Oon päivitelly firmistä sitä mukaan ku uusia parempia on tullu, mutta nyt tuli ongelma. Mul on vanhempi soitin servo 04.05.01.00 ja päivitin firmiksen APEX-YAMA B7 -versioon. Päivitys meni niin kuin pitikin ja palautin tehdasasetukset. Nyt kuvassa on poikkisuuntaista värinää niin paljon, ettei leffoja voi katsoa, eikä soitin aina reagoi kaukosäätimen tai koneen nappuloihin. Oon myös kokeilu vaihtaa firmistä mutta ei auta eli sama homma muillakin firmiksillä. Oisko kellään mitään neuvoa ongelmaan?
mulla kiertää tekstit selaimessa kans käytössä vanha servo ja apex 7 firmis onkohan mahdollista korjata asiaa hieman harmittaa ominaisuus mutta kyllä sitä käyttää jos ei muuta ole
http://home.planet.nl/~feer0011/yamadaV15+PBS+Xsub+TXT+SUB.rar "Filebrowser with AC mod". - tiedostonimien fontti pienempi - vaihdetut taustakuvat Tämä on b7 versiosta tehty ja on muutaman henkilön testaama. Muutoin sama kuin b7
RistoE: - Onko tuossa "tiedostonimien fontti pienempi", että vain fontin koko on muutettu, vai onko siinä samalla saatu ääkköset mukaan?
Siinä on vain tiedostoselaimen fontti pienempi, jotta tiedostonimen loppuosa ei kiertäisi alkuun. Erikoismerkit tuohon firmwaren onkin aika vaikea saada, koska NewAge v15 ja medion NewAge firmwaressa erikoismerkkien koodi on eri tavalla toteutettu
Mitä firmwarea suosittelisitte uudemman servon ProCasteriin? Tällä hetkellä taitaa olla se jonka saa Verkkokaupan sivuilta...
vain fonttikokoa muutettu. Tuota erikoismerkki osuutta ei ole vielä löytynyt. Luulen että seuraava firmware, jonha modaamiseen voisi käyttää aikaa, on se jonka NA on lupaillut tekevänsä joskus joulun tai vuodenvaihteen tienoilla.
NewAge medion firmwaressa on tuki kaikille kielille tiedostoselaimen fonteissa->kolmet erilaiset fontit( font 4,5,6) joista muodostuu kaikille kielille tuki. Newage v15 firmwaressa jokaiselle CP:lle on omat fontit eli(cp1252=font6) (cp1250=font5)
En tiedä onko tämä jo huomattu täällä, mutta http://personal.inet.fi/koti/mabreaker/mabreaker/ löytyy uusi versio "with LG Menu support and some small fixes"
Eli mulla on procaster servo (uusin) 17.03... Aion päivittää firmwaren ja näillä ohjeilla: http://personal.inet.fi/koti/temi/tiedostot.html Poltan sen cd-rw:hen... mut mikä firmwaren mun pitäis hankkia? Suora linkki olisi mukava saada.
Onko kellään procaster hajonnut siten että kuva on kadonnut? laite näyttäisi toimivan muuten normaalisti mutta kuva pysyy mustana. vika ilmeni aivan yllättäen edellisenä päivänä laite toimi mutta seuraavana päivänä kuvaa ei tullut. ikää laitteella n.1v. olisko idea mitä kokeilla? offtopiccia onkos kellään kokemusta tai tietoa tosta magnavox 434:stä jos ostas tällä kertaa sellaisen..
Pitäisi tilata lisää tyhjiä DVD levyjä. Mitä levyjä suosittelette (vaikkapa verkkokaupan suoratoimitus valikoimasta)? Ajattelin ostaa 50 kerralla, ja en millään haluaisi nähdä yhteensopivuusongelmia vanhemman servon procasterissa.
Verbatim dvd-levyjä jo noin 25 kappaletta poltettu ja kaikki levyt on toimineet hyvin ProCasterissa. Ei muillakaan merkkilevyllä ole ollut ongelmia
Noniiin tulipa tilattua kyseinen laite. Saapu todennäköosesti huomenna postiin. Olisi vain sellainen kysymys että toimiiko mp3 toisto kansioista
Päivitin joku aika sitten firmiksen ja silloin valitsin vähän paskat tekstitykset Eli pelkät valkoiset ilman mitään taustaa. Miten noita pääsisi vaihtamaan? itse en löydä sellaista asetusta.