Piitahna

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Graveworm 08.08.2005.

1. ONurrevo

ONurrevo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse käytän Arctic Silver Thermal Compound 5 joka on täyttänyt lupauksensa normaaleihin piitahnoihin verraten.

Yksi 3.5g ruisku riittää useampaan (noin 8-17) prosessoriin. Tämä pitää siis paikkansa koska liika tahna HEIKENTÄÄ lämmön johtavuutta. Ja kaikkihan on toivottavasti tajunnut että vanha töhnä PITÄÄ pyyhkiä pois ja välttää kosketusta paljaalle iholle (ainakin Articin kanssa) mm. kynnellä raaputtelua!

Vinkkinä kaikille jotka joutuvat käyttämään tahnaa paljon ja eivät muista aina silmämääräisesti miten paljon tahnaa tuli olla, merkata vaikka tussilla työntövarteen esim. Articissa 8-lovea(0,44g per prossu) joista vain aina työntää annoksen merkkien mukaan. (hyvin on riittänyt ja toiminut)

Nuista poisto ohjeista kuulin vasta nyt...noraamlisti olen huolella pyyhkinyt Lambin naamaa prossun ja koolerin kantaan niin kauan että kummatkin on täysin puhtaita. Normaalisti myös pelkän tiplan sijaan olen levittänyt ainetta tasaisesti esim. hammastikulla tällöin yleensä jätän reunoille vähän ilmaa levitä ja enemmän keskelle.

2.  

Jaa tämä sivu