1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

powerison asennus piilotti cd/dvd-asemat kaikilta poltto-ohjelmilta. Eikö ratkaisua?

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi iikoo 04.10.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. iikoo

    iikoo Member

    Liittynyt:
    03.10.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menin (nyt olen sitä mieltä että tyhmyyksissäni) asentamaan poweriso 4.5:n koneelleni XP sp3. Myöhemmin valitteli, ettei virtual device manageria ole asennettu oikein - pyysi reinstalloimaan sen.

    Itse poweriso toimi hyvin, sain auki elämäni ensimmäisen ja näillä näkymin taatusti viimeisen .daa-tiedoston.

    Ongelmani on tämä, taisi tulla powerison mukana jotain hankalaa kakkaa koneelle, tämä shittis piilottaa dvd ja cd asemat niin, ettei poltto-ohjelma löydä sitä/niitä. Powerisoa asennettaessa koneella oli neo 6 oem. Poistin sen, ja kokoeilin 8 essentialia, ei auttanut. Poistin senkin. Kokeilin CDBurnerXP:tä ja BurningMilliä. CDXP:llä sain aseman hetkeksi näkyviin sen jälkeen kun olin asentanut jo pariin kertaan poistamani poweriso 4.5:n tilalle poweriso 3.9, jonka löysin ihan cd-levyltä.

    Mutta ennenkuin ehdin polttaa mitään asema oli jo hävinnyt. Säätelin muuten powerisossakin virtuaaliasemien kirjaimet niin, ettei varmasti mene päällekkäin olevien asemien kanssa.

    Selvennykseksi kerron vielä, että windows löytää asemat kaikissa niissä paikoissa, joista osaan tarkistaa. Asemat myös lukevat niinkuin ennenkin. Joku ihme on kaapannut poltto-ohjelmilta asemat käytöstä, ja se jokin ei lähde pois vaikka kuinka poistaisi ja uudelleenasentaisi powerisoa, jota siis pidän syyllisenä harmeihin.

    Samantapaisia ja jopa samanlaisia tapauksia on kerrottu afterdawnin englanninkielisillä sivuilla ja osittain täälläkin, mutta kaikki ketjut päättyvät kainosti ennenkuin ratkaisua löytyy.

    Onko tässä muka tietokoneongelma, jota kukaan ei osaa ratkaista - siis muuten kuin kovalevyn vaihdolla tms.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu