1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Polttava Cd

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi alber_t 12.09.2002.

  1. alber_t

    alber_t Guest

    LG GCE - 8320B... Onko kellään? jos on nii: toimiiko hyvin, onnistuuko poltot, onnistuuko divx poltot esim.700mb isot avi tiedostot? ja onko ollu mitää ongelmia..? aattelin et jos kävis lähipäivinä ostaan semmosen...!
     
  2.  
  3. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://www.patenttinet.com/?testi=lg_32x
    Tuossapa pieni testi kyseisestä asemasta.
    Itselläni on vanhempi LG:n 8x4x32 polttava, joka on asiansa hoitanut. Itselläni tasan 2 levyä mennyt rikko hieman yli vuoden aikana, ensimmäinen kiintolevyvirheen ja toinen inhimillisen erehdyksen (väärä image) takia.
     
  4. alber_t

    alber_t Guest

    Tärkein Vastaus mulle ois tou että pystyykö nuita 700mb divx tiedostoja polttaa.
     
  5. Trilogy

    Trilogy Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    288
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pystyy
     
  6. alber_t

    alber_t Guest

    joo kiitti....:)
     
  7. Jaanz

    Jaanz Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä onko viisasta sanoa jos on "newbie" virittelyissä, jos tuo on 32X asema kuten epäilen, niin sen pystyy lukemani mukaan firmwarella päivittämään 40X, sikäli että siitä on mitään hyötyä loppu peleissä...

    Itselläni on ihan vakio 40X LG
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2002
  8. Wire

    Wire Guest

    Jaanz: Kannattaako päivittää firmwarea noin pienen nopeuden lisäyksen takia? Eroa tuskin huomaa Siinä on vaarana että jokin menee pieleen ja sitten on nopeus 0x0x0 ;)
     
  9. Jaanz

    Jaanz Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2002
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No ei tietystikään, kunhan heitin vain saamaani infoa. ja... 40/12/40 saa ~80 Elliin.
     
  10. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on LG:n 40x16x12. Hyvin polttelee. /00M menee hyvin 700 levylle. 99min levylle saa yli 900M. Yli poltto onnistuu hyvin nerossa vcd:lle ja normaalille datalle polttamalla aluksi image.

    Polttelen muuten yleensä x4 nopeudella, kun ei ole hirveä kiire mihinkään.
     
  11. toni.x

    toni.x Guest

    Mulla on toi LG GCE - 8320B, eikä oo ollu mitään ongelmia.
     
  12. jylppy85

    jylppy85 Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2001
    Viestejä:
    397
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm, itse omistan myös kyseisen aseman ja ainoa ongelma on että yksikään ceedeeltä ceedeelle poltto ei ole onnistunut, on tehnyt loppuun asti mutta kun laittaa soimaan niin ei kuulu kun joka toinen sekuntti. olen kokeillut monen eri cd valmistajan discejä ja kaikilla nopeuksilla, muuten ei mitään haukkumista asemasta ole, tuleehan kuukausittain n. 100 levyä poltettua.
     
  13. Morssari

    Morssari Member

    Liittynyt:
    14.11.2002
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omistan tollasen "2xHP 7500+" polttavan(wanha, tiedän) . On toiminut hyvin tähän asti, mutta kun olen ruvennut polttamaan n.2mb yli 700mb Divx leffoja 700mb:n cd:lle. Kun asema on kirjoittanut cd:n, tehty cd on tyhjä, eikä siihen ei voi enää kirjoittaa. Käytän ohjelmana Nero:a, käyttis XP pro. Kysymys olisi että voiko vika olla asetuksissa tai vastaavissa, vai onko rikki?
     
  14. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Millähän nopeudella asemasi polttelee? Nimittäin epäilys heräsi, että aihiosi palavat puhki liian hitaan polton seurauksena. RW vielä kestää, mutta levyt, jotka ovat tarkoitettu nopeammalle poltolle, eivät välttämättä kestä.
     

Jaa tämä sivu