1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster DVD-002

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GoofiaX 22.08.2004.

  1. oam

    oam Guest

    Kahdelle edelliselle postaajalle voisi suositella tämän threadin lukemista alusta loppuun. Myös Yamada 6600 thread kannattaa lukea, nämä kaksi kun ovat käytännössä sama soitin:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/72800
    Selviää aika hyvin nämä firmware kuviot (saanti, päivitys) ja keskustelua ominaisuuksista). Tätä Robingood varmaankin kyseli (en ole ihan varma slangista johtuen ;)

    Näihin vielä jotain:

    >- Näkyykö MP3/CD kappaleen "title" laitteen näytössä?
    Ei :(

    >- Toimiiko variable bit ratella olevat MP3:t?
    Kyllä ovat toimineet

    >- Onko mitään fit to screen/auto fit -ominaisuutta eri resojen JPEG:lle?
    Kutistaa automaattisesti ruudun kokoiseksi ainakin mun digikuvat. Pienistä kuvista ei ole kokemusta. Zoom toiminto kyllä löytyy.

    >- Soveltuuko cd-levyjen soittamiseen vahvistimen kera perussoitteluun?
    Toki. En ole huomannut eroa vanhaan Sonyyni CD-soitossa. (kummatkin optisella kiinni vahvarissa).
     
  2.  
  3. robingood

    robingood Guest

    Tattista oam!! Latasin ton zdvx2410.bin hässäkän ineen.. Mut en kyl huomaa härvelis midis nmuutoksia ainakaan ulkoisesti:) Joten onks menny puihin?? Kiitoksia ees kun jaksoit vastata!!! T:Robingood
     
  4. aqski

    aqski Member

    Liittynyt:
    26.01.2005
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep.
    Sain eilen 25.01.2005 kyseisen soittimen.
    Varmasti moni muukin... :) tai :mad:


    Tarvitseekose välttämättä sen päivityksen???

    Olen testannut omilla "ostetuilla" tehdyistä backupeista:->MPEG2-> SVCD-> VCD-> KVCD-> ja tietysti MPEG-4 (käytän Xvid+irto tekstit subs=subrip 0,81B .exe) ja kaikki on toiminu ku junan vessa:).Yks vaikeasti toistettava kohtaus tökki hieman Xvid:issä,bittejä on sen verran paljon,eli ihan hyväksyttävää toimintaa (tk:sa toimii kyllä hyvin)...

    Ihmettelin kyllä luettuani foorumin läpi viime syksystä asti ja yllätyin suuresti miten kyseisen soittimen ostajilla on näin paljon ongelmia.

    Itse teen kaikki backupit suoraan levyltä,joten en varmaan kärsi noista samoista ongelmista kuin muut...

    Waretus on waretusta.Tuloksena saattaa olla huono video+äänet. -> Selvitä G-spotilla->AVI

    Kannataa tehdä ensin image esim.nerolla valitsee -> polttava-asema -> (image-drive) ja tallenna ".iso" joka toimii daemonilla.

    Joskus on näin,että sitä saa mitä tilaa...p2p

    Jos teet backupit-itse :)...
    Olen ainakin tyytyväinen soittimeen...

    Kommentteja...

     
    Viimeksi muokattu: 26.01.2005
  5. lommi

    lommi Regular member

    Liittynyt:
    29.10.2004
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tapu,tapu....hieno avautuminen.
     
  6. robingood

    robingood Guest

    Hey! mulla ei toimi mp3:set tossa procasterissa 002???
    Mikähän mättää täs laitteessa?? laitoin tuon kyseisen päivityksen. Mitäpä tässä nyt sitten duunata:)??? Hjelppiä tietäjät!!! Ei mene hyvin mutta laulu soikoon... T:RobinGood
     
  7. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hahaa tänään lähti Procaster huoltoon, pelasin vähän pussiin sillä odottelin että niillä olis niitä siellä varastossa ettei tarvi odotella montaa kuukautta jotta sen sais takasin.

    Kokeilin kaikkia mahdollisia firmwareja sisälle ja monenmonta eri DVD- levyä, tuloksena että toisto ei yksinkertaisesti toimi jumittamatta 2-3 kertaa leffan aikana. Sisällä nyt on se yamada firmis joka löyty verkkokaupan sivuilta, joten takuukin on vielä hanskassa. :)

    Saispa vaan takasin sen masiinan äkkiä äkkiä
     
  8. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 28.01.2005
  9. kpmkpm

    kpmkpm Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko joku jo kokeillut tuota?

    Näkyykö siinä vaihteeksi AVI:ssa myös voluuminsäädöt on display myös 16:9 ja 4:3 versiossa?
     
  10. robingood

    robingood Guest

    Hey jeesatkaa...
    Mulla on toi kyseinen procaster 002 ja ei toimi mp3??
    Mitä tolle vehkeelle pitää duunaa??
     
  11. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kokeilitko eri firmwareja?
    en oo ite edes kokeillu mp3sia, joten vaikee lähtee arvailemaan.

    ps. laite huollos :D
     
  12. robingood

    robingood Guest

    Joo, oon lukenut noita eri tyylejä sekä kertomuksia noista firmwareista ja nyt lataan just jotain"uusinta" joten saas nähdä miten käy???
    Muuten toi on toistanut hyvin kaikki paitsi mp3:set??
    Ja ne nyt olis todellakin hyvä skulaa:) Noista tekstityksistä mul ei oo hajuakaan et miten ne pitäis polttaa levylle saati toimia laitteella...? Osaatko sikunen pitää kevyen ja ymmärrettävän selostuksen toiminnoista=?? Tattista!!!
     
  13. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On ole yhtään ammattilainen tän laitteen kanssa, mutta muutaman divx leffan jonka oon polttanu niin olen vaan laittanu esim:

    Hellboy.avi --> leffatiedosto
    Hellboy.srt --> subtitle tiedosto

    ja nämä vaikka johonkin samaan juureen vaikka suoraan levylle
    tosin ei itellä toiminu Hellboyssa tekstit (voi olla että laitoin väärän subi-tiedoston) muissa toimii.

    Pääpointti on että samannimisiksi että soitin osaa hakea oikeat subit ja saahan ne subit sitten vielä pois päältäkin jos tarttee.
    (toinen vaihtoehto että "poltat" ne tekstit itse .avi:iin pysyvästi. Vähän hankalempaa ja jos ajastus menee pieleen niin et voi korjata enää :))
    Tosin xvidejä en suosittele itse, sillä mulla ne EI toimi vaan tökkii ja paukkuu.

    Niin ja muista ajastaa ne tekstit!


     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2005
  14. juhaz

    juhaz Member

    Liittynyt:
    28.01.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

    Saattaa olla FAQ mut en äkkisiltään löytänyt tietoa aiemmista viesteistä; eli olenko oikeassa kun luulen, että kun varsinkin jotkut uudemmat divX leffat tökkivät / nykivät, on vika Procasterin (leffaa vanhemmassa) codecissa? Kuvan laatu on ok, ääni täysin normaali, mutta tosiaan kuva nykii, eikä semmoista oikein jaksa koko leffan ajan katsoa. Onko noissa firmis-päivityksissä koskaan mukana tuoreempia codekkeja? Vai onko pakko alistua tai sitten downgradeta leffat niin että ne näkyvät ok?

    Ps. Juu siis soitin on tuo Procaster002 uusimmalla (tai ainakin toisiksi uusimmalla) Yamadan firmiksellä..
     
  15. robingood

    robingood Guest

    Ok... yritin laittaa jotain firwarea mutta.. Laite näytti kansiot mut ei tapahtunut mitään joten turhaa??? Missä vika?? Turhauttava fiilis päällä:)
     
  16. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tota tee näin:

    Firmware päivitys.

    - Pura ZDVX6600.BIN .ISO imagesta DaemonTools:lla (tai jollain muulla vastaavalla esim winrar)
    - Nimeä ZDVX6600.BIN uudelleen nimelle zDVX2410.BIN (jos nykyinen Firmware on ProCasterin eikä Yamadan)
    - Polta tiedosto CD-levylle yksinään (ÄLÄ LAITA KANSIOON tai en minä tiedä osaako laite sen itse sieltä noutaa)(dummyn voi laittaa mukaan jos haluaa ja suosittelen) Nerosta valitset "Ei multisessiota" ja "Viimeistele CD"
    - Laita levy Procasteriin
    - Paina "Play" kun soitin kysyy päivitetäänkö
    - Ota levy pois kun kelkka tulee ulos ja odota
    - odota minuutti-2 ja laiteen pitäis sulkea kelkka itekseen ja sitten se boottaa.
    - resettaa laitteen asetukset setup/preferes(?)default setting (resettaa ääniastukset,tekstit yms. tehtaan omiin asetuksiin) ja sitten käynnistä uusiksi virtanapista
    - tuloksena kaunis taustakuva, paremmat tekstit, bassobuustit
    - voit tsekata vielä ns. "driverin" versiot painamalla setup/preferes(?) 1369




    Eli,teet täsmälleen ohjeen mukaan ja käytä CD-RW(!) levyä :D ei mee cd:t hukkaan.
    Tämä ohje taitaa olla jo ensimmäisellä sivulla alustavasti :)

    Kokeilin muuten eilen laittaa procasterin omaa frimistä sisälle, no ei saanu laitettua eli ei takaisin päin päivitys varmaan toimi? Vai osaako joku?

     
    Viimeksi muokattu: 28.01.2005
  17. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juhaz

    Syynä voi olla codecit, toisin mulla pyörii uusimmallakin pro codecilla (5.2.1)koodatut leffat hyvin höystettynä ac3 äänillä ja subeilla. Olisko liian suuri bitrate joka hyydyttää masiinan? Mä mahdutan divx:t yleensä 700-1000Mb ja ihan mukavasti toimii eikä ole niiiiiiin huono kuvanlaatu :D
     
  18. robingood

    robingood Guest

    Tattista!! Koftis selkeet ohjeet ainut mutta resetoin laitteen valikoista:)???
     
  19. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin siellä on muistaakseni setup/preferes ja set defaut setings tai jotain.

    Se laittaa asetukset takasin tehtaanomiin valmiisiin asetuksiin.
     
  20. robingood

    robingood Guest

    Jejeee sikunen!! Ainaskin se latas ton firmwaren... Nyt vaan toivon että mp3:set toimisivat!!! Lähetin verkkokauppaan kyselyn mut ne sano samat et lataa:)?? Jaahas... Nyt pomppas kuvaruutuun yamada tekstit??? Siis kai se on mennyt oikein... Kiitän paljon neuvoistasi ja kaikkea uutta sitä oppii:) Jos vielä noi mp3:set skulaa ni riemu katossa!!!!

    Robin
     
  21. robingood

    robingood Guest

    MP#:SET EI TOIMI;( MIKÄ HELKUTTI TÄTÄ VEHJETTÄ VAIVAAAA?????
     

Jaa tämä sivu