Täytyy todeta, että sarjan katsominen tyssäsi 2. kauden puoleenväliin, koska touhun katseleminen sai katsojissa aikaan varmasti jo myötähäpeän tunnetta! Alkuperäinen loistava idea pilattiin surkealla käsikirjoituksella. Voisihan tuonkin katsella loppuun pelkästään kuvanlaadullisista syistä, sillä ulos tulevat HD-versiot ovat komeata katseltavaa, mutta tarina ei vaan enään iske!
Olen täysin samaa mieltä; tosin itse katsoin kakkoskauden ihan loppuun asti. Muttä näinhän se menee: Jos hyvä sarja tuottaa, tehdään sille jatkoa; vaikka jatko-osat raiskaisivatkin tarkoituksen kokonaan. Käsittääkseni FOX on vielä erittäin "harjaantunut" klassikoiden raiskaamisessa?
Onhan tämä ihan hyvä sarja, mutta pelkona on että se alkaa toistaa itseään. Ensimmäiset jaksot tuli käytännössä katsottua putkeen, mutta toisen kauden viimeinen jakso ehti odottaa katsomistaan yli kuukauden. Saas nähdä jaksaako kolmatta kautta alkaa seuraamaan. HD:nä kuvanlaatu on kyllä todella nautittavaa katseltavaa...
Mielestäni ihan hyvä sarja. Oon kattonu season ykkösen ja 4 jaksoa kakkosesta. Mielestäni epärealistisinta on se että Scolfield ei menettänyt sydäntään Holly Valance esittämälle Nika Volekille. Onhan Holly sentään ehkä maailman kaunein nainen
Onko peekvid.comissa enään pb jaksoja? Mutta itse en ainakaan katso netistä vaan lataan ensin koneelle... aidot piraattikopiot
Sitä voitkin ihan rauhassa miettiä...Jos ei löydy niin kai se aika selvää on. Googlekin on keksitty. www.tv.com on keksitty...puhumattakaan muista sivustoista
Kolmannen kauden yhdeksäs jakso esitetään helmikuussa, vimmeiseksi lukemani tiedon mukaan. Lieneekö sitten käsikirjoittajien lakon, vai ihan jonkun muun turhanpäiväisen syytä. Eli jos S03E09:än jostain olet löytänyt, se on feikki.
Näyttäis ainakin mun tietojen mukaan olevan toi esityspäivä 14 tammikuuta amerikoissa.. Korjatkaa toki jos olen mukamas väärässä?
Joo, tiedä sitten. Vaihtelevat lähetyspäiviä useammin kuin sukkia Ainakin tvragen mukaan 14pv se tosiaan alkaa...