1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PNY geforce6600 gt ongelma?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Uimalakki 01.10.2005.

  1. Uimalakki

    Uimalakki Member

    Liittynyt:
    20.11.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä saan vain kohdat:
    core clock
    memory clock
    core vid
    framerate
    local videomemory usage

    vaikka valitsen plugins lisälehdeltä moduleita joissa on core temperature, ei niitä tule tuohon data sources kohtaan.
     
  2.  
  3. artsu

    artsu Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    musta tuntuu ettei oo olemaskaaa mitä keinoa jolla tosta sun kortista sais lämmöt selville.Mulla on itellä sama ongelma.Se miksi tämä kyseinen kortti ei näytä lämpöjä johtuu todennäköisesti siitä että Pny on disabloinut diodit tai jotain vastaavaa, mikä estää lämpöjen näkymisen.
     
  4. Uimalakki

    Uimalakki Member

    Liittynyt:
    20.11.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt rivatuner näyttää että core clock on 299.25MHz mutta senhän pitäis olla 500MHz?
     
    Viimeksi muokattu: 04.10.2005
  5. artsu

    artsu Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2004
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    en ole nyt aiva varma mut eikö se näytä ny sen megahertsi -määrän 2d tilassa.jos laitat 3d tilan päälle niin sit se on 500mhz. eli toi 300mhz pitää paikkansa.korjatkaa toki jos olen väärässä
     
  6. rafsanta

    rafsanta Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2005
    Viestejä:
    1,966
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    @ Akzuh
    milläs oot laittanu noin nätiks noi sun ikkunat?
    millä ihmeellä sun ambient lämmöt on 47? siis sun kotelon läämöt n. 45? vai onko toi ambient anturi tossa ohjaimessa kahen millin päässä coren anturista? niin siis ittellä on noi luvut luokkaa 32/48 idlenä.
    ihan uteliaisuuttani...
     
  7. AkZuh

    AkZuh Active member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    2,146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    kotelon lämmöstä en tiedä tarkalleen, se on n. 30-40c. atin catalyst näyttää samat lämmöt.

    ja en oo säätäny mitenkää noit ikkunoit. :)
     
  8. ghost#41

    ghost#41 Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on myös tämä kyseinen näytönohjain. Minullakin on ilmennyt ongelmia sillä tämä kortti ylikuumenee pelattaessa vähänkin kauemmin.
    Tosin minun Emolevyni on vain AGP 4x joten silläkin voi olla jotain merkitystä ja varmasti onkin. Kun tämä ylikuumenee koneeni vain jumittuu en voi tehdä mitään ja kuvaruutuun jää yksi frame joka ei liiku sitää mihyinkään. En tiedä oliko tästä apua, mutta minä en ainakaan enää ikinä osta PNY:n korttia.
     
  9. Uimalakki

    Uimalakki Member

    Liittynyt:
    20.11.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lämmön valvonnan saa kyllä päälle! Tämä keino ainakin toimi minulla:

    http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=2379

    Rivatuner päällä ajoin 3dmark05:n kerran läpi ja lämmöt olivat suurimman osan ajasta reippaasti yli 90:ssä, parhaimmillaan 98! Battlefield 2:ssa lämmöt olivat hieman yli 80.

    Täältä löytyy paljon infoa jos geforce 6600gt ei toimi kunnolla:

    http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=1029

     
    Viimeksi muokattu: 05.10.2005
  10. -WK-

    -WK- Active member

    Liittynyt:
    12.10.2004
    Viestejä:
    1,654
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on tommosta nykimistä tällä 6800 LE:llä kuten ketjun alottelijalla, mutta vain Need For Speed Underground 2:ssa. Pelittää vaihtelevan määrän aikaa ja sitten pätkyti pätkyti ja totaalinen jöks. Paria patchiakin on jo kokeiltu, no difference. Vanhalla FX 5900XT:llä pelitti täysin... uusimmat ForceWare-ajurit käytössä.
    Kokeilin jo RivaTunerillakin pakottaa 2.0-tason shaderit koska eikös FX:kin tukenut niitä vain sillä tasolla? Sekään ei kuitenkaan auttanut kuten ei myöskään kellotusten ja modifointien poisto :|
     
  11. Uimalakki

    Uimalakki Member

    Liittynyt:
    20.11.2004
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ajoin 3dmarkin pari kertaa putkeen ja toisella kerralla lämmöt pysyivät koko demon ajan 98 asteessa, eikö tuo ole jo vähän liikaa?
     

Jaa tämä sivu