1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pinnacle PCTV DVB-T USB stick .. aargh!

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi peeteman 25.05.2006.

  1. tohtori

    tohtori Member

    Liittynyt:
    30.06.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Pinnacle PCTV 70e dvb-t usb-tikku.
    Tuo Pinnaclen oma softa on niin syvältä...
    Mitäs vaihtoehtoja tälle nyt olis XP:ssä?

    DVBviewer vaikuttaa kiinnostavalta, mutta se ei löydä koko tikkua.
    Kuitenkin ymmärsin keskustelusta että sen pitäisi toimia ko. tikun kanssa. Lisäksi ohjelma vaikuttaisi olevan ennemminkin satelliittivastaanottoon tarkoitettu?

    Mediaportal toimi joskus jotensakin siedettävästi tämän tikun kanssa, mutta en kaipaa niitä muita multimediahöysteitä.

    Jos tiedätte että on olemassa parempia vaihtoehtoja niin ehdottakaa toimivaa katselu/ajastus/nauhoitus-softaa joka olisi suht kevyt ja toimiva.

     
  2.  
  3. tohtori

    tohtori Member

    Liittynyt:
    30.06.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tjaah...nythän mä sen tajusin vasta.
    Pinnaclen rojuja ei näköjään tueta tässä ilmaisessa versiossa.
    No hitostako sen tietää toimiiko se maksettukaan softa?
    Juuri tätä kyseistä tikkua ei mainita DVB viewerin sivuillakaan.
    Eihän tuo kallis ole, mutta ei viitsis turhaa ostella.

    Kokeillaan sitten vielä sitä Mediaportalia.

     
  4. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä se toimii. Minulla on kyseinen tikku ja hyvin toimii.
     
  5. tohtori

    tohtori Member

    Liittynyt:
    30.06.2005
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimiiko YLEn tekstit myös?
    Löysin aika toimivan ja ilmaisen ohjelman, GB PVR nimisen.
    Mutta tuo DVBviewer saattaa olla ostoslistalla, varsinkin jos YLEn tekstit toimii.
     
  6. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä toimii kuin myöskin nauhoituksissakin.
     
  7. Stora

    Stora Member

    Liittynyt:
    29.05.2006
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pinnaclen Beta toimii ja on ilmainen = ei maksa mitään.
     
  8. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tarkoitat varmaan sitä valmistajan omaa softaa. Minulla se ei toiminut. Ei edes löytänyt kanavia. Toisaalta kun beta on, niin voihan se olla kehittynytkin ja joissain tapauksissa toimiakkin.
     
  9. kpmkpm

    kpmkpm Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pinnaclen omaa softaa en ole jaksanut kokeilla, mutta DVBviewer näyttä toiivan mainiosti kun hakee ne Vistaa varten tehdyt beta-ajurit. Itse jouduin kuitenkin lataamaan vanhemmasta versiosta kaukosäätien remote-ohjelman ja käsin hakemaan oikeat koodit (mukana tulleen pdf:n koodit eivät täsmänneet) profiles.ini:iin, mutta nyt toimii kaikki näpyskät haluamallani tavalla.

    Korttina siis Pinnaclen PCTV Dual DVB Pro.
     
  10. Prodec

    Prodec Member

    Liittynyt:
    17.01.2002
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluaisitko antaa yksityiskohtaiset ohjeet miten sait kaukosäätimen toimimaan DVBviewerin kanssa? Ja jouduitko asentamaan Pinnaclen omat ohjelmistot tätä varten? Itselläni on Pinnacle PCTV DUAL DVB-T Diversity Stick ja sain kyllä kaukosäätinmen toimimaan hetken aikaa, mutta kun menin poistamaan pinnaclen omia ohjelmia, niin lakkasi toimimasta, eikä näytä auttavan vaikka ajurit asentaisikin takaisin. DVB siis kyllä saa kuvan näkymään ilman pinnaclen ajureita, mutta kake ei toimi. En haluaisi asentaa Pinnaclen Mediacenteriä, koska se asentaa jonkun turhan virtuaaliverkkokortin koneelle. (ellei tuo virtuaaliverkkokortti juurikin ole joku kaukosäätimen vastaanotin-softa, kenelläkään tietoa?)
     
  11. kpmkpm

    kpmkpm Member

    Liittynyt:
    15.09.2004
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En muista tarkalleen, miten tuo meni. Mutta asensin siis pinnaclen uusimman paketin netistä (sen vista-ajurin yhteydessä) ja kun siinä paketissa ei tullut minun kaukosäätimelle toimivaa versiota poistin ohjauspaneelin lisää-/poista-sovellus kaiken muun paitsi ajurin.

    Sitten asensin asennusCD:ltä tuo kaukosäätimen, sitä en muista pitikö ensin asentaa koko paketti (ilman ajuria) vai oliko jotenkin erillään valittavissa pelkkä remote.
     
  12. TommiQ

    TommiQ Member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyseinen tikku löytää kanavat mutta kun yrittää ruveta kattomaan tekee tälläsen virheen


    [​IMG]
     
  13. Tero911

    Tero911 Member

    Liittynyt:
    13.03.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikä kortti sulla toimii ton GB PVR:n kanssa ? Mulla on 70e ja uusimmat beta-ajurit (TVC4.7beta paketista) ja niillä se ei ainakaan tunnista tota tikkua. Listalta löytyy tuettuna 60e, mutta sillä se ei toimi.

    DVBViewer vaikuttaa paperilla ihan asialliselta, mutta siinä ei ole mitään eri formaatteja tuettuna kuin natiivi MPEG streami ? vai onko? suoraa DVD:lle nauhoitusta ei myöskään ole.

    Pinnaclen oma TVC4.7beta olisi ihan hyvä jos se toimisi :). Hauskinta on että sen tekemä DivX formaatti ei toimi Pinnaclen omassa ShowCenter200 laitteessa. Pinnaclella olisi aihetta hieman parantaa softan laatuprosesseja/testausta, pilaavat hyvät tuotteet softallaan.
     
    Viimeksi muokattu: 13.03.2007
  14. Zarks

    Zarks Guest

    Olisko jollain neuvoja ongelmaan, joka aiheutuu kaverin koneella(minulla toimii kuin unelma)..elikkäs kun on asentanut sen mediacenterin ja ryhtyy selaamaan kanavia,niin eiköhän koko kone kaadu. Toisella kamulla sama prob myös. Onko se joku ajuri ongelma vai mikä? kiitollisena vastauksista, Zarks

    p.s ai niin, ja se on se 70e tikku
     
  15. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,844
    Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Suosittelen kokeilemaan, niin huomaat eron. Eikö yleisin formaatti ole hyvä, vai haluatko jotakin erikoista joka mahdollisesti ei toimi?
     
  16. Tero911

    Tero911 Member

    Liittynyt:
    13.03.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo tulihan se ostettua ja toi PCTV USB stick 70e toimii noilla beta ajureilla ja DVBViewerilla ainakin iltapäivän kokeilun perusteella 100 kertaa paremmin kuin pinnaclen omalla ohjelmalla.
     
    Viimeksi muokattu: 13.04.2007
  17. jahi

    jahi Member

    Liittynyt:
    02.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisikohan kenelläkään tietoa ongelmaan. Kun nauhoitin Yleltä niin tekstit kyllä näkyi, mutta kun nauhoitusta rupesi katsomaan niin ei tekstejä.

    Pinnacle DVB-T USB Stick ja TVCenter 4.7 Pro Pinnaclen sivuilta.

    Kiitoksia etukäteen
     
  18. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,844
    Kiitokset:
    786
    Pisteet:
    193
    Suosittelen sinuakin siirtymään DVBViewerin käyttäjäksi, niin ei tarvitse pahkäillä tuontapaisten asioiden kanssa.
     
  19. jahi

    jahi Member

    Liittynyt:
    02.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisin jo kyllä siirtynyt, mutta kun ohjelma ei tunnista "korttia".
    Vai oletkos saanut itse toimimaan Pinnacle DVB-T USB Stick:llä kyseisen ohjelman.
     
  20. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä se minulla vastaavalla tikulla toimi.
     
  21. jahi

    jahi Member

    Liittynyt:
    02.09.2004
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    [​IMG] Eli sulla on kuvan mukainen tikku ja DVB Viewer x.x ja toimii. Mulla on siis kuvan mukainen tikku ja DVBViewer v3.5.0 ja kun sen käynnistää niin ilmoittaa
    "No hardware available"
     

Jaa tämä sivu