1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Porttien uudelleenohjauksen ohje, DC++ ja Zyxel Prestige 660H-61

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi hannu80 18.12.2005.

  1. Redflame

    Redflame Member

    Liittynyt:
    18.04.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ongelma tuon Zyxelin 660HW-D1 laajakaista boxin kans ku oon tehny kaikki reititykset kaikkien ohjeiden mukaan mitä vaan netistä on löytyny niin mä en vieläkään ole saanu tuota uTorrenttia toimiin täydellä nopeudella (WLAN:lla) vaikka oon ottanu boxista nuo firewalit pois päältä ja windowsin palomuuri ei ole estämässä, parhaimmillaan se latailee jotain 100kb/s mutta melkeen aina se on kuitenki 2-5kb/s, tässä on samassa verkossa 4 käyttäjää WLAN yhteydellä, en tiedä johtuuko siitä vai sitte onko mulla jotain asetuksia koneesta pielessä, tähän pitäs saada apua ku mä olen jo yrittäny tässä 2 viikkoa saada joka päivä nuita asetuksia kuntoon mutta mikään ei näköjään pelaa. Tuo WLAN on toiminnassa tuolla D-linkin DWL-G122 usb adapterilla.
     
  2.  
  3. Redflame

    Redflame Member

    Liittynyt:
    18.04.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja uTorrentissa näkyy koko ajan joko se keltainen kolmio tai sitte se punainen pallo että ei ole yhteyttä vaikka netti kyllä toimii ihan ongelmitta, ja musta tuntuu että taitaa samasta ongelmasta johtuu seki että nettipeleissä pingit nousee parhaimmillaan lähelle tuhatta, ei ole viruksia koneella, siitä olen varma ku niin paljon oon joutunu viruksia vastaan taisteleen ja on hyvät virustorjuntaohjelmat koneella.
     
    Viimeksi muokattu: 25.10.2008
  4. heikki75

    heikki75 Regular member

    Liittynyt:
    23.10.2007
    Viestejä:
    1,563
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48

Jaa tämä sivu