Eli levyn pintamateriaali on "viallista" ja silti suosittelet mediaa? Eli olet valmis maksaamaan tuollaisista levyistä jotka ovat "viallisia" tai siis huonolaatuisia? Ihme että ihmiset on valmiita maksaamaan tuollaisista levyistä vaikka tietävät että laatu ei ole kohdallaan. Ei hitto sanon minä. Itse en ihan varauksetta edes uskaltaisi suositella kellekkään noita levyjä. Uskaltaisin vain suositella levyjä sillä argumentilla että turha sitten tulla valittamaan ja harmittelemaan jos ei toimi. Todella moni vielä syyllistää asemaa jos ei polta halppislevyjä. Eiköhän se ole niin että jos ostaa hyvä laatuisia levyjä niin varmasti toimii. Tätä ei moni taida tajuta siinä huumassa kun ostellaan halvimpia levyjä. Toki jos ne halppis levyt toimii pomminvarmasti niin silloin kyllä voin suositella kyseistä mediaa. Mitään sitä vastaan minulla ei ole että levyt ei saisi olla halpoja, mutta kun nyt tällä hetkellä vain tuntuu että halpuus ja huonolaatuisuus menee jokseenkin käsikädessä.
En minä noin ole sanonutkaan että suosittelisin ko. levyä kenellekään. Aikaisemmassa viestissä sanoin levystä: "[bold]Hintaisekseen[/bold] kohtuu jälkeä näyttää olevan Princon 4x red levy poltettuna A06 asemalla v1.06 firmwarella". Itse en ole polttanut yhtään noita mutta muita joitakin halppis levyjä kylläkin jonkin verran ja hyvin on toimineet kun on osannut valita oikeat..
No, niin ajoin Neron CD-DVD Speedin Scandisk->Surface Testin läpi, sekä Princon että Ritekin levylle ja kummallakin näytti vihreää Good 100%. Jos tuo oli oikea testi, mitä kaipasit. Screencapturen voin postata myöhemmin, jonnekkin.
Meilattu, pistin tuonne minne olen noita Speed testejä lähetellyt, siinä siis Surface Testi tulokset DataWrite 4x Red (Princo), poltettuna Pioneerin 106:lla. Ritekin levyä en turhaan viitsinyt postailla, kun samalta tulos näytti.
No nyt näyttää siltä että kyllä varmaan tuo DataWrite 4x Red (Princo) taitaa olla sittenkin ihan hyvä hintaisekseen. EDIT: Niin tuosta alemmasta kommentista voi vain päätellä että kylläpä noitten princo levyjen laatu vaihtelee miten ennenkin. Eivät ole yhtään mitään oppineet. Sanoisinko että kun ostaa noita hintaisekseen hyviä, niin on kuin ostaisi sikaa säkissä. Kenties joillekkin tämä voi tuoda kaipaamaansa jännitystä elämään, mutta itse suosisin enemmänkin Veikkauksen pelejä jännitystä kaipaaville ;-) Taitaa olla vieläkin Princo:lla sama tapa kuin ennenkin: hankkivat levyjen lakkaukset halvimmasta paikasta mistä sillä hetkellä saa. Siitä johtuu juuri se että osa Princon satseista toimii ja ei. PS. Kaverin hinnakseen laadukkaat 2x DataWrite DVD-RW levyt (Princo) ovat jo varmaan matkalla kaatopaikalle, jonne ne kuuluvatkin
Noista punaisista 4x datawritestä voin kertoa sen verran että olen käryyttänyt useamman paketin niitä ja yx paketti ollut aivan paskoja polttanut 1x satunnaisesti ja puolet pilalle muuten ei moittimista, muista paketeista ei mennyt yhtään pilalle ja muuten vaihtui kesken pakettia valmiste numero ja sen jälkeen meni piloille kaikki levyt kun tarkistelin missä vika