1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips hts-3377

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi benq89 08.02.2010.

  1. benq89

    benq89 Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mitäs mieltä olette tästä paketista: Philips hts-3377

    http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/...t1_10052_13051_112005_13713_13710_13605_-11_6

    varmaankin elokuvat kuuluvat paremmin kuin vakiokajareilla, mutta onko teistä tämä kotiteatteri hintansa veroinen?

    Ja mielelläni kokemuksia tästä kuulisin, kun ei tunnu löytyvän niitä mistään.

    ja miten tämä on järkevintä liittää tietokoneeseen, ja jos vielä saisi 5.1 äänet ulos tietokoneelta?

    Tarkoitus olisi laittaa tämän jälkeen joku uusi 37"-40" taulutv, niin miten siitä saa tv äänet tähän järkevimmin?
     
  2.  
  3. Xucoatl

    Xucoatl Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2007
    Viestejä:
    542
    Kiitokset:
    89
    Pisteet:
    38
    Eipä tuohon hintaan ole oikein mahdollista laadukasta äänen/kuvantoistoa tuottaa.

    Suosittelisin erillislaitteista koottua sarjaa. Käytät vaikka alkuun tuon 349 egeä kotiteatterivahvistimeen ja pikku hiljaa rakennat kunnon setin jos rahat ei muuten riitä.

    Ja jos on käsistään vähänkin kätevä niin rakennat kaiuttimesi itse.

    http://hifitalo.fi/cat/product_catalog.php?c=1
     
  4. benq89

    benq89 Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No joo! varmasti nuin saakin huomattavasti paremman setin, mitä nuo valmiit paketit, mutta kun ei tarvetta ole minulla tuolaiselle.

    A: Jos kerrostalossa tuollaiset laitan, ei niillä voi kuitenkaan kuunnella kunnolla.
    B: Kun minun korvalle tuolaisesta setistä, kuuluu varmasti ihan tarpeeksi hyvin

    Siis sehän on toki tosi, ettei esim. subwoofer mene niin matalille taajuuksille, kuin nuo kunnon vehkeet jos rakentaa

    Mutta nuo liitännät vain vähän mietityttävät?!?
    Kannatttaako esim. optisella kaapelilla vetää pc:ltä ääntä tuolle, vai miten olisi järkevintä toteuttaa tuo?

    ps. Xucoatl: Kiitos ASIALLISESTA vastauksesta kumminkin!!!
     
  5. Xucoatl

    Xucoatl Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2007
    Viestejä:
    542
    Kiitokset:
    89
    Pisteet:
    38
    Ei mitään mutinoita. Itselleen pitää vaatia vain PARASTA! ;-)

    Ei vaan: jos tuo sinulle riittää, niin asiahan on silloin ihan OK. Laitteet tarpeiden mukaan.

    Mutta:

    A: kunnolla voi kuunnella kunnon setilläkin, hommaa vain sellaiset vehkeet, että ne sopii kerrostalokäyttöön (esim. pienemmät kooltaan ja vähemmän eri taajuuksia ylikorostavat). Mahd. tasaiset vapaakenttävasteeltaan siis, niin äänenlaatukin on hyvä. Ja pitää sitten sen loudness-napin pois käytöstä. Subbarinkin voi rakentaa "passelisti", kattoo vaan että aktiivivahvarissa on sopivat säädöt ja jakosäädin, että sen voi säätää huoneeseen sopivaksi.

    Kysymykseesi: optinen kaapeli taitaa olla hinta/laatu-suhteeltaan paras vaihtoehto tuohon pc:n kytkemiseksi vahvariin. Myös koaksiaali käy jos pc:n äänilähdöistä sellainen löytyy. Ja samalla piuhalla saa sitten ne mahdolliset monikanavaäänetkin tietokoneelta vahvarille.
     
  6. benq89

    benq89 Regular member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jeps tulivat 4 päivää sitten ja mitä olen kuunnellut niin minä olen tyytyväinen näihin
     

Jaa tämä sivu