1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Product Key winukalta, joka ei käynnisty ?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi RatCon 02.06.2015.

  1. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Seiskan voi asentaa ilman tuoteavainta, kun ikkunassa jossa sitä kysytään, painaa "Ohita" nappia.
     
  2.  
  3. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    ja entäs kun koeaika päättyy ? Sit sanotaan että osta uus eikö ?
     
  4. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Eikös kysymys ollut tästä?
     
  5. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Siis mä en ymmärrä miksi, jos aiemmin jo sanoin että toisessa koneessa kiinni ? Edelleekään ei kerrota että miksi mun TAAS pitää ajaa 20km vain että asennan toisen winukan rinnalle ? Entäs sitte, ajan 20km takas koneelle saadakseni lisätietoja, taas 20km kokeilemaan asiaa X ja takas 20km jotta saan ohjeet Y ja taas 20km ? Jatksaisitko itse tämmöistä ? Et ? No ni ! Mulla on se nyt omassa koneessa, kii NIINKUIN KERROIN mutta vieläkään ei kerrota mitä sitte ?

    Mitä kun se win 7 tai mikä tahansa on asennettu, niin miks se on parempi kuin oman koneen 8.1 jossa Win 7 SSD kii ?
     
  6. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    No joo, älä sitten aja. Olisiko koneen siirto ollut sitten helpompaa?

    Varmaan itsekin kokemuksesta tiedät, että näiden neuvojen antaminen on yleensä aina sitä, että monista ehdotuksista yleensä löytyy käyttökelpoinen, jolla asia alkaa rullata. On aivan turha toisia syyttää sinun 20km:n ajoista tai kiukutella siitä.

    Käyttäytymisesi ajaa auttamishalukkat pois.
     
  7. *Trinity*

    *Trinity* Senior member

    Liittynyt:
    15.12.2014
    Viestejä:
    6,776
    Kiitokset:
    1,238
    Pisteet:
    223
    Vastaan tähän ketjuun vielä viimeisen kerran koska ymmärryksesi ei näköjään riitä siihen mitä tarkoittaa vapaaehtoinen auttaminen. Alla lainaus ensimäisestä viestistäsi missä kysyt itse että pitäisikö asentaa toinen käyttöjärjestelmä että saisi sitä kautta sen ssd levyllä olevan seiskan tuotetunnuksen.

    Minä ehdotin jo että lataat toisen seiskan, saman teki sardelli, kummatkin jätit huomiotta, sen sijaan rupesit valittamaan.
    Windows 8 rupesit puhumaan vasta paljon myöhemmin eli tietosi mitkä alussa annoit oli puutteelliset.

    Jos se ssd levy ei käynnisty se on silloin tietysti rikki eikö vain, se voi tehdä sen tuote tunnuksen saamisesta paljon vaikeampaa. Mutta koska sinulla on asenteessa paljon vikaa en edes koita auttaa enempää.
     
    Viimeksi muokattu: 07.06.2015
  8. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Tätä jo aikaisemmin ehdotettiinkin:
    Olen myös Hiren’s Boot CD:llä joskus katsonut Win7:n Product keyn ja resetoinut Login salasanan.
    Tein Rufuksella, Fat32 alustuksella ohjelmasta boottaavan USB:n.
    Tässä ohje: http://www.briteccomputers.co.uk/posts/recover-windows-product-key-from-non-booting-computer/
    En tiedä, miten toimii jos kovalevy ei ole kunnossa.
     
    Viimeksi muokattu: 08.06.2015
  9. verovanki

    verovanki Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2007
    Viestejä:
    594
    Kiitokset:
    86
    Pisteet:
    38
    Levy kuitenkin näkyi oman tietokoneen kautta, se on hyvä alku. Toi produkey näki sen ssd:n D asemana.
    SSD on kuitenkin luettavissa kokonaan vain boottaavilla välineillä, kuten juuri tuolla ylläolevassa viestissä @IlmoPJ:n mainitsemalla tikulla,tai poltelulla hirens boot cd llä.

    Kyse ei ollut siitä toimivatko ohjelmat, vaan windows 8.1 järjestelmätiedostojen suojaamisesta.

    Eli helpoin tyyli: Buuttaava usb/cd joka ei välitä windowsin suojausasetuksista ja sieltä produkey ohjelman käyttäminen ja Win 7 product seriaalin lukeminen.

    Vaikeampia konsteja ei varmaankaan tarvinne käyttää tässä tapauksessa.

    Vaikeamman konstin esimerkki on tuossa:
    http://superuser.com/questions/6628...-windows-8-1-so-that-it-is-readable-and-write
     

Jaa tämä sivu