei yhtään pilalle, yli 40 poltettu. Toimii kaikissa kokeilluissa Sonyn ja LG:n pöytäsoittimissa.
Nierle.destä tilattu DVD-R 4,7 GB (G) Prodye Video 1x-2x Speed 50 päkki. Poltettu acer(1352lm muistaakseni) kannettavassa olevalla pioneer 2x polttavalla. Ja testattu Yamada 5520s:llä toimii!!!! Lisäksi myös DVD-R 4,7 GB Prodye Video gold 4x Speed 25 päkki, toimii hyvin. Testattu Yamadalla toimii!!! Pottosofta nero 6.3 ja ripattu shrink 3.1
CDROHLINGE24.COM:ista Prodye Video Gold DVD-R 4x filmrolldesign 2x25 pack Olen poltellut 4x nopeudella(ei polta nopeammin). Käyttis: WINXP Asema: Nec ND-2500, firmware: 1.06 rpc1 Polttosofta: Nero Burning Rom 6.3.0.3 DVD-soitin: Panasonic rv-32 Olen poltellut dvd-iso ja dvd-movie muodoissa elokuvia ja video-tiedostoja avi,mpg sekä authoroituja monen vcd:n kokoelmia. Tähän mennessä kaikki toiminut moitteetta panasonicissa, siis nuo authoroidut ja dvd-elokuva "varmistuskopiot". aveja en ole testannut kun ei ole divx:ää tukevaa dvd-soitinta.