katsokaapa Andrei Tarkovskin leffoja esim Stalker,Andrein kärsimys. Pitkiä ja outoja. Ei ymmärrä mitään. Jostain syystä Stalkerin haluaisin nähdä uusikisi. Oli se niin outo. David Lynch tekee myös outoja juttuja.
Ilmestyskirja Nyt! Redux. Siis se uusi. Lisätty kaikkea sontaa mikä tarkoituksella jätetty pois alkuperäisestä...
Pearl Harbour ja Veteen Piirretty Viiva. Varsinkin toi PH. 3 tuntii silkaa BS:ssää. Bay ylitti itsensä jälleen kerran
Lord Of The Rings -leffat ovat pitkäveteisimpiä...nukahdin Kaksi Tornia -leffan aikana 3 kertaa... Ei sellaisia elokuvia sais edes tehdä, ihan surkeita. Kriitikot lähestulkoon ylistävät näitä elokuvia, minä en, vaikka moottorisahalla uhattais...
no mun mielestä nuo Taru sormusten herrat leffat ovat maailman parhaita kun kattoo miten ne on tehdyt aivan sairaan hyvä.. mutta se pitkävetisin leffa oliskohan Moulin Rouge siis niin pitkä vetinen kuin olla ja voi...huh hu piti jättää kesken oikein ja jatkaa toisena päivänä katsomista ku ei yksinkertaisesti jaksanut kattoa loppuu samana päivänä..
Nostakaa Titanic. Ehdottomasti pitkäveteisin ja muutenkin huonoin koskaan näkemäni elokuva. Kiertäkää kaukaa, jos joku lykkää DVD:n tai videon moisesta, niin haudatkaa se (siis leffa, ei välttämättä antajaa).
Kaikki suomalaiset elokuvat, talvisotia lukuun ottamatta. Riding the bullet, Stephang King. JÄRKYTTÄVÄN HUONO
tiukkaa tekee mutta kaksi tulee nyt mieleen: Ilmestyskirja nyt redux Avaruusseikkailu 2001 (vie kyllä minulla voiton, mutta hyvä unilääke...)
Kaappaus autiomaassa, tai mikä sen nimi ikinä olikaan. Suurimaks ajaks ajetaan autolla jotai pitkiä teitä paikasta toiseen.