1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pre Paid liittymä(t)

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Alf1111 14.04.2015.

  1. Alf1111

    Alf1111 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Onko muilla samankaltaista ongelmaa, kun aika ajoin nousee pinnalle Pre Paid liittymän rekisteröintipakko ostettaessa. Itse kun haluan rekisteröidä pre paidini, kun eilen ostin soneralta, niin liki mahdoton rekisteröidä nimellänsä. Edes asiakastuen myyjä ei löytänyt soneran sivuilta, mistä olisi voinut rekisteröidä. Siellä on kyllä "omat sivut", tai vastaava, mutta kun mulla ei ole mitään muita soneran tuotteita, kun tuo pre paid, minkä eilen ommasin, niin eipä pystynytkään luomaan tunnuksia. Asiakaspalvellussa sitten tämä nainen otti nimeni ja osoitteeni, ja rekisteröi sinne nimeni, ja tämän illan aikana ilmeisesti pitäisi näkyä siellä, ja nähtäväksi jää pääsenkö sisään, kun salasanan jo tilasin, vai jääkö rekisteröimättä, kun pankkitunnuksilla viimeistellään rekisteröinti, ja muutama maksullinen paikka on missä tarvitsisin rekisteröityä, kun varsinaisessa numerossani olen laittanut estot maksullisille. Muilla kokemuksia asiasta? Ja jos joku ihmettelee palveluntgarjoajaa, se johtuu yksinkertaisesti siitä, että tarjoaa pisimmän voimassaolon - 12 kk - ilman, että tarvitsee uudelleen ladata saldoa ennen kuin sulkeutuu liittymä.
     
  2.  
  3. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Liittynyt:
    04.06.2012
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Moi Alf1111,

    Millainen tilanne sinulla on siellä? Voisinko olla avuksi sinulle?

    En usko, että olet päässyt vieläkään omille sivuille, ellei sinulla ole ennestään jotain meidän laskutettavia tuotteita, kuten esimerkiksi laajakaistaa, mobiiliviihdettä tai matkapuhelinliittymää.

    Prepaid Easy toimii latauksilla, joita sinä voit halutessasi tehdä verkkopankin kautta tai Ärrältä ostettavilla latauslipukkeilla. Näin ollen rekisteröintiä ei tarvita, vaan Prepaid on valmiina käyttöönottoon sen saadessasi. Saithan paketin mukana käyttöohjeet? Nämä lauseet olivat varmasti ihan tuttua kauraa, mutta kirjoitin kuitenkin, josko joku muu on miettinyt samaa asiaa :)

    Voit myös muuttaa Prepaidisi laskutettavaksi liittymäksi, jolloin liittymä rekisteröidään sinun nimellesi. Olisiko tämä sinun käyttöösi silloin parempi vai mitä tuumit? Kerro hieman tarkemmin miksi haluat rekisteröidä Prepaidisi? Mielelläni toimin myös kehitysideoiden sisääntuojana tänne talolle päin :)

    Selene@SoneraPartio
     
  4. Alf1111

    Alf1111 Regular member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    237
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    tuo rekisteröinti sen vuoksi, että erääseen peliin kun ostan koodin/koodeja (allopass), vaatii ilmeisimmin rekisteröidyn liittymän, että saa tilattua. soitin siitäkin soneran puhelintukeen aikoinan, koska saldolle ei ole määritetty minimirajaa palveluviestissä, ainoastaan soittaessa 20 euroa. he myös päättelivät, että vaatii rekisteröidyn liittymän.
     
  5. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Liittynyt:
    04.06.2012
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Kiitos kertomastasi Alf1111 :)

    Vien puolestasi tämän oikealle taholle tiedoksi, mihin sinä tarvitsisit rekisteröityä prepaid-liittymää. Pienistä puroista isoa jokea tehden.
    Tähän hetkeen (minun suositteluni näillä käytössä olevilla vaihtoehdoilla) olisi pätevä ratkaisu se edellisessä viestissäni mainitsemani laskutusliittymä ja tämä Sonera-ID:n kera. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
    Oli mukava vaihtaa sananen kanssasi :) Olen jatkossakin käytettävissäsi.

    Mukavaa viikonloppua Sinulle,

    Selene@SoneraPartio
     

Jaa tämä sivu