1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

poltetut audio cd-r levyt ei toimi enää auton cd-soittimessa

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi Topsukka 26.06.2007.

  1. Topsukka

    Topsukka Member

    Liittynyt:
    18.06.2006
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli mulla on lg:n polttava dvd asema ja jos poltan nerolla normaalin audio cd:n niin muissa vehkeissä pelittää ihan hyvin, mutta faijan atuon cd soittimessa ei. mielenkiintoisen tästä tekee se, että kaikki mun esim. kavereiden polttamat levyt toimii siinä ja kerranki poltin levyn joka ei toiminu ja kopioin sen kaverin polttavalla ni alko vast sitte toimimaan. omassa autossakin toimivat ihan hyvin.
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Faijas auton mankka hyljeksii sun musiikki makua eikä halua toistaa niitä ;) hehe

    Ei vaan... Käytätkö jotain tietyn merkkisiä levyjä joita faijas soitin ei tunnista vai oletko koittanut muitakin merkkejä?? Kavereilla saman merkkisiä levyjä ja ne toimii faijas autossa??
     
    Viimeksi muokattu: 28.06.2007
  4. Topsukka

    Topsukka Member

    Liittynyt:
    18.06.2006
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    öö no en oo kokeillu sillee, mutta oon kokeillu omalla polttavalla nyt 3 eri levymerkkiä eikä mikää oo toiminu :( sitte se on jännä ku oman auton soittimessa pelittää ihan hyvin taas :D
     
  5. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Oletko eri nopeuksilla koittanut polttaa? Suuremmilla nopeuksilla polttoon voi tulla virheitä josta faijas soitin ei välttämättä tykkää.
     
  6. Topsukka

    Topsukka Member

    Liittynyt:
    18.06.2006
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu olen. oon myös koittanu 2 eri poltto-ohjelmalla, mutta ei niin ei :/
     
  7. Julma

    Julma Member

    Liittynyt:
    07.11.2002
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi. Mulla ihan sama ongelma. Hommasin asuntoauton Saksasta ja siinä on soittimena Panasonic:in DVD soitin..on niin hyvä soitin muuten ettei viitsi vaihtaa mutta kun ongelma on juuri siinä että poltetut dvdr:ät se kyllä soittaa jos on elokuva kyseessä mutta EI soita musiikkia? Eri levyjä on kokeiltu ja poltto nopeuksia..EI vaikutusta. Eri poltto-ohjelmia on kokeiltu!! CD:t poltettu Audio-cd muotoon..EI vaikutusta? On kokeiltu polttaa audioo dvdr levylle..EI vaikutusta?
    Löytyiskö apuja!!!!!!???!!!
     
  8. Soppa83

    Soppa83 Member

    Liittynyt:
    24.12.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi. Mulla ihan sama ongelma. Hommasin asuntoauton Saksasta ja siinä on soittimena Panasonic:in DVD soitin..on niin hyvä soitin muuten ettei viitsi vaihtaa mutta kun ongelma on juuri siinä että poltetut dvdr:ät se kyllä soittaa jos on elokuva kyseessä mutta EI soita musiikkia? Eri levyjä on kokeiltu ja poltto nopeuksia..EI vaikutusta. Eri poltto-ohjelmia on kokeiltu!! CD:t poltettu Audio-cd muotoon..EI vaikutusta? On kokeiltu polttaa audioo dvdr levylle..EI vaikutusta?
    Löytyiskö apuja!!!!!!???!!!




    tähän semmoista notta, nuo vanhemmat autojen dvd soittimet ei suurella todennäköisyydellä tue audio dvd/mp3 dvd levyjä.Cd:ltä ainoastaan nuo.
     
  9. Julma

    Julma Member

    Liittynyt:
    07.11.2002
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli kuten jo ylemmässä tekstissä kerroin niin oon poltellu audioo sekä CD että DVDR aihioille myös eri merkkisille levyille?!
    Outo homma...ja soitin vuosimallia 2002.
     

Jaa tämä sivu