1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pioneer DVR-104 DVD

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi peraWare 01.11.2002.

  1. peraWare

    peraWare Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon tässä kahden vaiheilla, että ostan Pioneer DVR-104 DVD. Kertokaapa, jotka omistavat kyseisen härvelin, että kannattaako sitä ostaa vai pitääkö tyytyy cd lättyjen tekoon. Eli polttaakse 100%:sti vai onks se pelkkä frisbee kone?

    Joku sano, että huono laatusille dvd:eille ei polta, mutta ku on hyvä laatunen dvd niin sinne uppoo. Mistä tietää mikä on hyvä laatunen dvd? Onks tollaset maalipintaset dvd:t hyvä laatusii?
     
  2.  
  3. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Hyvä asema... suosituin malli maailmalla... itsellä on tuo samainen polttava ja todella tyytyväinen olen ollut... polttanut kaikki kiekot mitä olen siinä käyttänyt... suomesta ei kannata tuota asemaa tai tyhjiä levyjä ostella... kokeileppa tätä sivustoa: www.bigpockets.co.uk

    siellä on todella halvat hinnat kun vertaa suomen hintatasoon!

    Zzzzzzzzzzz
     
  4. HitmanN

    HitmanN Member

    Liittynyt:
    10.11.2002
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen itsekin harkitsemassa kyseistä asemaa. Entäpä onko kenelläkään tietoja eri levymerkkien toimivuudesta/yhteensopivuudesta aseman ja soittimien kanssa?
    Esim. www.digitalpromo.co.uk myy noita bulkpaqin levyjä halvalla, mitenkä mahtavat toimia?

    Lisäksi jos joku tietää jonkun muun halvan paikan josta saa pankkisiirtona maksettua tilauksen, niin olisi kiva asiasta tietää. :)
     
  5. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Kaikki kiekot toimivat 104/a04:lla, mutta halvimmat 2x-merkityt -levyt eivät pala kuin 1x:nä.

    A05 eli tuon seuraaja, tulee myyntiin ensi viikolla Briteissä.
     
  6. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tarkoittaako 1x DVD:ssä elokuvan normaali katselu nopeutta vai onko se vielä tuo musiikin kuuntelu nopeus PCM:llä CD-laadulla? Että tossahan menee helkutin kauan aikaa kun alkaa polttamaan DVD:tä, jos se on tuo viimeinen.
     
  7. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    CD:llä 1x tarkoittaa nopeutta 150kt/s, DVD:llä laskennallinen 1x nopeus taisi olla 1385kt/s (CLV/CAV?)(jossain väitettiin 1100kt/s). No, joka tapauksessa, suuruusluokka on ainakin oikea eli DVD:n 1x on lähempänä "normaali katselu nopeutta" kuin CD:n "musiikin kuuntelu nopeutta".
     
  8. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    1x poltolla täyden DVD-R:n (4.38GB) käräyttäminen kestää tunnin.
     
  9. vr6

    vr6 Guest

    Hyvä laite on, yksi susi tullut ja sekin omaa syytä 8(
     

Jaa tämä sivu