1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pihalla!?!?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Maximus_ 12.07.2002.

  1. Maximus_

    Maximus_ Guest

    Mää oon aika tumppu näissä jutuissa, mutta hain leffaan tekstit ja se on jossain rar-tiedostona...saako sitä muutettua muuks tiedostoks esim.ifo-tiedostoks ku noissa ohjeissa lukee että sen tekstin pitää olla ifo-muodossa et sen voi laittaa siihen leffaan ohjeiden mukaan
     
  2.  
  3. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Purat sen Rarin ja sieltä tulee ulos joku teksti-tiedosto, mutta ei .ifoa. Sen saat vain rippaamalla DVD:n DivX:ksi.mplayer2.exe ja G400, niilä näet tekstitetyn leffan.
     
  4. Maximus_

    Maximus_ Guest

    Tack..pitääpä kokkeilla
     
  5. Maximus_

    Maximus_ Guest

    Ei luonnistu multa...pitää kokeilla hakea jostain muualta tekstit
     
  6. Jake

    Jake Active member

    Liittynyt:
    20.04.2002
    Viestejä:
    2,547
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Purithan paketin winrar softalla?
    Jos et niin etsi googlella ko. softa.
    Ja ohjelma jolla voit lisätä tekstit leffaan on DivXG400.
    Ohjeet ko. softan käytöstä löytyy täältä:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2932

    Ja tuo mplayer2.exe kannattaa heittää serch:iin ja etsiä tiedosto ja laittaa pikakuvake työpöydälle. Muistaakseni oli WMP kansiossa "yllättäen"..
     
  7. Maximus_

    Maximus_ Guest

    Joo kyllähän mä yritin sitä WinRar:lla purkaa...
     
  8. Maximus_

    Maximus_ Guest

    Ja tiedän että tekstit saa sillä...tekstit tulee vaan nii saakelin paljo jäljessä...kysyinkin tätä jo ja käskit ettiin mut en löytäny vieläkään ohjeita siihen että miten ne tekstit saa oikeeseen kohtaan
     
  9. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hae vaikka Vobtool ja muuta sillä tekstin fps. samaksi kuin leffalla. Ainakin leffan ominaisuuksista näet sen oman fps:n ja muutat tekstit samaan.
     
  10. Maximus_

    Maximus_ Guest

    Sain nää tekstit sopimaan Time adjust:lla...hyvä ja helppo ohjelma(jopa mulle)
     

Jaa tämä sivu