1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Prison Break

Viestiketju Keskustelua TV-sarjoista -osiossa. Ketjun avasi damned69 29.08.2006.

  1. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    alustavat suunnitelmat:


    Season 1:
    1) They broke out

    Season 2:
    2) they're on the run
    3) the Company, the cops, the Marshall are on their ass
    4) Cons split up but most if not all head for Utah.
    5) Season ends with a Mexican standoff in Utah. All western like. . . Several dudes end up dead.

    Season 3:
    6) We figure out who's dead.
    7) Scofield/Burroughs dad is wounded. Teaches them all about the Company.
    8) Some of dudes from Fox River join their team.
    9) Scofield/Burroughs dad gets them all new identities. Recuits them to wage war on the Company.
    10) Dad dies. Scofield gets in touch with other disavowed company agents.

    Season 4:
    11) Tons of dudes dead. Scofield has very little left to fight for. Burroughs may be dead. Most of his friends have died.
    12) Scofield ends it. Shootout with last remnant of the company. He feeds info to the agents of season 2. The Company must die. Scofield ends up in a gun fight with the President's henchmen and president herself. Scofield dies but not before the Agent arrests the head of the Company. Scofield dies all Spike Spiegel like. Tancredi cries for him. The agent salutes him.



    series ends. . .
     
  2.  
  3. Distrance

    Distrance Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    974
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On sullakin hyvä mielikuvitus, ihan kaikenko keksit itse
     
  4. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    copy/pastesin FOXin foorumista, minne FOXin modet oli tuon kirjoittanut...ja sulla vasta mielikuvitusta onkin, kuin noin hauskan jutun keksit noppa
     
    Viimeksi muokattu: 05.01.2007
  5. BatGuano

    BatGuano Member

    Liittynyt:
    12.10.2005
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Katsoin ensimmäisen jakson ja se sai riittää. Hollywoodin bulk-tuotantoa. Moraalisesti aika outo: tyyppi rikkoo lakia jotta pääsee vankilaan jotta voisi rikkoa lakia lisää eli auttaa syyttömäksi uskomansa kuolemaantuomitun pakoon, ja ohessa kai livistää lauma syyllisiäkin? Eikö jenkeissä tunneta ylempään oikeusasteeseen valittamista kun aina ovat oman käden oikeutta (=rikollisuutta ja anarkiaa) tukemassa?
     
  6. ONSnaab

    ONSnaab Regular member

    Liittynyt:
    13.04.2005
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no tässä tilanteessa sattui se 'kaikkein ylin taso' käyttämään pelinappulana tätä tyyppiä joka oli kuolemaan tuomittu :)
     
  7. Frunze

    Frunze Guest

    Tämä on kyllä kaikkien aikojen paras televisiosarja. Kaikki muut sarjat putosivat jo parin ensimmäisen jakson katsottuani tuonne listan häntäpäähän. Ehdottomasti paras sarja, mitä olen koskaan katsonut. 24:set ja Lostit sekä Shieldit sun muut saavat jäädä pois.

    Olen katsonut kaikki jaksot toisen tuotantokauden 14. jaksoon asti, eli 13. ensimmäistä toisen tuotantokauden jaksoa ja tietenkin koko ensimmäisen tuotantokauden (eka kausi löytyy dvd:nä, toinen myös, mutta itse poltettuna).

    Annapas lähde sinne, mistä olet tämän tekstin kopioinut. Se Scofieldin ja Burrowsin isä kuoli ja he hautasivat hänet sinne aavikolle, jonne heidän pakokoneensa tuli. Miten hän onkin nyt tuossa kolmannessa tuotantokaudessa hengissä?

    Luulen, että tuo on vain jonkun keksimä juoni sarjalle.

    Luulen myös, että sarjasta on tulossa vielä pari tuotantokautta (kolmas, neljäs ja ehkäpä jopa viides kausi). Sarjassa tuppaa tulemaan aina näitä käännekohtia. Onhan esim. Scofield edelleen ryöstänyt pankin ja hänellä on vankeustuomiota jäljellä, vaikka Burrows armahdettaisiin.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.01.2007
  8. Distrance

    Distrance Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    974
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No se oli joku noobi jonka ton kirjotti tohon, salee ite kirjotti.
    Ja jos tulee neljääs tai viides ni siitä sarjastaha tulee iha paska..alkaa tylsistyttää..sitä paitsi eka tuotantokausi oli paras \o/
     
  9. Ofhold

    Ofhold Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itseasiassa enenmmän kuin istuttavaa, vankilasta karkaamisesta tulisi jo itsessään jotain. Sekä avunanto pakoon 6:lle muulle vangille tuottaisi istumista lisää.

    Mutta mielestäni menee siltikin vähän venytellyksi, kuten jo toisesta tuotantokaudesta huomaa. Sara esimerkiksi on selviytynyt kahdesta tappoyrityksestä - kummassakin ihmeellistä onnea saaden. Sekä Burrows, nyt kaksi kertaa poliisien kynsistä selviytyen. Yksi kerta molemmilla olisi saanut riittää.

    Noh, joka tapauksessa käsikirjottaja on vahvistanu VAIN ja ainoastaan 3. tuotantokauden tulon. Toivottavasti sarja tähän myös päättyisi, taikka sitten sarjan aihe täytyy muuttua hieman eriksi.

    Edelleen, aktiivista keskustelua löytynee täältä.
     
    Viimeksi muokattu: 15.01.2007
  10. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    sen olen jo itsekkin huomannut, mutta kopioin teksin vain suoraan, koska en jaksanut muokata sitä, mutta ajattelin että ihmiset voisivat tajuta itse, mikä ei ole tuossa totta................
    IGN (FOX) foorumista kopioin, mutta siitä on jo aikaa, eli jos löydät itse, niin lue sieltä ja korjaa tähän:)
     
  11. Ofhold

    Ofhold Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Mitä me ollaan sitä kaivelemaan; Ei tuota tekstiä kukaan usko, ellet sitä linkkiä tuo esille. Ei ainakaan mua kiinnosta pätkääkään, mitä kirjoitat ja sanot kopioivan muualta, jos siihen ei löydy suoranaista linkkiä.

    Siihen asti siis pidän tekstiäsi paskanpuheena - sanoit sinä mitä tahansa.
     
  12. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jos sun pieneen maailmaan ei tommoset jutut mahu, ni käy melkee sääliks...
     
  13. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    IGN Forum...eipä mennyt montaa minuuttia löytää...ofhold, sitä internettiä täytyy vaa osata käyttää:) eli luepa siitä nämä sun "paskapuheet" ja sano jotakin hauskaa sitten vielä?

    *edit* luultavasti sanot, että tuon kirjoittanut ei tiedä mistään mitään, mutta hän on yksi IGN forumin ylläpitäjistä:) eli en usko että valehtelevet omalla forumillaan
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2007
  14. Ofhold

    Ofhold Member

    Liittynyt:
    08.09.2005
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Kiitos linkistä, nyt uskon asian todeksi.

    Taisit ymmärtää minua sitten pahasti väärin, jos nuin kuvittelet. Ei mulla sua vastaan ole, en vain ottanu asiaa todeksi, kuten aiemmin sanoin, ellen linkkiä nää.
     
  15. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    juuh, en minäkään voi väittää että ovat oikeassa ja kirjoitettu viime syksynä, mutta tuolta vaan lukee ja uskoo kukin mitä haluaa:)
     
    Viimeksi muokattu: 16.01.2007
  16. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  17. Ticsi

    Ticsi Member

    Liittynyt:
    13.11.2006
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voiskos joku kertoa että mistä saan ladattua 2. Tuotantokautta?
     
  18. Distrance

    Distrance Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2006
    Viestejä:
    974
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    enpä tiedä että saako linkkejä laittaa mutta se vois vaikka auttaa että menee googleen ja kirjottaa '' torrent '' avaa jonkun sivun ja hakusanaksi prison break season 2....
     
  19. Ticsi

    Ticsi Member

    Liittynyt:
    13.11.2006
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo löysyin joitain jaksoja... Mutta ne on semmosissa ihme muodoissa. Et en saa niitä auki. Kuka klikkaan sitä niin siihen tulee:

    Mitä haluat tehdä?
    Etsi oikea ohjelma Web-palvelun avulla
    Valitse ohjelma luettelosta

    Eli mitä teen että saisin ne näkymään..?
     
  20. teppoI

    teppoI Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    4,166
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Luo oma keskustelu sille tarkoitettuun osioon, tämä aihe koskee PB:tä, ei sen hankintaa.
     
  21. JasonSco

    JasonSco Member

    Liittynyt:
    04.01.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    (lataa bitcomet...googleta vaikka, koska ne on .torrent muodossa, niin saat auki ainoastaan p2p ohjelmalla, esim bitcomet)
     

Jaa tämä sivu