Asema on melkein kätösessä Tällä hetkellä hämeenlinnassa jonkinlaisessa security checkissä. Kommenttia pistän sitten tulemaan, en muista mitä aihioita tilasin, mutta siinä oli jotain 4x levyjäkin.
digitalpromo.co.uk 250e, viime viikonloppuna tuolla oli synttärit niin aseman olisi saanut 217e:llä. Rahti on suht tyyris 1-30Kg 40e, mutta sieltä tulee läjä CD/DVD-medioita kavereitten kanssa kimppaan koko 30Kg:n edestä, niin ei se sitten enää tunnu. Tuo asemahan voisi vielä mennä alta 1Kg:n, mutta kilosen paketin hinnasta en tiedä.
Nyt on asema koneessa kiinni ja ensimmäiset testaukset tehty. DataWrite RED 4x ja Yellow 1x ei tunnu toimivan uusimmalla Nerolla, menee jumiin kun pistää polton päälle, Checking Disk vain lukee. Arita DVD+R 2.4x toimi ihan ok ainakin datalla. Eli näyttää tässä olevan ylimääräisiä kiekkoja RED ja Yellow 25kpl kumpaakin =(
Nyt on 4 laatua koitettu ja tuo Arita DVD+R on ainoana levynä palanut, toimi DVD-soittimessa ok mutta xboxi ei sitä tunnista. Bulkpaq 2x Turkoosi DVDInfo: Drive doesen´t support media code DataWrite 4x RED DVDInfo: Drive doesen´t support media code DataWrite 1x Yellow DVDInfo: Drive doesen´t support media code Eli eikun päivitystä odotellessa sitten =)
DataWrite DVD-RW 1x (keltamusta päällinen) DVDInfo: DVDInfo: Drive doesn´t support media code Eli ei tuotakaan taida ymmärtää. Usko alkaa loppua tämän kanssa
Toivottavasti tuohon tulee Firmware päivitys pikaisesti tai joku muu sitä ´häkkää` olisi ihan mukava päästä polttelemaan noita Princon halpiksia.
Nyt vedetään pahoja sanoja pois, vika taisi olla Nerossa eikä aihioissa. Tällä hetkellä on poltossa Datawrite 1x Yellow ja hyvin näyttää ainakin palavan Alcohol120%:lla, kun Nero vain jämähteli noiden kanssa =D Pistelen kommenttia jahka on palanut loppuun ja olen taas kotona =)
No, niin Yellowit toimivat ihan hienosti tuolla asemalla. Pitänee hommata toinen softa tuon Neron tilalle.
Ei tuntunut toimivan =( Alcohol120% aloitti polton, mutta ei levyä kauan polttanut. Testannen vielä tuollaisen Punaisen Stomp RecordNOW maxilla. 2 frisbeetä sain alcholilla aikaan 2x ja 4x nopeudella.
No eiköhän se johdu ihan muustakin kuin softasta jos ei polta tuollaisia kranttuja levyjä kuten Princon levyjä. En edes oikein tajua miksi porukkaa on hullaantuneita noihin halppis Princoihin vaikka ne todistettavasti toimii aikalailla tuurin voimalla jos jokin polttis toimii. Kaverillakin oli 2 kpl Datawriten 2x DVD-RW (Princo) levyjä ja molemmat oli käyttökelvottomia. Molemmissa oli noin 10% lukukelvotonta pintaa. Sitten meni ostamaan Maxelin levyn niin johan toimi kuin unelma ja siinä oli 100% lukukyvyllistä pintaa. Sitten jotku on harmissaan kun jokin romu levy ei toimi vaikka jo ostovaiheessa on tiennyt että ei varmasti toimi kunnolla. Ritekin levyt mielestäni ovat paljon parempi ostos jos todella haluaa sellaisia levyjä jotka toimii pomminvarmasti. Mutta kait nämä persaukisille dvd varmuuskopioijille vain hinta on tärkeintä. Kyllä sitten jostain ihmeen syystä asemasta maksetaan se 160-250euroa muttei sitten levyistä. Ja sitten vielä moni vahtaa että kun sais sitä sun tätä cräkättyä firmwarea jotta noi Princotkin toimis nopeasti. Eikö se jo pitäis jo tähän mennessä tajuta että se on tehty vain käyttäjän eduksi, että asemalla ei voi poltella huoletta ihan mitä tahansa roskaa.
ei mulla oo yhtään lasinalusta tullu princon levyistä (15 tosin vasta poltettu). polttava on nec 1300a ja princot on mallia datawrite classic (keltanen). onhan noita tietty 2x:nä vähän hidasta poltella mutta ei mulla kiire oo. mä taas en tajua miksi ostaa kalliita levyjä jos halvatkin skulaa. käyttöiän kestosta en tiedä, mutta tuskin ne kalliitkaan ikuisia on.
Itselläni toimii Princot vallan loistavasti, sen jälkeen kun vaihdoin Nerosta Stomppiin. Uusi firmis vain paransi yhteensopivuutta. Levyt palavat sillä nopeudella, mikä on levyyn präntättykkin. Minkä ihmeen takia levyistä, pitäisi maksaa 160e-250e/kpl, kun reilulla 1e:llä pärjää jo aivan hyvin. Tyhmäähän sellainen olisi, voihan siinä kavereille tietysti kehua, "vittu mä en mitään paska princoja polttele, mä käytän vaan V3rb4t1m1n hyper-dye, triple-shield levyjä, eikä maksa kuin 180e/kpl" -hymiö-
Hintaisekseen kohtuu jälkeä näyttää olevan Princon 4x red levy poltettuna A06 asemalla v1.06 firmwarella..
Voitkos Jake pistää vielä "Extra > Scandisk > Surface Scan" Ja pistää screenshotti siitä niin sitten uskon että on hyvälaatuisia. Tuo käyrä näyttää ihan suht koht hyvältä mutta eipä se yksistään kerro juuri mitään.
Ei pysty koska en omista tuota asemaa vaan Sonyn polttimen Surface scan kyllä näyttää samalla kohtaa virheitä kuin mitä tuossa transfer rate test:ssä näkyy. Olen testannut sen muutaman kerran..