1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pixmania.com

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi zinedine 22.09.2005.

  1. Hillman

    Hillman Member

    Liittynyt:
    18.11.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki hyvin loppujen lopuksi, vaikka kerkesin jo pelkäämään pahinta. Kävi niin että odottelin n. viikon kameratilauksen suhteen, mutta tilanne ei näyttänyt Pixmanian osalta etenevän mihinkään. Tilausseuranta vain kertoi että "odottaa toimitusta". Peruin tilauksen, ja sain vastauksen - ihme kyllä - jo samana päivänä, että peruutus on rekisteröity. Hetken päästä tuli vielä viesti että rahat on palautettu tililleni. Ja tänään ne tosiaan näyttivät sinne ihan oikeasti palautuneen. Huh, no enpä aio tuonne Pixmanian suuntaan kuitenkaan toista kertaa enää erehtyä tämän säikähtämisen jälkeen.
    Ihmeellistä kuitenkin kaiken lukemani negatiivisen palautteen + omankin kokemuksen pohjalta, että tuo rahojen takaisin saanti tosiaan kävi noin mutkattomasti ja nopeasti.
     
  2.  
  3. Rusi

    Rusi Regular member

    Liittynyt:
    21.03.2005
    Viestejä:
    270
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei he***** onneks kurkkasin googlesta onko mitää juttua pixmaniasta niin löytyhän sieltä ja vielä afterdawnista :D Olin nimittäin jo tilaamassa h&b:n soittimen ja solon asiakasnumeroo ja tunnusta vailla tilaus menossa, kyllä kun luin tän ketjun nii samantien painoin keskeytä nappia. Mistäs mä nyt noin halvalla saan "hyvän" mp3-soittimen jos on useampi rca lähtö? :D [bold]Google[/bold] taas jälleen kerran auttoi ja pelasti!!
     
  4. JanMac68

    JanMac68 Member

    Liittynyt:
    10.03.2005
    Viestejä:
    70
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ompa kumma, itsellä vain hyviä kokemuksia. Maksoin Visalla liekö sillä vaikutusta? DVD soitin ja tykki (kaksi eri tilausta) tulivat n. viikon sisään ja kaikin puolin oli tiedossa miten homma etenee.

    Tilaan kyllä edelleenkin jos hinta kohdallaan.
     
  5. ajs

    ajs Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2002
    Viestejä:
    882
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla myös kesältä yksi moitteeton tilaus ja nyt yksi isompi sisällä. Lauantaina 10.12. illalla tilasin 19" tft-näytön, DVD-soittimen ja pari kiintolevykoteloa. Maksoin visalla koska dvd-soittimen kohdalla oli ilmoitus että saatavilla 26.12. (Lasku joulukuun ostoista visalla lankeaa vasta tammikuun lopussa, joten jos homma alkaa mättämään, niin ilmoitus luottokunnalle ja lasku jäihin).
    Noh, eilen 12.12. oli tilausseurannan mukaan näyttö ja toinen kotelo pariisissa ja tänään 13.12. olikin DHL:n kuski jo oven takana. Toinen kotelo näytti olevan juuri äsken tarkistettaessa myöskin pariisissa joten sekin lienee huomenna kotiovella. Nähtäväksi jää tuo kannettava dvd-soitin joka siis jäi odottamaan toimitusta 26.12.
    Tähän asti kaikki on mennyt moitteetta, joten luottavaisin mielin jään odottelemaan...
     
  6. kallekama

    kallekama Member

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oi he***tti ku kävi säkä olin just tilaamassa pixmanilta dvd soitinta sony hx710 ja aloin ettiin tietoo liikeestä
    kaikki oli valmista vain tillaus nappia painamalla. Mutta tollasilla
    kommenteilla en ala tilaan

    Joten tarvis pikaista jelppiä. Pitäs saada dvd soitin jouluksi prkl ku pixmanilla olis ollu halvempaa ku muualla ?? onko kellään tietoo hyvästä nettikaupasta ? ehtiikö www.hulluhalvalla.com millanen se?? sitte saksasta www.tenspot.de ??? sieltä saa postienakolla mutta ehtiikö jouluksi perille ???
    Alkaa olla kiire
     
  7. kallekama

    kallekama Member

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no nyt tuli tilattua dvr-433 pioneer tuolta hullunhalvalla.comista
    laite vaihtu mutta nyt on ainaski varmaa että rahat pysyy mulla niin kauan ku laite on reisussa
    toivotaan että ehtii jouluksi muute alkaa v***ttaan!!!

    kertokaa kommentia laitteesta
     
  8. japetsku

    japetsku Member

    Liittynyt:
    14.12.2005
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilasin autostereot pixmanialta 14.12.2005 ja sain tilaamani tuotteen 20.12.2005. Ei siis mitään ongelmia eli kaikki ok :) Tilaan kyllä jatkossaki kyseisestä paikasta jos on tarvetta.
     
  9. teillika

    teillika Member

    Liittynyt:
    23.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pastetampa tännekkin saman tarinan joka löytyy jo useammalta foorumilta:

    Tilasin 2 DVD-tallenninta marraskuussa. Toimitus piti olla nopea (muistaakseni 4-6 päivää), mutta pakettia ei vain näkynyt. Sitten sain viimein sähköpostin, jossa kerrottiin minulle lähteneen paketin, jossa yksi laite. Ja sitä aiemmin minulle on lähetetty jo yksi laite. Kummastelin tätä ja kun pari päivää jälkeenpäin (17 päivää tilauksen jättämisestä) sain paketin, siellä todellakin oli vain 1 laite.

    Yritin heti soittaa asiakaspalveluun varmistaakseni tilanteen, mutta 20min odotuksen jälkeenkään kukaan ei vastannut. Sähköpostilla (tavallinen sähköpostihan tällä firmalla ei toimi, vaan kaikki postit tulee lähettää nettisivujen lomakkeen kautta rajoitetulla merkkimäärällä) asiaa kysyttyäni sain kuulla ettei toista soitinta ole olemassakaan. Minulta kysyttiin tilinumeroa rahojen palauttamista varten. Tähän en halunnut suostua, vaan...

    ...jonotin toiset 20min asiakaspalveluun ja siellä jopa vastattiin. Asian selvitettyäni minulle aiottiin lähettää joku parempi laite tilalle ja jäin sitä odottelemaan. Kohta tuli taas viesti jossa kyseltiin tilinumeroa rahojen palauttamista varten... En reagoinut viestiin mitenkään koska olin puhelimitse saanut lupauksen toisen laitteen lähettämisestä.

    Muutaman päivän kuluttua sain viestin jossa kerrottiin että alunperin tilaamaani laitetta onkin tullut lisää ja se lähetetään minulle. Ystävällisesti lupasivat palauttaa postikulut hyvitykseksi huonosta palvelusta. Tätä varten toki piti lähettää tilinumero maksua varten...

    Kun olin tilinumeron lähettänyt, niin seuraavan viestin sisältö oli se että laitetta ei sittenkään ole ja rahat on nyt palautettu tilille. Eli kun en suostunut ottamaan rahoja takasin, he huijasivat minulta tilinumeron ja palauttivat väkisin.

    Ehkä kurjin puoli kyseisessä yrityksessä on se että kommunikointi tökkii ja pahasti. Luultavasti se tökkii tarkoituksella. Pyysin lähes jokaisessa viestissä ottamaan yhteyttä puhelimella asian sotkuisuuteen vedoten. Asiakaspalveluun soitettaessakin kirjoittivat muka erikseen että minulle pitää soittaa. Yhtään puhelua sieltä ei kyllä tullut koskaan...

    Mainittakoon vielä se että puhelujen Pixmanialle pitäisi olla ns. normaalihintaisia, mutta minulla ne näkyivät erillisellä rivillä tehden n. 10e lisälaskun. Minuutteja jonotuksineen kertyi ehkä 50.

    Pitkä vuodatushan tästä tuli, mutta laitetaampas loppuun vielä kyseisen firman plussat ja miinukset:

    PLUSSAT:
    + halvat hinnat, jos sattuu jotakin tuotteita saamaan

    MIINUKSET:
    - asiakaspalvelun töykeys
    - asiakaspalvelunumeron jonotusaika
    - kykenemättömyys sähköpostin käyttöön
    - asiakkaan kusettaminen
    - käsittämättömän hidas palvelu
    - ilmeisen huono saatavuus

    Näistä kun kehtaavat vielä hyvää saatavuutta ja nopeaa toimitusta ihan erikseen kehuakkin.

    Vastaa tähän viestiin
     
  10. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis tosiaan jos sulla on noin kauheita kokemuksia kyseisestä puljusta [bold]ota yhteyttä viranomaisiin[/bold], kerro niille asiasta ja toi äskeinen tarina. Voi olla että sen jälkeen saavat varoituksen/sakot toiminnastaan, paikan henkilökunnan asenne voisi hiukan muuttua.
     

Jaa tämä sivu