1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Portteja auki....

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi ettane 06.08.2016.

  1. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Aloitetaan nyt vaikka sillä, että en ole mikään nero näissä asioissa. Laitan alle reklamaationi Dna:lle, koska siitä saa varmaan parhaiten kuvauksen ongelmasta. Pystynkö jotenkin ratkaisemaan ongelman itse? Dna ei avaa portteja, eikä pura sopimusta, koska se on määräaikainen. Kyseessä on lapseni pelaaminen, jonka vuoksi tässä tappelen.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    "
    Minulla on käytössä teidän internet liittymä. Meillä on käytössä myös X-box one pelikonsoli. Olemme olleet yhteydessä Microsoftin tukeen, josta on kerrottu seuraavaa. Ilman alla olevien porttien aukaisua konsolia ei saa toimimaan internetin multiplayer käytössä. Sieltä on myös kerrottu että jokaisella on oikeus saada kyseiset portit auki, jotta konsolia voi käyttää. Tekninen tukenne sanoo, että porttien aukaisu ei jostain syystä ole mahdollista. X-box one on viimeisin markkinoille tuotu pelikonsoli.

    Haluamme portit auki tai purkaa nettisopimuksen. Microsoftilta on sanottu, että porttien aukaisu kuuluu palveluun josta teille maksamme. Lisäksi on kerrottu että yksikään operaattori Suomessa ei ole kieltäytynyt aukaisemasta portteja. Ette voi olettaa, että olemme hankkineet 400e maksavan pelikonsolin ja siihen monella sadalla eurolla pelejä, ettekä saa tarpellisia portteja avattua.

    Asialla on todella kiire, ja pidämme päivänselvänä, että joko jollain keinolla avaatte portit välittömästi, tai kyseinen sopimus puretaan.

    Avattavat portit:
    88
    3074
    53
    80
    500
    3544
    4500"
     
  2.  
  3. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,143
    Kiitokset:
    1,198
    Pisteet:
    243
    En nyt oikein ymmärrä tuota, yleensä nuo portit avataan modeemista käsin.
    Kertoisitko, mikä modeemi sinulla on?
     
    ettane kiitti tästä.
  4. ettane

    ettane Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    523
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Huawei B593. Varmaan ne voi tosiaan itse avata sieltäkin, mutta ei kokemus piisaa moiseen touhuun. Ja jostain luin, että 4g liittymissä niitä ei välttämättä saa auki lainkaan. Riippuu ilmeisesti siitä onko ip kiinteä vai ei? Jollain operaattorilla on ja jollain ei. Pihalla olen kuin lumiukko.
     

Jaa tämä sivu