1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"Pieniä" ongelmia avin muuntamisessa dvd:ksi

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi piraatti7 15.12.2005.

  1. piraatti7

    piraatti7 Member

    Liittynyt:
    15.12.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen jumalauta melkein kaikki ohjelmat käyny läpi, millä vois avin muuttaa dvd:ksi, ku ei oma dvd-soitin tue divX. VSO DivXtoDVD:llä kyllä pystyy sen muuttaan mutta sitte nero herjaa että ne täytyy poltaa dvd-videoks ja se saatanan nero(6.6.0.3) ei tietenkää voi polttaa ku data dvd:n. ja filmmachine... sen rippaus toppaa 10% eikä siitä parane. ja dvd santa(3.42), sillä ei saa tekstei mukaan. voisitteko vittu vähä jelpata ennenku mä heitän ton keskusyksikön kolmannesta kerroksesta. kiitos
     
  2.  
  3. ZeZ

    ZeZ Member

    Liittynyt:
    31.05.2005
    Viestejä:
    95
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pystyy nero kuutosella polttaa dvd-videoksi. Käynnistä valikko--->Ohjelmat--->Nero---> ja sieltä ali kansioista Nero Burning Rom--->Vas. ylhäätä DVD--->Vas. Dvd-video
     
  4. jippii12

    jippii12 Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    323
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vso divXtoDVD pystyy kyllä polttamaan ne leffat levylle kyllä ihan omin voiminkin, minun kokemuksillani ainakin ohjelma toimi kuin junan vessa.
     
  5. kipatsu

    kipatsu Guest

    Itse oon käyttänyt sellaista ohjelmaa avista dvd kuin diko.
    Toimii hyvin ja sitten olen nerolla polttanut dvd levylle.
    diko ottaa vielä tekstitkin hyvin mukaan.
    Itselläni on tossa dvd teossa sellainen ongelma että miten ac3 5.1 äänet saisi muutettua 23.976:sta 25frameen .
     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tuota FPS muunnosta ei kannata tehdä.
    Eli suurin osa soittimista ja TV:eistä kyllä tukee NTSC elokuvia (RGB Scart kaapelin kanssa ainakin).
    Ja AC3 äänien kanssa homma on vielä ikävämpi koska äänenlaatu kokee ikävän kolauksen uudelleenpakkauksessa.
    Besweet:illä tuon muunnoksen voi tehdä, tosin en muista saiko kaiki 6 kanavaa pidettyä mukana menossa.
     
  7. rellonen

    rellonen Member

    Liittynyt:
    13.10.2005
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saiko kipatsu tekstityksen oikea-aikaiseksi? Mulla tekstit menee aivan liian nopeasti. Muuten Diko on ollut hyvä vehje, ainoa millä olen saanut edes tekstin ja ääneen kuvaan. Olisiko syynä se, että noita kaiken maailman ääni- ja kuvamuuntimia on tietiksen kovalevyllä iso läjä...
     
  8. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Syynä on varmaan se että tekstit on väärällä FPS arvolla (tai sitten DIKO:n tekstitysmoottori on buginen, varsinkin jos mediasoittimella katsottaessa tekstit tulevat oikeaan aikaan).
     

Jaa tämä sivu