1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP720SA ?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi United 16.06.2004.

  1. Ybe

    Ybe Member

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tökkiikö SACD-toisto uudenkin firmwaren kanssa?
     
  2.  
  3. jva

    jva Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2004
    Viestejä:
    140
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. fatmanjoe

    fatmanjoe Guest

    En saa päivitettyä mun soitinta, missä vika! Olen tehnyt sekä modatun version ja tav. ladatun version. Ja olen polttanut sen sekä nerolla b's gold recordilla, mutta päivitys ei lähde käyntiin. Onko sen polttamisessa jokin niksi? Soitin sanoo, että vcd 1.1 ja "pfb" vai "pbf" off. Jos laittaa ton "pfb" on ja laittaa levyn sisään, niin se vaihtuu off tilaan! Ja mistä voi tarkistaa soittimen firmwaren version?
     
  5. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olet ilmeisesti jostain syystä onnistunut polttamaan levyn video cd -muotoon. Käynnistä Nero Burning Rom ja valitse poltettavaksi muodoksi cd-rom(iso). Muistat muuttaa poltettavan tiedoston dvp720.bin -nimiseksi ja sen jälkeen vain Burn Compilation. Se on sit siinä...
     
  6. United

    United Member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli nyt itsekkin leikkityä tuolla MTKReMaker softalla ja vaihdettua noi fontit uusiin..nyt on DivX /XviD tekstitykset ihan helvetin hyvät !...Onko muillakin ollut ajoittain tota pientä nykimistä leffoissa , kun käännöstekstit tulee ruutuun ??
     
  7. teemu_h

    teemu_h Member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla ainakin välillä tekstien ilmestymisen yhteydessä kuva nyksähtää. Mutta mä oon iloinen kuitenkin että tekstit toimii ja näkyy hienosti nyt:)
     
  8. fatmanjoe

    fatmanjoe Guest

    Kiitos Karlin73!!:) Nyt toimii tekstit ja valikotkin on suomeksi. Ei kysyvä tieltä eksy...
     
  9. Hoitse

    Hoitse Member

    Liittynyt:
    02.11.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    karlin73, ongelmanahan on se että olen polttanut dvd+r:lle leffoja jo jonkin aikaa divx/xvid muodossa ja tekstitykset piti olla 6000 Yamadalla korkeintaan 19 merkkiä pitkät.
    Omaa hölmöyttä tietenkin etten polttanut rw levyille, mutta raha ratkaisee.
     
    Viimeksi muokattu: 12.11.2004
  10. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. No siihen ongelmaan tuskin on lääkettä. Ainoa mitä keksin on, että tilaat halpoja dvd+r tai rw -levyjä esim saksasta ja poltat kaiken uudelleen... Ei tule maksamaan montaa euroa.
     
  11. dobbelbok

    dobbelbok Member

    Liittynyt:
    13.11.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tulipa minunkin sitten pitkällisen pähkäilyn jälkeen ostettua tämä soitin ja päivitettyä uusimpaan firmikseen. Divx puoli on nyt ok, samoin muutkin formaatit näyttää toimivan, mutta sitten kun syötin koneelle DVD-R levyn, niin sitäpä se ei tunnistanut. Olen kokeillut paria erimerkkisiä kiekkoja, jotka muilla testaamillani soittimilla toimivat ok, mutta tämä ilmoittaa vain 'No Disc'. Esitteissä kerrotaan tukevan myös DVD-R/RW levyjä, mutta eipä toimi. Manuaali kertookin sitten laitteen toistavan vain 'Viimeistellyt DVD+R/RW levyt'. Oletteko saaneet -formaatin levyt näkymään? Jos olette, niin tarvitaanko jotain erityistoimenpiteitä tms.
     
  12. United

    United Member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä mulla on ainakin kaikki DVD-R sekä DVD-RW levyt toimineet moittettomasti...Olisko laitteessa jotain vikaa..vikaa..vikaa ?
     
  13. United

    United Member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  14. Alma1

    Alma1 Guest

    Apua kaivataan kiitos!

    Ongelma on seuraavanlainen...
    uusimmat divx leffat eli ilmeisesti .avi näkyvät soittimessani mutta ne pätkivät ja tekstit eivät näy... esim. terminal leffa.
    olen asentanut uusimman firmwaren joka löytyi philipsin omilta sivuilta ja se ei auttanut.
    vanhemmat divx leffat näkyvät nykimättä ja tekstien kanssa mutta uudemmat ei eli josko joku osaisi neuvoa miten ongelman voi poistaa jos sen nyt yleensä voi poistaa. olen polttanut elokuvan dvd-r letulle sekä rompulle mutta tulos on kummassakin sama eli nykii kuva pahasti ja tekstit ei näy...
    koitin myös Unitedin linkkiä ja asensin modatun mutta ei auttanut.

    eli jos joku osaa neuvoa niin suurella kiitoksella vastaanotetaan kaikki neuvot :)

     
  15. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi Alma1
    Katoppas tätä viestiketjua keskiväliltä; sillä neuvottu miten katsotaan onko leffassa käytetty packed bitstreamiä ja miten sen saa pois.
    Jos leffassa käytetty qpl:ää niin silloin ei auta kuin koodata filmi uudestaan....(tuon näet softalla qspot; löytyy vaikk afterdawnin softapuolelta)
     
  16. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. Eli packet bitstream pois ja johan näkyy. Tekstit on tod näk vobsub -muodossa ja siksi eivät näy. Sun pitää konvertoida ne .srt -muotoon subrip -ohjelmalla tai hakea uudet tekstit.
     
  17. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    qpl ei muuten muodosta ongelmaa philipsille...
     
  18. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    United ootko kokeillu noita modattuja firmiksiä onx tietoo saa vanhan takasin jos ei toimi OK.
     
  19. United

    United Member

    Liittynyt:
    02.01.2004
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo..kokeiltu on ja toimii hyvin..varsinkin tää viimeinen , jossa on täysin valkoiset ja rajatut tekstit..siis lähes samannäköiset tekstit mitä on DVD levyillä ! .Vanhan firmwaren voi laittaa takas , jos uusi ei miellytä..DVP720 ei tutki versio eroja , joten firmiksen voi vaihtaa esim. uudemmasta vanhempaan.
     
  20. einob

    einob Member

    Liittynyt:
    11.11.2004
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaatko United sanoa että onko sama juttu LX3900SA:ssa mulla on se ja näyttäis että Philipsin oma firmis on sama.
     
  21. zicc

    zicc Member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Latasin täältä (http://www.div.xro.us/) modatun firmwaren. Nyt näkyy tekstit tod. hyvin, valkonen fontti ja mustat reunat. Ainoa ongelma on että tekstit tulee vaan liian ylös. Onko kellään tietoo miten tuon vois korjata firmwareen? Tai onko parempaa firmwarea tiedossa? Yrittäny MTKRemakerilla katella ja ettii ohjeita netistä, huonolla menestyksellä...
     

Jaa tämä sivu