1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pixmania ja pannordic toimitus

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi chatboy 07.05.2007.

  1. CheodR

    CheodR Member

    Liittynyt:
    24.06.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    on kyllä halvat hinnat tuolla, mutta sitten ihan helvetin kalliit postituskulut, kun olen tilaamassa koteloo tuolta, lähetys maksaa sen 20e ja sitten on pakko valita joku "CAT Huolettoman kaupanteon palvelu"
    joka maksaa sen 9e.
     
  2.  
  3. edibo

    edibo Member

    Liittynyt:
    25.10.2003
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siinä tilatessa kyllä pystyy valkkaamaan pois sen "huolettoman kaupan palvelun". se kyl haiskahtaa vähän kusetukselta et se on laitettu siihen tilauksen yhteyteen automaattisesti.
     
  4. CheodR

    CheodR Member

    Liittynyt:
    24.06.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tiedätkös, jos en valitse tuota "Huolettoman kaupan palvelua" niin pixmania joutuu silti korvaamaan minulle uuden tuotteen, jos ne lähettää
    minulle viallisen?
     
  5. kili_7

    kili_7 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ite ainakin annan plussaa pixmanialle! Kunhan ei ota PNL:ää kuljetukseen! Itse tilasin sieltä Samsungin U600 puhelimen, Torstaina laitoin rahat tilisiirrolla ja maanantaina oli maksun saaneet ja paketin laittanut tulemaan (UPS 48h)ja jo tiistaina paketti tuotiin minulle kotiin! Aivan mahtavaa! Nyt tilasin Sonyn kotiteatterin ja maanantaina sinne rahat lähetin ja nyt paketti jumittaa PNL:lällä, toivottavasti ei katoa... (olisi pitänyt ottaa UPS, vaikka onkin törkeän kallis, mutta siellä sentään seurantapalvelu toimii!)
     
  6. xmies

    xmies Member

    Liittynyt:
    02.07.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä oli hieman hukassa tuo "huolettoman kaupankäynnin palvelun" poistaminen tilauksesta.

    Olen tilannut aiemminkin, mutta nyt oli muutettu vielä hankalammaks sen poistaminen.

    Näin se käy:
    1. Hyväksy ostoskori

    Huomaat, että jokaisen tuotteen hintaan on lisätty 5% huoletonta kaupankäyntiä.

    2. Jokaisessa tuotteessa näkyy huolettoman kaupankäynnin kohdalla, että "Lisätietoja", klikkaa sitä.

    3. Klikkaa "huoleton kaupankäynti" pois jokaisesta tuotteesta ja paina OK

    Nyt huoleton kaupankäynti näkyy tilaulomakkeessa punaisella suurella fontilla ja viereen on ilmestynyt täppä, josta palvelun saa klikattua käyttöön. :)

    HAHA!
    Aika reipasta asiakkaan harhaanjohtamista.
     
  7. Fare

    Fare Member

    Liittynyt:
    18.07.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin pixmanialta creativen Zen mp3 soittimen viikko takaperin. jouduin odottamaan pari päivää että se oli maksettu, käsitelty ja "lähetetty" PNL:lle. sain sen pixmanian viestin sähköpostiin jossa oli suomen postin linkki paketin seurantaan: ei toiminu ku se PNL ei ollu saanu sitä sieltä liikkeelle...

    lueskelin täs näitä viestejä ja tajusin et ei hitto: se sais olla jo täällä ennemmin ku loma loppuu.... mutta jos se noin hidas on nii jotai sille on kummunki tehtävä......
     
  8. IKKE92

    IKKE92 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin viime keskiviikkona puhelimen pixmaniasta ja suht nopeasti pistettiin pakettiin ja laitettiin toimitukseen PNL kuljetusfirmalle. No, on kulunut jo noin 5 päivää eikä puhelin ole liikkunut PNL:än sivujen mukaan yhtään minnekään! Alkaa jo pikku hiljaa vituttaa tommonen mutta toivottavasti se edes joskus on perillä tai muuten kärähtää!!
     
  9. Waakkis

    Waakkis Member

    Liittynyt:
    02.03.2007
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Melkein toivoisin, että itsellänikin olisi samanlainen työmoraali, kuten ranskalaisilla, ettei tarvi ottaa mistään mitään stressiä. Osais nauttia vapaa-ajastakin enemmän, kun ei tarvi puolet ajasta potea.
     
  10. IKKE92

    IKKE92 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No nythän ne vasta tempun teki!!! No, tilasin tämän lg ku990 viewty puhelimen, tänään puhelin oli tullut postiin ja kävin noutamassa sen. Kotona raotin paketin reunaa ja huusin mitä helvettiä! Avasin paketin auki ja kappas vaan sieltä löytyi canonin 10mpx digicamera 4gb minisd kortti ja kameran suojakotelo. Mitäköhän vittua ne on ajatellu ku ne lähettää mulle yhtä helvetin (puhelinta).
     
  11. Hurlumhei

    Hurlumhei Regular member

    Liittynyt:
    01.10.2005
    Viestejä:
    164
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taisin jo aiemmin mussuttaa Pixmanian kuljetuksesta kun kaiutinsarja juuttui seurannan mukaan Tanskaan ja käynnistettiin kadonneen lähetyksen metsästys niin sitten se löytyi Suomen terminaalista vaikka seuranta edelleen näytti sen olevan Tanskassa. Pistin vihaisen palautteen heidän kelvottomista kuljetuksista enkä sen jälkeen ole tilannut sieltä mitään.
     
  12. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 04.12.2008
  13. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Älkää ressatko turhia ;)

    Liikkeellä joka toimii 26 maassa on varmasti sen verran iso trafikki varastolla että en ihmettele jos siellä välillä lähtee väärä paketti väärään osoitteeseen.

    Ja toiseksi, paketit tulee DHL:n kautta eli yleensä paketit juuttuu DHL:n ongelmien tai mokien takia mihin sitten juuttuukin, eikä Pixmanian takia. Ja tuo 48h kuljetus tarkoittaa oikesti sellaista n. 3 päivän kuljetusta, johtuen taas kerran siitä DHL:stä.
     
  14. Nokkonen

    Nokkonen Member

    Liittynyt:
    03.01.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä mitään stressata :)
    Ärsyttää vain kun jotain luvataan/mainostetaan ja ne eivät ole lähelläkään totuutta.



    "PNL toimittaa tilauksesi perille 3-4 päivässä."
    Ei siellä päinkään, telkkari on ollut nyt matkalla reilun viikon, ei näin! Oli varasto miten iso tahansa, niin kannattais satsata kuljetuksiin.
     
    Viimeksi muokattu: 12.12.2008
  15. kili_7

    kili_7 Member

    Liittynyt:
    12.12.2006
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ainakin itselläni kun tilasin samsung U600 puhelimen viimevuonna ja otin siihen tuon UPS:n 48h toimituksen. Ja niinhän se olikin, kun maksun olivat ne saaneet niin puhelin oli minulla jo sauraavana päivänä. Mutta sitten tilasin sen Sonyn kotiteatterin ja otin siihen tuon PNL:n kuljetuksen niin siinä sitten venähti sellaiset 3viikkoa...
     
  16. IKKE92

    IKKE92 Member

    Liittynyt:
    28.07.2008
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tästä on jo pitkä aika mutta kirjoitan nyt kuitenkin. Eli tilasin sen Lg KU990 Viewty puhelimen jonka tilalla minulle oli tullut se canonin digikamera. No, seuraavana päivänä minulle oli tullut kotiin 4 lappua joilla olisi voinut postista noutaa lähetyksiä. Kävin noutamassa paketit ja kappas vaan siellä oli se puhelin jonka olin tilannut ja muiskikortti jonka olin siis myös tilannut. Siinä oli vasta 2 lappua. Mutta 3. lappu oli se digikameran noutolappu mutta 4. noutolappu oli sitten plaupunkitin autostereot!!! Tämän digikameran olisi pitänyt mennä saksaan ja autostereoitten jonnekkin muualle suomeen mutta kuitenkin paketin kyljessä oli myös minun nimi! Kukaan ei ole vielä tähän mennessä kaivannut kyseisiä tuotteita.
     
  17. storviken

    storviken Member

    Liittynyt:
    02.01.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaveri tilasi jokin aika sitten samaisesta puljusta tuotteen jonka sai pitkän odottelun jäkeen myös tuplatilauksena. Jonkin aikaa hän odotteli ottaako myyjä häneen yhteyttä ja kun mitään ei kuulunut myi hän toisen tuotteen eteenpäin. Rikollista, mutta kannattavaa. On ne vaan ihme sähläreitä siellä Pixmaniassa.
     
  18. S3lvah

    S3lvah Member

    Liittynyt:
    08.01.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen lukenut nyt jos jonkinlaista kritiikkiä Pixmaniaa kohtaan, ja mielestäni useassa on ongelman syynä ollut väärinymmärryksiä (myös) asiakkaan puolelta. Esim. Pixmanian ilmoittamiin aikoihin eivät tietääkseni lukeudu viikonloput (poikkeuksia saattaa toki olla), ja Ranskassa säännöt siitä, miten saa jonkin asian ilmoittaa, poikkeavat luultavasti Suomen säännöistä. Esimerkkinä vaikka se, ettei sielläpäin luultavasti tarvi mainita viikonloppujen poislaskemista erikseen joka kerta, jnpp.

    Itsepä tilasin tuolta Samsungin T220 näytön. Tilisiirto lähti 31.12. ja nyt on näyttö Pixmanian mukaan joko lähdössä tai jo lähtenyt (status: toimitettu) minnepä muuallekaan kuin PNL:lle. Myönnän kyllä että alkaa huolestuttaa, kun olen lukenut kritiikkiä eritoten tilisiirrolla maksaneilta ja PNL:n "uhriksi" joutumilta asiakkailta, mutten silti ole menettänyt toivoani. Ei kai jokikinen niiden toimittamista tuotteista voi olla rikki/helposti hajoava/myöhässä/kadota matkalla.
     
  19. Tapetti

    Tapetti Member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Doodih.. Broidi sanoi äsken että tuolta kannattaa ottaa kuriiri palvelu.. :/ enpä tienny sitä sunnuntaina niin laitoin PNL.. :/ Nyt kun oon lukenut tätä ketjua niin alkoi kyl vituttaa mut toivotaan että ne saa asiat hoidettua.. Onneksi on olemassa tiukat säännöt ja hyvä ystävä opiskelee markkinointi lakia tms. niin se sit saa jeesata jos venyy hirveesti sillä en todellakaan lähe odottamaan kovin paljon pidempään kuin on luvattu. On olemassa jonkin näköinen velvoite lupauksien täyttämisessä..


    Tohon viikonloppu hommaan sen verran että niitä ei koskaan lasketa kuljetuksiin tms. sillä silloin on "posti" paikallaan.

    Pitäkää mulle peukkuja.. :D

    Tilasin sunnuntaina.
     
  20. Tapetti

    Tapetti Member

    Liittynyt:
    15.01.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sori tuplapostaus mutta soitin pixmaniaan ja ne sanoi että PNL:llä ei päivity noi seurannat ennen ku paketti on toimitettu ja tänään huomasin että paketti on suomessa ja postin käsittelyssä eli olen helpottunut.. enää pitää toivoa että ei oo mitään ongelmia ettei tarttis alkaa takuun kanssa säätää... :/

    Erittäin asiallinen asiakaspalvelu!!!
     
  21. niklindg

    niklindg Member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin saitekin 5.1 kuulokkeet viime torstaina, aloin ihmetellä kun tilisiirtioa ei ollut maksutavoissa, pistin sähköpostia asiakaspalveluun ja vastaus tuli tunnissa että tilisiirrolla ei voi maksaa jos paketin hinta on alle 130 euroa(ei kerrottu missään faq sivuilla), no onneksi hyväksyivät visa electronin.
    Lauantaina tilaukseni kävi läpi käsittelyn ym. ja sivustolle ilmestyi lähetysnumero jonka sitten katsoin PNL:lästä joka ilmoitti että "EDI Created 2009-07-03 16:14 Status OK, Registered", tänään maanantaina sain vasta pixmanialta sähköposti ilmoituksen siitä että on lähetetty....

    saas nähä miten käy kun valitsin halvan PNL:län...
     
    Viimeksi muokattu: 06.07.2009

Jaa tämä sivu