1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pieniä muutoksia forumeiden käytettävyyteen

Viestiketju Keskustelualueiden tiedotukset ja uutiset -osiossa. Ketjun avasi dRD 09.05.2008.

  1. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Teimme pienenpieniä, lähinnä kosmeettisia muutoksia keskustelualueillemme:

    -nyt ns. murupolku / crumbtrail on myös sivun alareunassa

    -viestiketjujen sivunumeroiden yhteydestä löytyvät nyt myös "seuraava" ja "edellinen" -napit ja samalla vihdoinkin muistimme kääntää "Last" ja "first" linkit suomeksi :)

    -nyt moderaattorit ja adminit voivat halutessaan lisätä viestiketjuun ko. ketjuun liittyvän "tarralapun", joka näkyy ko. ketjun kaikkien sivujen ylimpänä viestinä. Tätä toimintoa tullaan käyttämään äärimmäisen harvoin, yleensä vain pitkissä ketjuissa, joissa viestien sisältöön ja siihen mistä on tarkoitus keskustella, saattaa hämärtyä.
     
  2.  
  3. Miitti

    Miitti Regular member

    Liittynyt:
    12.02.2005
    Viestejä:
    1,610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hyvät uudistukset, mutta vielä keskustelualueiden etusivulla alareunassa oleva murupolku on vähän vajaa. ;-)
     
  4. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vielä kun joku kertoisi minulle miksei tuo murupolku näy minulla silloin kun olen vastaamassa viestiin? Eli jatkuvasti tulee tilanteita että joudun avaamaan selaimeen toisen Afterdawn ikkunan jotta saisin tarkistettua mihin viestiin itseasiassa olen vastaamassa.

    Esim. tässäkin tällä hetkellä edit-tilassa näkyy nyt tuolla alhaalla vain "afterdawn.com > keskustelu > vastaa viestiketjuun" eikä tällä tiedolla ole niin minkäänlaista merkitystä, yhtä hyvin tuo voisi puuttua kokonaan jos siihen ei saada tuo oikea murupolku.
    Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
     

Jaa tämä sivu