1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pinnaclen PCTV DVB-T Stick ja YLEN tekstitykset

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi ARavila 05.01.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ARavila

    ARavila Member

    Liittynyt:
    04.07.2007
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on jo jonkin aikaa ollut käytössä Pinnaclen USB-liitäntään kytkettävä TV-viritin PCTV DVB-T Stick. Laite toimii muuten mainiosti, paitsi että se ei kykene näyttämään YLE:n tekstityksiä sen paremmin toistossa kuin tallennetuissa ohjelmissakaan.

    Katseluohjelmana on minulla Pinnaclen MediaCenter v. 4.27.901, jonka olen päivittänyt versioon 4.11.784 (DVB subtitle BETA patch for PMC/TVC version 4.27 ).

    Päivityksestä ei ole ollut apua, eikä myöskään katseluohjelman vaihtamisesta DVB Viewer Pro 3.9.1:een. DVB Viewerillä sain itse asiassa äänen kuulumaan ja kuvan näkymään PIP-muodossa ja työpöytä-TV- muodossa, mutta en lainkaan normaalilla tavalla.

    Mitäs luulette, onko ko. Pinnaclen TV-virittimellä ylipäätään mahdollista saada YLE:n tekstityksiä näkymään, vai pitäisikö suosiolla vaihtaa laite johonkin toiseen, esimerkiksi tähän http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4185??

    Osaatteko suositella jotain USB-TV-viritintä, jolla saisi kaapelitaloudessa (Welho) YLE:n tekstitykset näkymään?


    Laitteistoni kokoonpano on seuraava:

    Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHZ 1066/4m S775 (Conroe)
    Asus P5W DH Deluxe
    Corsair DDR2 2x1GB Xms2-6400 Tw
    Zalman Cpu Cooler S775 With Pwm Control
    Gainward GF 7900GS PCI-E 512MB 2X DVI+TV
    Antec P150 430W Quiet
    Caviar Re2 250GB 7200 16MB SataII Wd2500y
    ViewSonic 19" LCD VA912-4 8 ms
    LG DVD+-RW DL LS 16x Bulk
    3,5" Floppy Diskdrive
    Windows XP Pro Suomi
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu