1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP720SA ?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi United 16.06.2004.

  1. ukkoman

    ukkoman Member

    Liittynyt:
    20.06.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi, onkohan mun laitteessa jotain vikaa, kun se tuntuu pitävän aika kovaa ääntä? Itse poltetuissa levyissä esim. dvd-rw levyjen lukemisesta aiheutuu todella kova ääni. Samoin on myös joidenkin ostettujen äänilevyjen kohdalla. Kuuluu sellaista ylimääräistä levyjen lukemisesta aiheutuvaa surinaa, joka häiritsee todella paljon. Mites muilla?
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2005
  2.  
  3. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole törmännyt tuohon, alkuperäisellä firmiksellä (v24?) tuli jotain vastaavaa eteen mutta ei enää.

    [bold]Ukkoman:[/bold]
    Ovatko kaikki nuo rw levyt samaa merkkiä? Oletko kokeillut muita merkkejä? Minulla oli muutama Maxellin CDR:ää jotka teki samaa, tuo häiritsevä ääni lakkasi samalla kun luovuin niistä.
     
  4. ukkoman

    ukkoman Member

    Liittynyt:
    20.06.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo no olen käyttänyt seuraavia Maxell, Verbatim yms.

    Välillä ei laite edes tunnista levyä. Näin kävi myös yhden ostetun äänilevyn kohdalla. Täytyy kokeilla vielä muitakin merkkejä.
     
  5. jaazer13

    jaazer13 Member

    Liittynyt:
    22.05.2004
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi. Kirjoitan tämän saman jutun tänne kuin myös tuonne threadiin "Kotiteatterisarja PHILIPS LX3900SA", koska soitinhan on sarjassa sama kuin tämä.

    Joo eli hain tän sarjan eilen ja päivitin Philipsin uusimpaan Firmwareen (v.36)
    Ongelmia ilmeni heti.

    Eli aloin toistamaan yhtä DIVX:ää, jonka kuvasuhde oli 640X252 =2.53/1.
    Laitoin DVD-soittimesta asetukseksi, että mulla on 16:9 laajakuvatelkkari, niin kuin mulla onkin.

    Ikävää on se, että nyt se venyttää sitä leffaa pystysuunnassa 16:9:ksi vaikka vanha DVD-soitin ei tätä tehnyt.

    Huomasin myös, että kuva on silloin oikeassa koossa, kun laitan soitimen asetuksista, että itselläni on 4:3 telkkari.

    Onko tähän olemassa mitään selkeämpää ratkaisua, kuin aina muuttaa DVD-soittimesta telkkarin asetuksia?
    Kiitos.
     
  6. SirW

    SirW Member

    Liittynyt:
    22.01.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ters!

    Neuvoisko joku miten toi 'goto' toimii. Lähinnä mistä napista kun en meinaa saada wörkkimään. (firmis on MTK newage v12)
     
  7. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pidä play pohjassa muutama sekunti sen jlk ylävasempaan ilmestyy pieni ruutu johon saat valita raidan. Jos sulla on pelkästään yksi raita niin paina uudestaan play pohjaan muutamaksi sekunniksi ja sen jlk näppäile kaukosäätimestä toivottu aika filmiin esim 0:58:45 ja soitin hakee sen melkein heti ja jatkaa toistoa siitä.
     
  8. jaazer13

    jaazer13 Member

    Liittynyt:
    22.05.2004
    Viestejä:
    77
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  9. syncro

    syncro Member

    Liittynyt:
    29.08.2004
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko tullut mitään uusia päivityksiä?
     
  10. jepu010

    jepu010 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2004
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toistaako tuo värkki Qpelia? Itelläni dvp630 mut inisee Qpelista enkä jaksais ottaa niitä leffoista pois.
     
  11. lunix

    lunix Regular member

    Liittynyt:
    01.07.2004
    Viestejä:
    773
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä toistaa
     
  12. kajaju00

    kajaju00 Member

    Liittynyt:
    15.03.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Poltin Verbatim dvd +r double layer levylle bowien keikan. Tietokoneella levy toimi moittettomasti, mutta soitin väitti vain että no disc. Toistaako soitin ollenkaan poltettuja double layer levyjä ?
     
  13. teemu_h

    teemu_h Member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä sen pitäisi varmaan soittaa mutta esim. nuo tavalliset Verbatim DVD+R levytkin jumittaa muutenkin välillä. Joskus sama levy toimii ja joskus ei, riippuu mitä mieltä soitin milloinkin on. Muilla merkeillä minulla ei ole ollut ongelmia. Tietokoneella kaikki toimii niinkuin pitääkin.
     
  14. bilis

    bilis Member

    Liittynyt:
    28.12.2002
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hommasin vasta äskettäin tämän soittimen ja päivitin heti ensitöikseni tuon viimeisimmän Newage-firmiksen. Ennen ja jälkeen sen päivityksen on xvidien toistamisessa järkyttävää nykimistä havaittavissa.. eli ei todellakaan mitään "pientä" nykimistä! Onko kellään muulla nykiminen ollut vastaavasta, että saisin lääkkeen omaankin ongelmaani?
     
  15. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uskallan miltei varmasti sanoa että tuo johtuu Packed Bitstreamistä joka esiintyy useimmiten nimenomaan xvid:ssä. Minulla on itse tämä soitin ja xvidit jossa packed bitstream nykii jollei sen poista.
    Eli tarvit MPEG4 Modifier ohjelman, sillä saat poistettua tuon helposti.

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/104366
    Tuossa linkki jossa tätä käsitelty siinä löytyy myös linkit mistä ladata. Huomioi että Net v1.1 Framework täytyy olla asennettuna ensin.
     
  16. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mtz.softpedia.com tullut uusi versio firmiksestä v6. Onko tietoa mitä tuossa paranneltu?
     
  17. Icedrill

    Icedrill Member

    Liittynyt:
    19.03.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän mahtaa mättää, kun yhden Xvid elokuvan äänet ei kuulu? GSpot näyttää seuraavaa: 0x0055(mp3,iso)MPEG-1 layer3 48000Hz 124 kb/s total(2 chnls) LAME3.93
    Tietokoneella kyllä kuuluu mainiosti.

    Edit: Eipä mitään. Alkoi toimimaan. Joku tilapäinen häiriö kait.
     
    Viimeksi muokattu: 19.03.2005
  18. Heikki_J

    Heikki_J Member

    Liittynyt:
    20.03.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse huomasin saman ongelman. Myös äänet häviää ajoittain ja koko soitin menee niin jumiin, että ainoastaan verkkopiuhan irrottaminen auttaa. Olen tarkistanut kaapeleiden liitokset. Edellisen soittimen kanssa ei ollut mitään ongelmia äänen kanssa.

    Mulla on hermo mennyt tähän Philipsin vehkeeseen. Ei ole kiva käynnistellä soitinta parin minuutin välein uudestaan. Tämä häiritsee "hieman" elokuvan katselua.

    Ja en ole tyyppiä "firmwaren päivittelijä" :) Piti vain purkaa paineita joita tämä Philipsin soitin on aiheuttanut.

    - Heikki
     
    Viimeksi muokattu: 20.03.2005
  19. olmeri

    olmeri Member

    Liittynyt:
    30.08.2004
    Viestejä:
    55
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sanokaas omia mielipiteitänne parhaaksi kokemaksenne firmikseks tälle soittimelle?
     
  20. Michelin

    Michelin Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    407
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytössä on ollut hetken aikaa tuo v33 New age v12 ja siihen mennessä se on ollut selkeästi paras. Uudempia taitaa jo olla mutta itse en ole vielä "jaksanut" näitä kokeilla.

    Olen ollut erittäin tyytyväinen tähän soittimeen ja tuohon firmikseen. Ainut parannus mitä vielä toivon on että pieni nykiminen mitä joskus harvoin sattuu silmiin tekstin vaihtuessa jäisi pois. Toinen on että joissakin aveissa niin soitin "kadottaa" irtotekstit kun kelaa filmiä ja jatkaa toistoa.
     
  21. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juuri tuohon on tullut fixi näiden uusimpien firmisten myötä, joten firmiksen päivittäminen kannattaa tehdä...
     

Jaa tämä sivu