1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster PVR-6300C

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Sokar80 18.12.2006.

  1. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellänikin ollut jo pitkään kaksi 6300c boxii käytössä suosittelen hankkimaan tämän..http://assets.logitech.com/logitechpress/index.cfm?template=node&node=1375
    toiminta 100% menee virrat päälle ja virrat pois vihdoinkin yhden napin painamisella mullakin tota komponenttia sellanen pinkka tos hyllyssä..
    hetki meni opetellessa eri komentojen kytkyä ja ristikomentojen muutoksia..mut kyllä se olikin sen väärti :)

    sori meni vähän ohi aiheen mut no hard feelings.. %)
     
  2.  
  3. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin onhan toi Logitech Harmony 885 ihan kätevä varmaan itellä on Sun-wave SRC-3000b ite kyllä tykkään tästä tosi paljon oli protto mut myin pois nyt on tämä [​IMG]

    [​IMG]

    ja hyöty liikuntaa saa kun nuosee ylös painamaan power on\off nappia
     
  4. tikma

    tikma Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä mieltä ootte tämän digiboxin MP3-soittimesta? Jos oikein totta puhutaan, niin mun mielestä se on tosi syvältä. Sen käyttöliittymän suunnittelussa ei oo kyllä käytetty loogista järkeä yhtään. Soittolistan muokkaaminen on ihan peestä. Eikä se edes soita kaikkia kappaleita kunnolla, osa soi liian nopeasti ja osa ei soi ollenkaan. Olis kyllä tarvetta tehdä uus ASAP!
     
  5. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    olis saaneet poistaa koko lelun niin ei ihmiset valittais tää on DIGI BOXI kaikki muu on extraa ja turhia mun mielestä
     
  6. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26



    no heikko on toisto.mp3ssa.. mut toi ominaisuushan on pelkkää plussaa paketissa..
    kuka odottaa ees boxin palvelevan musiikki (mp3) toistoltaan cd/dvd soittimia??




     
  7. batter

    batter Member

    Liittynyt:
    10.04.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä olenko nyt missannut jotain ohjekirjasta, tai muuten vain en löydä selitystä tai osaa muuttaa asetusta tms.... Mutta siis: Mulla on 6300 c-boxi ollut nyt muutaman päivän, ja häiritsee sellainen asia, että boxin näytössä näkyy aina mitä sattuu numeroita, eli siis numero sen mukaan, miten boxi ne kanavahaussa löysi...
    Siis boxin näytöstä ei koskaan näe, mikä kanava on päällä... Laitoin esim. Jimin numerolle 8, kun järjestin kanavaluetteloa ja suosikkilistaa,(jotta kanavanvaihto käy aina numeronäppäimillä,ts. mahdollisimman nopeasti kun hypätään vaikka ykköseltä Jimille,eikä koko listaa avaamalla, tai nuolinäppäimillä) mutta boxin kyljessä näkyy aina 0014. Eikö tosiaankaan ole mahdollista saada boxia näyttämään katsottavan kanavan järjestysnumeroa, jonka siis on itse kullekin kanavalle valinnut???! Kummallista, ainakin minusta!! Ja paras olisi, jos boxin näytöllä LUKISI kanavan nimi! Mutta ei vaan sitten näin kalliista boksista löydy sellaista "herkkua"... Voi kyllä olla, etten ole vaan tähän löytänyt ratkaisua,ja onkin ihan helppo homma... Mutta jokatapauksessa, kertokaahan joku perehtyneempi, miten asia oikein on.
     
  8. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26


    ei tota sun toivomaa "ominaisuutta" löydy mistään boxista mikäli ny vähääkän tajusin mitä ajat takaa..ja eikö se ny ole sama mitä siin pienes ledi näytös seisoo..kun kanavien nimet sun muut kuitenkin näkyy näytössä?? öööö...jooooo no pistä supportiin viestii ja toiveita...xd
     
  9. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    eks lähes joka kanavalla oo oma logo oikeassa yläreunassa joten ei voi olla näkemättä mikä kanava on päällä

    muistiko tallentaa suosikki listan

    itellä on tv1->1 tv2-> 2 mtv 3->3 ja niin edelleen vaikka siinä neljä numeroo = 0000 niin paina kerran vaikka 3 niin 2secunnin päästä se vaihtaa 3 kanavan päälle olisillä sitten mikä vaan ohjelmoitu
     
  10. tikma

    tikma Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vielä mp3-soittimesta... Mulla on boxi kiinni kotiteatterissa, mutta läppärit ei. Mun mielestä on huomattavasti kätevämpi soittaa biisit suoraan kovalevyltä, kun heikompi vaihtoehto on polttaa niitä ensin CDlle/DVDlle ja vaihdella niitä sitten soittimeen.

    Tää on muuten pirun kätevä ja laadukas värkki, joten olettaisin, että noihin "lisämausteisiinki" käytettäisiin vähän ennemmän resursseja.

    Vaikea on tehdä sellaista boxia, joka olisi kaikkien mielestä hyvä, mutta tässä on mielestäni ainakin hyvä aihio siihen :) Kehityksessä mennään koko ajan parempaan suuntaan.

    Joku joskus toivoi DIVX-soitinta tähän boxiin ja se torpedoitiin heti huonona ideana digiboxissa. Mun mielestä se on hyvä idea, itselläni olisi ainakin käyttöä. Tietokone tämä boxikin on, joten ei divx-soitin ole ku muutama rivi koodia.
     
  11. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no lähinnä tarkoitin että jos on tiety määrä aikaa ja resursseja niin hyvä että ne käytettiin tv ohjelma juttuhin kuin että extra olisi olisi ollut 10\10 mut nauhoitus ja ym ei toimisi

    tikma kun myönsit että tää on OK boxsi ja joo olis ne voinut kehittää muutaman koodi rivin että saisi kunnon mp3 soittimen mukaan mutta vaikka se olisi vain muutama rivi koodi niin joku joutuisi tekemään sen ja työn antaja maksamaan rahaa siitä joten boxin hinta jo kovavasta hinasta nuosi vielä vähän jollonka se olisi monen ulottuvissa

    niin olisihan se kiva kattoa kaupassa ottä toi olis täydellinen boxsi mut ei mulla ole rahaa siihen joten miulummin tällänen boxi ja voin ostaa sen
     
  12. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    nyt löysin ohjeesta pätkän, mielestäni tota ei ollut tuolla aiemmin, mutta saatan olla väärässä.

    6.1.3 Laitteen sammuminen tallennuksen päätyttyä

    Mikäli olet käyttänyt boksia sillä välin kun se tallentaa ajastettua ohjelmaa,
    boksi ei sammu automaattisesti tallennuksen loputtua.
    Mikäli haluat boksin sammuvan tallennuksen jälkeen, paina virtanäppäintä.
    Ruudulle ilmestyy kehote: ”Tallennus käynnissä. Haluatko varmasti sammuttaa?”
    Jätä tämä kehote ruudulle ja älä paina mitään näppäintä. Kun
    tallennus päättyy, boksi sammuttaa itsensä.
     
  13. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mut tässä on rajallinen kovalevy jos tunket sinne MP3 ja divx leffoja niin mihin nauhoitat TV ohjelmat ostatko sitten erillisen digi boxin tv ohjelmien nauhoitukseen kehveli tää on jo sellainen

    no vitsit vitsinä [​IMG]
    Pyhimys joo olet oikeessa mut siellä boxin menu valikossa on myös kovalevyn sammutus jos ei käytä 3min -> oliko 1h
    eli boxi jää päälle mut kovalevy säästyy menee stanby tilaan kuten PC mut TV viritin toimii voi kattoo TV ohjelmia mutta EI kovalevy pyöri turhaan
     
  14. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nooh, kyllä tohon 300 gigaan muutama mp3nen ja divx-lefakin mahtuis... mutta eipä oo käyttöä, paljon kätevämpi soitella mp3sia koneelta stereioiden kanssa, jää digiboxi+telkkari muuhun käyttöön..
     
  15. Pyhimys

    Pyhimys Regular member

    Liittynyt:
    13.08.2001
    Viestejä:
    891
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on muuten tullu päivitys, joka korjaa ainakin ton menossa olevan ohjelman ajastuksen epg:n kautta. Aiemmin ei voinut jo alkanutta ohjlemaa ajastaa epg:stä..
     
  16. jussip80

    jussip80 Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse ostin ko. boxin mattimyöhäsenä viikonloppuna, mutten saanut sitä toimimaan QAM-järjestelmässä. Kysyin asiaa valmistajalta ja sanoivat, että pitäisi toimia hyvin. Automaattihaku ei taloyhtiössämme toimi, mutten saanut manuaaliasetuksillakaan löytämään yhtään kanavaa.

    Joku on näemmä sen QAM-järjestelmässä saanut toimimaan eli vika voi toki olla myös signaalin voimakkuudessa, rasiassa tms. Isännöitsijä tosin sanoi signaalitason olevan ok ja kehoitti kokeilemaan Humaxilla. Procasterilta taasen sanottiin, että boxin pitäisi toimia ihan hyvin. Outo juttu.
     
  17. jussip80

    jussip80 Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä ongelma korjaantuikin niinkin yksinkertaisesti, että vaihdoin ~10m pitkän rasiasta boxille menevän kaapelin lyhyemmäksi. :)
     
  18. Nallet

    Nallet Member

    Liittynyt:
    16.12.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jotenkin tuntuu tutulta tuo juttu, että kehotetaan hommaamaan Humax.
    Painiskelin itse noiden samojen ongelmien kanssa tuossa joskus kesällä.Vaikka olin aiemmin suorittanut tuon manuaalisen asennuksen monet monituiset kerrat,niin millään ilveellä ei homma nyt pelittänyt. Soitin sitten antenniverkosta vastaavaan firmaan mistä käskettiin hommaamaan Humax.Kun miehelle kerroin minulla olevan ProCaster, niin väitti, ettei ole moisesta merkistä kuullutkaan. Syy lienee siinä että ei kuulunut firman edustamiin merkkeihin. Kun asiaa aikamme puhelimessa pähkittiin, niin mies antoi minulle uudet keskuslaitteeseen vaihtamansa arvot ja johan alkoi toimimaan. Pienenä yksityiskohtana keskustelustamme mies väitti kiven kovaan, ettei ole mahdollista näillä nykylootilla tallentaa kahdesta eri kanavanipusta yhtäaikaa neljää kanavaa? Ei ole ainakaan vielä moista ongelmaa esiintynyt.
     
  19. jussip80

    jussip80 Member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Varmaan noille asennusfirmoille tulee huomattava määrä kyselyjä, joten on helppo sanoa, että toimii jollain testatulla boxilla. Tietty onhan ainakin tuolla meidän taloyhtiöön tehneellä yrityksellä myös jotain jälleenmyyntiäkin olemassa ja esim. Humaxia edustettuna. Silti esim. mulle ehdotettu vehje ei ole listattuna edes Cable Ready -hyväksytyissä laitteissa.

    Itse en kyllä oikein ymmärrä, miten joku toinen boxi voisi olla toista parempi, jos noita asetuksia kerran voi manuaalisesti säätää. Tietty joku toinen voi olla aina toista herkempi jne.

    Tuntuu muuten näin ensituntumalta Procaster varsin näppärältä peliltä.
     
  20. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no tuo jo kertoon tän ammatti expertin osaamis taidon onko hän elänyt pussi päässä vai leikkikö vain tyhmää Procaster oli joka hifi lehden kansi kuvassa kun se ilmesty netissä useita tän topicin kaltaisa juttuja mut kuten epäilit niin kyseinen firma ei vaan edusta Procaster merkkiä

    tossa vaihesssa minä lyön luurin korvaan ja etin jonkun oikean ammatti ihmisen enkä asioi näiden "minä tiedän kaiken" ihmisten kanssa
    no minä varmaan tossa kesällä kun en ollut kotona tein sitten ihmeitä useita kertoja kun nauhoitin 4 eri kanavaa yhtä aikaa eri kanava nipuista

    mut nyt pitää haukku suomen digi tekniikkaa en ymmärrä miten singaalin laatu kaapelissa voi heikkeni samalla hetkellä kun anteeni analoogi lähetykset loppu asun hesan keskustassa ja koko boxin olo aikana singaali on ollut 72-75% ja laatu 99% nyt se on singaali = 58-63% ja laatu 99%

    lähetin digitalle sähkö posti ja syyttivät boxia mut mun päähän ei mahu miten muka boxi voi alentaa singaalin laatua kun se on ollut n.8kk yli 70% nyt lauantain jälkeen alle 60% kun C eli kaapeli verkolle ei pitänyt tapahtua mitään ainoastaa anteeni talouksia koski tuo 1.9 päivä määrä ???
     
  21. Nallet

    Nallet Member

    Liittynyt:
    16.12.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     

Jaa tämä sivu