1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Polttoprosessi epäonnistui"

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi FockeWulf 25.01.2006.

  1. FockeWulf

    FockeWulf Member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on tämmönen LG'n GSA-4160b Polttava DVD Asema.Muuta en tiedäkkään tästä asemasta,Asemassa lukee: Dvd multirecorder ja supermulti ja dvd+rewriteable.
    Ongelmana onkin polttaminen.Ostin DVD+R levyjä,kone tunnisti ja poltti dataa levylle mutta ei pystynytkään lukemaan levyä.
    Kokeilin juuri TDK:n DVD-R levyjä,nyt se ei edes kirjoita levylle,Sanoo vaan että "polttoprosessi epäonnistui 8x nopeudella".
    Kyllä se poltti tuohon DVD-RW levylle leffan,mutta ei sitten poltakaan R levylle.Olen kokeillut polttaa DVD Decrypterillä ja Nerolla(Nero 7:llä ja Nero 6:llä)Alkaa mennä hermo.

    Apu olis tarpeen :(
     
  2.  
  3. FockeWulf

    FockeWulf Member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tämä unohtui,Näin sanoo Nero:
    1.Caching of files started
    2.Caching of files completed
    3.Burn process Started at 8x(11 080 kb/s)
    4.Invalid Field in command
    5.Could not perform start of disc-at-once
    6.Burn Process failed at 8x(11 080 kb/s)

    DVD Decrypterin sanomaa en muista,enkä aio uhrata kolmatta DVD levyä virhesanoman saamiseen.Päivitin just aseman ajurit eikä sekään auttanut.
     
  4. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    umm...päivitit aseman ajurit? Eli siis aseman firmwareako tarkoitat?
     
  5. q-hub-op

    q-hub-op Regular member

    Liittynyt:
    30.01.2005
    Viestejä:
    693
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    KOitappas polta hitaamalla jos vaikka levyt eitä tue niin nopeaa polttoa
     
  6. googliar

    googliar Guest

    Minun on pakko kirjoittaa tähän nyt kun kerran tästä keskustellaan.
    Eli minulla on myös samanlainen ongelma, yhden levyn olen onnistunut polttamaan 6x nopeudella. 5 on mennyt piloille, ja silloin se ilmoittaa juuri jotain "Polttoprosessi epäonnistui" ja "Levy kerralla toimintoa ei voitu suorittaa" tai jotain tuohon tyyliin. Olen onnistunut polttamaan levyjä 2 siten, että poltan tiedostot ensin DVD-RW 2x levylle, ja sitten laitan DVD+R levyn polttoasemaan ja poltan kopion RW levyltä DVD+R levylle 4x nopeudella. Levyni ovat Verbatim DVD+R 16x.... Vika taitaa olla jossain codecissa tai jossain.. koska konekkin on ostettu 6.12.2005
     
  7. FockeWulf

    FockeWulf Member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt sain Poltettua Imagena DvD:lle yhen jutun 4x nopeudella.mutta MIKSI muuta ei voi polttaa?!?! voiko joku kertoo?!
     
  8. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Edelleen toistan: päivitit aseman ajurit? Eli siis aseman firmwareako tarkoitat? Siis olet jo päivittänyt uusimman firmwaren tuohon asemaan valmistajan kotisivuilta?
     
  9. FockeWulf

    FockeWulf Member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi,unohtui ilmoittaa,LG:n sivuilta latailin oikean päivityksen.
     
  10. oppe

    oppe Member

    Liittynyt:
    04.01.2006
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuota nuinniin... mää en oo hirveen vakuuttunu nuihin LG:n asemiin.
     
  11. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    minua kiinnostaisi pari juttua näin aluksi:
    - mitä tiedostoja yrität polttaa? VIDEO_TS-hakemistosta, imagea? vai mitä?
    - mitä valitset Nero:sta kun poltat? (DVD-Video jne.?)

    JA sitten ihan tuosta Nero 7:sta..henk.koht. en ole TODELLAKAAN vakuuttunut onko se vielä parempi kuin vanhempi v.6.6.x - joten en ole itse sitä asentanut vaan antanut olla tuon v.6..... koska toimii mainiosti.
     
  12. M00ses

    M00ses Regular member

    Liittynyt:
    12.07.2005
    Viestejä:
    413
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saattaa hyvinkin olla kyse siitä, että ne levyt ei ole yhteensopivia sen aseman kanssa.

    Kaverin asemalla ei pystynyt polttamaan Ridatan dvd levyjä. Minun Gigabytessä toimii mainiosti.

    Toisen kaverin tallentava dvd-soitin ei suostu polttaan tdk:n levyille ja nekin toimii mulla ihan hyvin.

    Tuo on vähän outo rivi.
    Oletko muuttanut neron asetuksia?

    Kannattaa myös koittaa jollain toisella polttosoftalla.

    Olihan se firmware varmasti käypäinen sille asemalle? Joihinkin asemiin voi asentaa vääränkin.
     
  13. jahlberg

    jahlberg Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miksiköhän [oppe] olet noita lg:n asemia vastaa itse olen polttanu satoja levyjä tällä omalla lg:n gsa-4120b polttavalla dvd:llä eikä yhtään hylsyä ole tullu vielä
     
    Viimeksi muokattu: 29.01.2006
  14. FockeWulf

    FockeWulf Member

    Liittynyt:
    01.12.2005
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    VIDEO_TS hakemistoa yritän polttaa,DVD-Videoksi,itselläni oli aluksi tuo nero 7,luulin että vika johtui siitä ja vaihdoin takaisin Nero 6:een.
    Mitään asetuksia en ole muutellut.
    Ja tuo Päivitys,Siellä luki että se päivitys on juuri tähän asemaani.
    DVD Decrypteriä ja neroa olen kokeillut ja muita poltto-ohjelmia ei tule mieleen,suosituksia? voisi kokeilla noita Verbatimin levyjä,jos niille polttaminen onnistuisi...
     
  15. jahlberg

    jahlberg Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse olen noita video_ts kansioita poltellu dvdshrinkin kautta. Ottaa vaan dvdshrinkistä sen open files ja avaa sen video_ts kansion sieltä ja polttaa sen sitä kautta joutuu vaan sen uudestaan encodaan tai jotain mutta ei mene ku muutama minuutti ja sit sen voi polttaa tai tehä iso imagen ja polttaa jälkeen päin ihan miten ite tykkää on ainaki toiminu mulla
     

Jaa tämä sivu