1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster DVD-002

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GoofiaX 22.08.2004.

  1. spebbo2

    spebbo2 Member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oliko toi mulle vai ylinen toteamus?
     
  2.  
  3. mettala

    mettala Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2005
    Viestejä:
    345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ihan vaan että aikas suosittu keskustelu
     
  4. jtv86

    jtv86 Guest

    Soitin tuli vihdoin postissa ja olen tyytyväinen soitin toistaa kaiken xvid eista divx leffoihin DVD RW ja R levyltä mp3 selaus systeemi on hyvä ainoat ongelmat olivat että xvid leffoissa joissa on AC3 äänet näkyi pieniä virheitä kuvassa niin sanottua "blur" efectiä mutta ei haitaksi asti ja tekstitysten haku on vähän puuttelinen koska se hakee vain leffan kanssa täysin saman nimiset tekstitykset. laitteen versio tiedot.

    Version 05.00.05.01
    SUB-VER 00.00.00.01
    8032 05.00.05.01
    Servo 17.03.00.00
    RISC 05.00.05.01
    DSP 03.03.01.91

    onko mitään firmvaree joka päivittäisi tuon tekstitys systeemin niin että voisi itse selata mitkä tekstitykset leffaan haluaa näkyviin.

    Ainii ja mitä tuo verkkokaupan sivuilla oleva firmware päivittää??
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 20.10.2005
  5. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    muuten hyvä firmis, mutta iso Ä kirjain on sotkuinen tekstityksissä...

    edit topyt...
     
    Viimeksi muokattu: 20.10.2005
  6. packiderm

    packiderm Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on yamada 6600 johon ajoin b7 firmiksen. avi-leffat tilttaa alkumetreillä siten että kuva jäätyy, ja vinkumis ääni jää. Ei auta kun sammuttaa koneen virtanappulasta tai vetää töpseli. Missä vika?

    Olis todella apu tarpeen. Ennen päivitystä ei ongelmaa ollut. Toimisiko joku vanha firmis mulla paremmin?
     
  7. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mahdollisesti 8MB muistilla varustettu soitin.
    Yamadaa on tehty 8 ja 4 megan muisteilla. B7 firmware ei toimi kunnolla 8 megan soittimessa (en tiedä miksi).
     
  8. packiderm

    packiderm Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Just... Mistä pystyisin tarkistamaan onko 4mb vai 8mb?

    Voisiko joku antaa linkkejä joillekin muille Firmiksille joita kannattaisi kokeilla. Tarvitsisin vain kunnon sub ja srt tuen.

    Harmittaa kun b7 ei toimi minulla kunnolla, vaikuttaa muuten todella loistavalta. Olisi mahtavaa jos seuraavan version saisi myös minulla toimimaan.
     
  9. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    http://personal.inet.fi/koti/temi/kuvat/muisti.jpg
    piirilevyn alalaidassa on muistipiirit ISSI
    jos piirejä on vain yksi kappale niin silloin on 8 megan soitin.
    jos taas kaksi niin 4mb soitin.(kuvassa 4MB soitin)

    8 megan soittimelle ei ole kunnon firmwareja saatavana. Ainoastaan
    NewAge v15 ja siitä muokatut firmwaret, mitkä ei tosin tue sub tekstejä eikä packed bitsreamia.
     
  10. packiderm

    packiderm Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu... on se 8mb soitin. No, riittäköön nyt tuo srt-tuki. Harmittaa vain n. 20 leffaa joissa subit.

    Ilmoitelkaa täällä jos jossain tulee vastaan firmis joka toimisi myös 8mb yamadassa. Kiitti teille avuista
     
  11. Babylo

    Babylo Member

    Liittynyt:
    25.06.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voisko joku ystävällisesti pistää parhaimpaan firmkseen urlin? (servo uusin) On siitä jo tullu kysymyksiä mutta kukaan ei ole vastannu.
     
  12. eCu-

    eCu- Member

    Liittynyt:
    24.04.2003
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen nyt kokeillut suurinpiirtein jokaista firmistä jota laitteeseen on ollut tarjolla. Parhaat mielestäni ovat temin modaama ja APEX. Jälkimmäinen melkein täydellinen paitsi että tekstejä se ei osaa fiksusti jaotella. Temissä taas suomenkieli plussaa. Nyt huomasin uuden ongelman kun laitoin äänet menemään optisena vahvistimelle ei sieltä kuulunut mitään (APEX firmis) perus COAXlla toimii. Kuitenkin ennen yhtäkään firmispäivitystä tuo optinen toimi myös, luonnollisesti. Eli siis onko olemassa firmistä jossa:

    PB toimisi
    teksteinä kävisi srt ja sub (ainakin)
    skandit toimisi moiteetta
    teksit osaisivat mennä 3lle riville (tai muutoin näkyisivät kokonaan)
    ja optinen lähtö pelittäisi

    Laite siis ProCaster DVD-002 vanhemmalla servolla ja 4Mb muistilla.
     
  13. Pekka83

    Pekka83 Member

    Liittynyt:
    09.04.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiköhän uusimpaan versioon kannata laittaa verkkokaupan tarjoama firmis...

    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6553
     
    Viimeksi muokattu: 24.10.2005
  14. Kuikkis

    Kuikkis Guest

    Joo, itse ostin soittimen noin viikko sitten. Nyt tänään katsoin taas jonkun elokuvan niin huomasin että taustalla menee jonkin näköistä tekstiä tai vastaavaa? Kellään samanlaista ongelmaa ollut? Ei mitenkään kauhean häiritsevä mutta kyselisin vaan että onko jokin vika, vai näkyy nämä "tekstit" kaikissa procaster dvd-002 soittimissa?
     
  15. Babylo

    Babylo Member

    Liittynyt:
    25.06.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En päivittäny omaa soitinta verkkokaupan softalla vaan Temin. Nyt kun Kuikkiskin kirjoitti ongelmansa... niin on mun aika: Kaikki tekstit ei lähde mitenkään käyntiin (painamalla subtitle tulee näkyviin vaihtoehto) ja jos ne lähtee käyntiin, niin kestää n.3minuuttia että ensimmäinen teksti tulee. Sit soitin ei suostu soittaan kaikkija Ridatan aihioita (ongelma on palannu). Verbatimit toimii mainiosti, et johtuukohan se sit vaan laadusta. Ridatoilla tulee joko no disc tai sit levy jää hyrriin soittimeen eikä lähde käyntiin. Ja ne Ridatat jotka toimii, niin useimmissa elokuva sekoilee tai tekstit lagaa.

    Toivon että jos joku tietää mikä on vikana kertois sen täällä, sillä meinaa mennä hermot levyihin, jotka soitin toistaa mutta sit vikana on tekstitykset, mitkä ei toimi. :/
     
  16. antsaa

    antsaa Member

    Liittynyt:
    30.08.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oletko tarkistanut scart-kaapelin? Minulla näkyi alussa kaikkia leffoja katsoessa vaalea koko ruudun levyinen raita ja se näytti "seilaavan" laidasta laitaan. Sitten huomasin, että scart-kaapelista oli yksi pinni mennyt vinoon ja sen suoristaminen korjasi myös kuvan virheettömäksi.
     
  17. Kuikkis

    Kuikkis Guest

    Joo ei oo scartilla kiinni vaan tuolla kaapelil mikä menee toho etupaneeliin.. Eli siis tuolla ihan video kaapelilla, mutta sama ongelma myös svideollakin. Pitäs sitte varmaan hommata se scart kaapeli :/
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.10.2005
  18. Pekka83

    Pekka83 Member

    Liittynyt:
    09.04.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Esiintyykö seuraavaa ongelmaa kellään muulla?

    Jos kelaan avi-tiedostoja katsoessani kuvaa eteen- tai taaksepäin, [bold]subit katoavat ruudulta[/bold]. Ne saa takaisin ainoastaan siten, että keskeyttää tiedoston katselemisen ja aloittaa sen alusta.
     
  19. tonza10

    tonza10 Member

    Liittynyt:
    16.12.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä tuota vikaa taitaa olla kaikilla, mutta kyllä ne saa takaisin kun kelaa eteen- ja taaksepäin niin kauan että näkyy taas
     
  20. eCu-

    eCu- Member

    Liittynyt:
    24.04.2003
    Viestejä:
    45
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Korjaus edelliseen viestiini. Se ei taidakkaan olla firmiksestä kiinni jotta tuo optinen lähtö ei toimi. Näyttää jollain muullakin olleen samaa vikaa.
     
  21. packiderm

    packiderm Member

    Liittynyt:
    20.10.2005
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kadonneet tekstit saa ainakin yamadassa takaisin siten, että painaa slow-nappia. Tekstit palaavat jonkun sekunnin kuluttua.
     

Jaa tämä sivu