1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster DVD-002

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GoofiaX 22.08.2004.

  1. oam

    oam Guest

    Ei ole mitään ongelmia ollut. Joskus kelkan ulostulo kestää normaalia kauemmin mutta ei muuta valittamista.
     
  2.  
  3. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Katso tämä sama ketju aikasemmin, joukossa on maanantaikappaleita. Mulla ei ollut tota kelkkaongelmaa, mutta kuva oli sössöä ja välillä kesti pitkää et tuli päälle. Saa verkkokaupalta tod näk uuden niinkuin meikäläinen ja tkl.
     
  4. petet

    petet Guest

    On tämä kyllä yhtä säätämistä. Imasin äsken pari ihan tuoretta divx -filua ja niistä molemmista kuuluu pelkkä ääni. Näköjään ne on koodattu uudemmalla versiolla jota Yamada_1252_v3_Mtz modattu firmis ei vielä tue (sehän on uusin eikös vaan?). Ja tietenkään niitä pätkiä ei ainakaan vielä löydy vanhemmilla kodekkiversioilla tehtyinä.
     
  5. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Törmäsin samaan ilmiöön, ja mulla on procaster firmware, uudelleen koodaus autto mutta heikentää laatua...
     
  6. Zombie2

    Zombie2 Guest

    jaa mikä divx versio? Millä sen niin tarkkaa näkee? Gspot näyttää muistaakseni vaan 5.0 vaikka ois oikeesti 5.2?
     
  7. kpmkpm

    kpmkpm Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saako jollain kikkailemalla ääkköset näkyviin tiedostonimien osalta? Nyt ääkkösten tilalla näyttää olevan alleviivoja. Entä onko saatavissa firmistä, jossa tiedostolistassa pääsisi skrollailemaan nimiä tai fonttia voisi vaihtaa pienemmäksi. Nyt näkyy vain muistaakseni 14 merkkiä?
     
  8. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tutkin kumpaakin fileä tarkemmin ja vika ei oo codecissa vaan siitä että ovat kummatkin HDTV (1024 x 576) lähteestä
     
  9. petet

    petet Guest

    diski: No se olisi kyllä mahdollista, sillä molemmat olivat kyllä HDTV-materiaalia ja AC3 -äänillä. Mutta mielestäni tuo laite pitäisi pystyä skaalaamaan sen alaspäin. Nimittäin on mulla ollut muitakin HDTV -pätkiä (tai ainakin nimen perusteella ovat olleet, tosin en ole tarkistanut onko näin tosissaan ollut), ja ne on näkyneet kyllä.
     
  10. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sama juttu olen katson aikasemmin filejä jotka ovat HDTV lähteistä, osa on toiminut ihan normaalisti, mutta osassa ääni ei pysy mukana. Nämä uudet ovat ilmeisesti resoluutionsa takia liian kova pala ProCasterille.
     
  11. oam

    oam Guest

    Tässä threadissa on jotain juttua resoluutioista. HDTV resoluutio on liian suuri. 720x tuntuisi olevan maksimi leveys tälle Mediatekin piirille.

    http://tinyurl.com/6x7ve

    Jos on maksimireso ja AC3 äänet niin voipi olla liikaa bitratea soittimelle?
     
  12. diski

    diski Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Thx oam, siltä näyttää tosiaan että 720 on suurin leveys muuten tulee pelkkä ääni.
     
  13. Mcdeath

    Mcdeath Member

    Liittynyt:
    27.08.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Testailin tuossa modattuja firmwareja, ja tuo MTZ:n firmis on aika kiva. Tosin 2-rivisyys on aika syvältä, varsinkin jos teksteissä on pitkiä selitysosuuksia saattaa osa tekstistä leikkaantua pois. Polttelin dvd:tä, joissa oli leffalle kolmet eri subit tehtynä directsubilla. Eli konvertoituna perus mediatekille, mtz:n firmikselle ja Podtaljen EE versioon. Mtz ja podtalje on kyllä parempia firmiksiä kun perus yamada. Fontit paremmat ja varsinkin MTZ:ssa isolla fontilla ilman harmaata pohjaa.. nam.
     
  14. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    direct sub 1.51 on bugi, joka myöhäistää tekstejä alussa noin 2 sekuntia. ei hyvä. mistä tuon 1.50 version vielä löytäisi?

    ja toinen juttu, mulla on se Yamada_1250_v3_Mtz firmis. mistä tuolla procasterilla saa muutettua sen fontin isoksi tai pieneksi? en löytänyt valikkoa tuolle...
     
  15. Zombie2

    Zombie2 Guest

    Veikkaan että bugi on siinäkin koska versiosta 1.50 lähtien "A lot of code has been rewritten".

    Mulla toimii paraiten v1.38
    Privaa mulle meiliosottees ni voin lähettää vaikka molemmat.
     
  16. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on tuo 1.38 mutta se ei rivittää oikein noita isoja fontteja, eli jää lopusta tekstiä pois :/

    mutta: keksin että tuolla 1.51 mediatekin asetuksissa on minumum subtitle display time ja minumum time display per char. ne kun laittaa molemmat 1:ksi niin sitten toimii.

    Nyt kun vielä joku kertoisi kuinka tuon fontin saisi halutessaan vaihdettua pienemmäksi soittimesta käsin :)
     
  17. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miten saa valittua suuren tai pienen fontin?
     
  18. yinx

    yinx Member

    Liittynyt:
    12.01.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ai niin, ja sitten vielä, että saako cd:lle poltettua useampia tekstityksiä esim eri kielellä? Jos saa, miten tekstit pitää tällöin nimetä?
     
  19. tml

    tml Member

    Liittynyt:
    21.10.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja tarina jatkuu... Perjantaina sen sitten sain: toimivan ProCasterin(koputtaa puuta)! 12.10. lähti siis ensimmäinen tilaus ja sen jälkeen kaksi laitetta palautin. Totta se on kun sanotaan, että kolmas kerta toden sanoo. Valmistajahan sais tosta oivan mainoslauseen!

    Ajattelin, että voi olla tarpeellisesta kertoa tämä, sillä tuo Verkkokaupan varastosaldo on jo pitempään näyttänyt lohduttomalta -> noin -150 laitetta. Takuulaitteitta näyttää silti löytyvän. Ei taida tuo 6kk takuu olla yhtään liian pitkä tälle laitteelle... =)
     
  20. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oiskohan verkkokaupassa viallinen valmistuserä.
    Mulla toiminut hyvin (ostettu syyskuussa)
     
    Viimeksi muokattu: 13.11.2004
  21. oam

    oam Guest

    Fontin koon valinta MTZ3 firmiksellä on Setupin menuissa. Viimeinen menu muistaakseni.
     

Jaa tämä sivu