1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster DVD-002

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GoofiaX 22.08.2004.

  1. dude76

    dude76 Member

    Liittynyt:
    14.11.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu iski ilmeisesti saman probleeman ku 69er kuvasi viestissään.

    Onko kenelläkään kokemusta mitä takuu sanoo jos on yamadan firmis koneessa?

    Ei tunnu onnistuvan cd:ltä päivitys takaisin procasterin omaan firmikseen. On ilmeisesti sen verran epäkuntoinen, että ilmoittaa levyn tuntemattomaksi.
     
  2.  
  3. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ootko kokeillut vaihtaa bin-tiedoston nimeksi:
    ZDVX6600.BIN
     
    Viimeksi muokattu: 14.11.2004
  4. ArchZie

    ArchZie Member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo-o. Alkaa pikkuhiljaa kaduttamaa koko soittimen hankinta. Divx:t ym. pelaa suhteellisen hyvin, mutta eniten tuntuu olevan ongelmia alkuperäisten DVD-levyjen kanssa. Äsken esimerkiksi meinasin ruveta kattelemaan The Patriot elokuvaa (alkuperäinen DVD), mutta jäi kattomatta kun kuvanlaatu & äänet oli niin surkeat. Kuva ja tekstitykset värisee ja kuvanlaatu on todella surkea. Lisäksi kuva töksähtelee aika ajoin ja ääni nykii. Keskusteluista päätellen nuo taitavat kuulua laitteen ominaisuuksiin vai kannattaisikohan tuo lähettää takuuvaihtoon niinkuin moni muukin täällä on tehnyt.
     
  5. Zombie2

    Zombie2 Guest

    kokeilitko vaihtaa RGB/YUV ja lomitettu/prog jos ne auttais?
     
  6. ArchZie

    ArchZie Member

    Liittynyt:
    03.10.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, kokeilin noita asetuksia vaihella mutta siitä ei ollut mitään apua. Vaihoin äsken Scart piuhan 4 vuotta vanhaan philipsin DVD soittimeeni ja sillä on kuva tarkka ja terävä samassa leffassa. Joutunee vissii kattelemaan nuo alkuperäiset leffat tuolla vanhalla soittimella.
     
  7. surkka

    surkka Member

    Liittynyt:
    26.04.2004
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En saa vieläkään pelittään tekstejä. uusin firmis on asennettu ( procaster ), levyllä esim lehmajengi.avi/lehmajengi.srt , eikä tekstejä vaan näy. Pitäiskö siinä alkuvalikossa(menu) näkyä toi tekstitiedosto, kun mulla menussa näkyy vaan se lehmajengi.avi. Nerolla oon polttanu kaikki, ja pc:ssä toimii moitteetta tekstit ja leffa...
     
  8. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuon soittimen suurin ongelma näyttäis olevan chaptereiden vaihto, mulla tökkää useasti juuri chaptereiden väliin. Toinen on että subit pelaa jotenkin, lukuunottamatta valkoista katkoviivaa joka ilmentyy sillointäillöin subin yläraunasta ruudun vasempaan laitaan.

    Oon pantannu ton soittimen lähettämistä huoltoon, mutta tällä viikolla se lähtee. Ei ole oikein verkkokaupalle hyvää mainosta kun tuntuu olevan ongelmia tällä laite-erällä (mitäs kokoavat laitteet halvalla) Ja jos samanlainen soitin tulee takasin ja on rikki niin... mustaks muutun
     
  9. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "Fontin koon valinta MTZ3 firmiksellä on Setupin menuissa. Viimeinen menu muistaakseni."

    Ei kyllä minulta löytynyt... :/
     
  10. oam

    oam Guest

    Jaa? Kyllä se siellä on. Setup->Preferences page->Subtitle size.

    Saa, testasin. Eli näin:
    leffa.avi
    leffa.en.srt
    leffa.fin.srt

    Tekstityksem ei pidäkään näkyä soittimen filemanagerissa. Onko se tekstitys tehty windowsissa vai linuxissa? Rivinvaihdoissa voi olla onkelmaa jos *nix systeemissä muokkaat tekstejä... Samoin varmista, että tekstitys on todella srt-formaattia, eikä vain .srt:ksi nimetty. Itse olen törmännyt muka .srt teksteihin jotka olivatkin todellisuudessa sub-formaattia.

    Sama mullakin on tullut mieleen kun on lueskellut ihmisten ongelmia tämän laitteen kanssa. Itselläni on myös pelannut aivan ongelmitta ja olen tyytväinen halpaan hankintaan. Täytyy muistaa, että ~85 euron soittimessa on takuuvarmasti aina jotain puutteita.

    Mutta onhan ton Procasterin tuki aivan hanurista. Verkkokaupassa ei tiedetä mistään mitään (sen osalta) ja www.procaster.net on edelleen alhaalla.
     
  11. surkka

    surkka Member

    Liittynyt:
    26.04.2004
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Windowsissa on tehty (Me) ja nerolla poltettu. Sub:in oon muuttanut subtitle workshopilla srt:ksi. samassa kansiossa ovat ja olen kokeillut myös ilman .avia eli lehmajengi/lehmajengi.srt mutta ei tunnistanut levyä...levy oli dvd rw. subtitle namiskaa kun painaa niin vas ylös tulee toiminto ei onnistu -merkki.pitäiskö jotain asetuksia muuttaa ite soittimesta, kun en oo niihin vielä menny ropeltaan?
    Päivityksen vielä varmistin ja oli subversion .002.
     
  12. Mcdeath

    Mcdeath Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    yinx: tekstin saa muutettua mtz:n firmiksellä isoks tai pieneks. Se on tosiaan viimeinen valikko, mutta itellä ainakin sinne pääsi vasta kun latasi leffan ja leffan ollessa päällä painamalla setuppia. Silloin vasta tulee (ainakin mulla) preferences valikko aktiiviseksi, muuten rullaa suoraan muistaakseni Dolbyasetuksista main valikkoon.
    jep testailin tosiaan eri firmiksille muokattuja tekstejä. Eli nimesin samaan tyyliin kun oam:kin kertoi, eli
    leffa.avi
    leffa.en.srt = podtalje firmikselle muokattu teksti
    leffa.de.srt = mtz firmikselle muokattu teksti
    leffa.fin.srt = yamada oman firmiksen teksti jne.
    Sitten vaan subtitle napilla valitaan minkä tekstin haluaa.
     
  13. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    surkka: mitkä asetukset neron BURN COMPILATION/ISO -välilehdellä. Saattaa johtua leffan nimen pituudesta
    tuo ongelma. Myös isot ja pienet kirjaimet pitää olla samalla tavalla kirjoitettu.
     
  14. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    noniin, eli löytyihän se preferences valikko. piti mennä sinne valikkoon ennenkuin laittoi leffan pyörimään...

    vaihdoin firmiksen tuohon podtalje v2 ee:hen. ja nyt sinne mpeg4 subtitlesiin tuli normal ja eastern europe... mitäs eroa noilla on? en ainakaan huomannut mitään kun kokeilin. Directsubilla olen tekstit säätänyt podtalje v2 eastern europe asetuksilla.
     
  15. lommi

    lommi Regular member

    Liittynyt:
    29.10.2004
    Viestejä:
    220
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    heh,heh-loistolaite.
    Oma tuli syyskuun lopulla ja nyt lähtee takas.
    Syy,levy kun levy niin kauheet häiriöt ja
    levykelkka on välillä ihan jumissa.
    Kyl tämmösellä vois lokkilintuu paiskata.
    Ei oo mitään näin huonoo laitetta viel ollukkaan,ellei
    oteta huomioon Partnerin moottorisahaa(3h-öljypumppu
    paskana).
     
  16. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kyllä mulla vaan ihan hyvin toimii :p
     
  17. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa muuten sulkea laite laitteessa olevasta kytkimestä(eikä vaan asettaa standby tilaan kaukosta). Mun vaihdettu laite oireili alussa mutta on nyt toiminut ok kun saa välillä "levätä" eikä oo koko ajan lämmin.

    Voi olla juuri niin että verkkokauppa on saanut vialisen erän, sillä kovin ovat tuttuja ne ongelmat joita muilakin on ollut,[bold] harmi sinäänsä sillä laite on muuten tosi hyvä ja etenkin tohon hintaan!!!![/bold] eli suosittelen maanantai kappaleista huolimatta lämpimästi!
     
  18. kpmkpm

    kpmkpm Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No niin, oma syyskuussa hankittu sanoutui viime viikolla kaukosäätimen osalta irti. Soitin Verkkokauppaan ja lupasi lähettää uuden säätimen. Uusi tuli tänään (eri näköinen kuin alkuperäinen, itse asiassa hienompikin, mutta ei toimi silläkään). Pyysivät lähettämään koko laitteen vaihtoon. Saas nähdä kuinka nopeasti tulee ja uusi pelaa. Vanha toimi tuohon asti ihan ok päivitetyllä (procaster) firmiksellä.

    Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, että lakkaa juttelemasta kaukosäätimen kanssa?

    (niin ja huuliveikoille tiedoksi, että paristot/akut toki vaihdoin :)
     
    Viimeksi muokattu: 22.11.2004
  19. scorps

    scorps Guest

    Samat ongelmat täälläkin. Lähetän tänään takuuvaihtoon.

    ***
    heh,heh-loistolaite.
    Oma tuli syyskuun lopulla ja nyt lähtee takas.
    Syy,levy kun levy niin kauheet häiriöt ja
    levykelkka on välillä ihan jumissa.
    Kyl tämmösellä vois lokkilintuu paiskata.
    Ei oo mitään näin huonoo laitetta viel ollukkaan,ellei
    oteta huomioon Partnerin moottorisahaa(3h-öljypumppu
    paskana).
     
  20. Sikunen

    Sikunen Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Samoja ongelmia, laite buuttaa ittensä välillä eikä kaukkari toimi enää sen jälkeen ilman uudelleen käynnistystä. TÄLLÄ viikolla mä sen lähetän huoltoon. Lupaan.
     
  21. odie01

    odie01 Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2004
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    osaisiko kukaan neuvoa miten tota directsubia käytetään,pitäs saada poltettua cd,teksteil. mut ei tule mitn,ilman et fixaan tekstit kuntoon.mulla on
    Yamada_1252_v3_Mtz firmis..

    kiitoos..
     

Jaa tämä sivu