1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster DVD-002

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GoofiaX 22.08.2004.

  1. SirPena

    SirPena Member

    Liittynyt:
    20.07.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikäköhän tässä nyt mättää?

    Ensin kokeilen tekstitysten toimivuuden divx-leffassa tietokoneella ennen kuin poltan sen DVD:lle. Toimii loistavasti. Sitten rupean katsomaan leffaa DVD-soittimella niin tekstit tulevat n. 20 sekuntia myöhässä. Vielä muutama päivä sitten ei ollut mitään ongelmia ja nyt tekee tuota jokaisessa elokuvassa.
     
  2.  
  3. jonezy82

    jonezy82 Member

    Liittynyt:
    08.08.2003
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyi jo, sori turha postaus.
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2008
  4. weeqs

    weeqs Member

    Liittynyt:
    07.07.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oma Procaster heitti toimimasta joku aika sitten. Oireina aluksi oli ettei aina heti tunnistanut levyä, nyt tulee raksutuksen jälkeen no disc herja.
    Aukaisin laitteen ja pullistuneita konkkia ei ollut. Lukupää liikkuu mutta pyöritin moottori ei. Lattakaapeli on mitattu ja putsattu ilman vaikutusta.

    Onkohan kukaan vaihtanut dvd-asemaa tai moottoria jostain toisesta laitteesta.

    Oftopikkina mitä tilalle ?
    LG dr7500 toimii tilala, mutta käytettävyyden ja surkeiden tekstiominaisuuksin vuoksi jotain Procasteria vastaavaa pitäisi tlalle hankkia.
     
  5. palerock

    palerock Member

    Liittynyt:
    29.12.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi, mä kokeilin vaihtaa Yamada 6600:seen moottoria, kun se lakkas toimimasta. Mutten saanut sitä irti kelkasta. En ehkä uskaltanut käyttää tarpeeksi voimaa tai rohkeutta sen "levylautasen" irroittamiseksi moottorin akselista.
    Osti Procasterin jossa oli ongelmia ainakin sen lattakaapelin kanssa, ja vaihoin koko levykelkka-moottoriastelman Yamadaan... mutta siinä procasterissa oli lukupää ilmeisesti väärissä säädöissä, eikä sekään toiminut kunnolla... siispä avasin orggis moottorin perseen ja putsailin vähän sieltä täältä... "hiilikarvat" on sellaisia että niissä on kaksi "liuskaa" kummassakin ja toisesta oli toinen liuska poikki. Kasasin kuitenkin homman pakettiin ja sen jälkeen laite on tuossa nyt pyörittänyt levyjä taas yli vuoden.

    Kovasti olen itsekin koittanut haeskella korvaavaa laitetta, kun vaikka tuo on ylivoimaisen hyvä vekotin tuo Yamada, niin ei se varmaan ikuinen ole. Lähellekään yhtähyvää on vain melko vaikea löytää.
    Ensinnäkin nuo modatut firmikset mitä Yamadalle on, tekevät laitteesta erittäin käyttäjäystävällisen valikko rakenteiltaan ym. Pitkät tiedosto nimet toimii jne... Mitään muuta väliä ei mulla olisikaan kun että vehje pyörittäisi Divx/Xvid ym tiedostoja.. srt tekstit toimisivat JA helppokäyttöisyys/käyttäjäystävällisyys.
    5.1 ulostulo äänellekin tuossa Yamadassa on ja sellainen saisi olla uudessakin... mutta mitään HD juttuja mä en tarvitse... olenhan ehtinyt lapsena katsella vielä rakeista mustavalkokuvaakin televisiosta, joten kyllä nykyinen laatu riittää mulle jo vallan mainiosti.

    On se kummallista ettei kukaan ole vieläkään pystynyt tekemään yhtähyvää laitetta kuin tuo Yamada/Procaster oli... jos kriteereinä käytetään:
    - Soittaa monia/kaikkia formaatteja
    - Käyttäjäystävällisyys
    - *.srt ym. tekstit toimivat (ja näyttävät hyviltä)
    - Pitkät tiedostonimet
     

Jaa tämä sivu