1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Poltettu cd tökkii?

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi juudu 17.07.2006.

  1. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen varmuuskopioinut pari levyä (uusia). Levy toimii muuten moitteettomasti mutta välillä tulee niinkun sellainen "pätkäisy" kohta. Olen laittanut kyseiset levyt myös mp3 muotoon omalle koneelleni eikä silloi "töksäisyä" kuulu. Olen koittanut verbatimin ja maxelin levyjä, kummallakin pätkii. ´Polttanut olen 24x nopeudella. ongelma esiintyy kaikissa stereo laitteissa. Onko tulossa uuden polttavan aseman osto.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko kokeillut polttamista 4x nopeudella?
     
  4. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En oo kokeillu. Täytyypä testata.
     
  5. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt kokeilin polttoa 4x nopeudella, mutta sama ongelma jatkuu. Nerolla levyjä poltan, ennen ei kyseistä ongelmaa ole esiintynyt vaikka olen 24x nopeudella poltellut ja samalla ohjelmalla. asemani on LG:n DVDRAM GSA-4081B A100
     
  6. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt poltin deepburnerilla eikä kyseistä pätkäisyä kuulu.
    Nerolla kun tutkii kappaletta niin siinä näkyy pieni tyhjä kohta. Mistäköhän tuo nerossa voi johtua, onko joku asetus pielessä vai joku muu??? Kappaleen ollessa koneella ja kuunnellessa winampilla ei pätkäisyä tule, auttaisikohan neron uudelleen asennus tai muu.
     
    Viimeksi muokattu: 17.08.2006
  7. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Neron oma Crossfade on ainakin joillekkin aiheuttanut ongelmia audio CD:n poltossa.
     
  8. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla tuo nero on suomenkielinen, eli mikäköhän tuo crossfade on suomeksi?? ku ei tää suomennus oo oikeen hallussa :D
     
  9. wckdspdr

    wckdspdr Guest

    Mulla oli aiemmin tuollaista pätkimistä kun vaihdoin Nero 6:sta 7 versioon. Muistaakseni se oli 7.0.1.4b -versio tms. Kokeilin tuon vanhemman version täydellistä poistoa koneelta (kaikki rekisterimerkinnät sun muut) mutta sama ongelma jatkui.

    Tuolla vanhahko viestiketju aiheesta:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/263319

    Jos nerolla haluat polttaa levyjä jatkossa niin kannattaa ladata kaikkein uusin versio. Se toimii nykyisin moitteettomasti ainakin minulla.
     
  10. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei auttanut asensin uusimman neron v7.2.3.2b Olisiko vielä jotain muita ideoita?
     
  11. juudu

    juudu Regular member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    264
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No nyt toimii VIHDOIN, poistin sen ahead kansion ja asensin neron uudestaan ni ei enään napsu. Kiitos vain kaikille auttaneille :D
     

Jaa tämä sivu