1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP720SA ?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi United 16.06.2004.

  1. DXI

    DXI Guest

    sil pystyy muokkailee fonttei, mut siin v33 versios oliki näköjään valmiina noi parannukset
     
  2.  
  3. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisitko markoris laittaa linkin, mistä löysit sen v33:n. Itse löysin vain v31:n, joka on jo soittimessani. Philisiltä ilmoittivat tänään, että virallinen päivitys tulee kohta Philipsin sivuille.
     
  4. markoris

    markoris Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. Ei juuri nyt yhdistä, kun on liikaa käyttäjiä, mutta kokeilen myöhemmin.
     
  6. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onnistui. Kommentit, kun oon kokeillut ensin.
     
  7. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei tuo versio 33 parannusta siihen, että teksteistä välillä tippuu pois rivin viimeiset kirjaimet. Toivottavasti korjaantuu 34:ssa.
     
  8. Isac

    Isac Member

    Liittynyt:
    21.10.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    V33 firmiksestä on olemassa modifioitu versio, jossa mahtuu enemmän merkkejä riville (60), toimii hyvin.
    Homma on tehty niin, että kyrilliset fontit on vaihdettu normaalia pienempiin tavallisiin, joten asetuksista pitää vaihtaa DIVX -fontiksi kyrilliset.
    Softan voi imuroida osoitteesta:
    http://home.planet.nl/~reijn291/DVP720.zip
     
  9. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi Isac

    Näkyykö tuolla modifioidulla firmiksellä ääkköset ja öökköset oikein?
     
  10. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse itseäni tehostaen - toimii ääkköset ja öökköset...päivitys tehty...
     
  11. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Huomasin pinene epämiellyttävän ominaisuuden tuossa v33 firmiksessä. Joka kerta kun divx/xvid leffassa näytetään subia niin filmi nykäisee vähän eli toisto ei ole tasainen. Kun katselin tuolta mpeg-playcenterin foorumilta niin joku muukin oli törmännyt vastaavaan. Päivitin soittimeni takaisin v33 -> v31 ja tilanne korjaantui; tekstitykset eivät tosin ole harmaalla pohjalla ja ne katoavat taas 40 min jäkeeen mutta taidan odotella seuraavaa firmistä jossa olisi tuo pieni nykiminen korjattu.

    Onko kukaan muu huomannut vasaavaa tuolla v33?
     
  12. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on v33. Suurin osa xvid-tiedostoista toistuu nykimättä, mutta osa nykii melko pahastikin. Johtuu mielestäni siitä, ettei soitin tue kaikkia xvid formaatteja ongelmitta. Virallista tukeahan koko xvid-muodolle ei ole vaan soittimen luvataan tukevan ainostaan divx:ää. Sama ongelma oli versioissa 31, joten ei nähdäkseni johdu siitä.
     
  13. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi Karlin73
    En tarkoita tuota nykimistä, sillä Xvideissä aiheuttaa tuo packet bitstream ongelmia ja siihen on olemassa pieni softa, jolla tuon saa poistettua ilman leffan uudelleen koodaamista eli homma hoituu alta minuutin.
    Tarkoitan nykimisellä tuon v33 ja tekstityksen kanssa ilmenevää pientä nykäisyä filmissä aina kun teksti näytetään eli silloin filmissä tapahtuu pieni nykäisy.

    Minulla oli päivityksenä tuo modifioitu versio tuosta v33 ja en ole kokeillut tuota normipäivitystä eli jos joku on vertaillut noita niin olisi kiva kuulla esiintyykö nykimistä tuolla versiolla.

    Olenko todellakin yksin tämän ongelman kanssa vai eikö kukaan muu ole huomannut moista ongelmaa?
     
  14. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    aha. Normaaliversiolla ei ainakaan mulla nyi (v33). Sen tekstin koon saa itse ilman sen kummempia kikkoja fiksattua minkä kokoiseksi ja näköiseksi haluaa tekemällä ensin fontin Foncreator ohjelmalla ja tämän jälkeen muokkaamalla firmwarea MTKRemaker-ohjelmalla.

    Mikä se ohjelma on millä saa nykimisen pois? Ja mistä sen saa...

     
  15. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä ohjeet: (julkaistu divx.com foorumissa, nimimerkki alexander maxim)

    You'll need FonCreator:
    http://groups.yahoo.com/group/mt13x9/files/Fonts/
    and MTKReMaker:
    http://personal.inet.fi/koti/mabreaker/mabreaker/mediatek/
    1. open FonCreator. Choose the code page corresponding to your country (1250=Central Europe, 1252=Western, for example). I chose Arial narrow, size 22, bold, space chars min width 4, numbers have same width, but my brother wanted size 24. Then save your font.
    2. Open MTKReMaker. Open the .bin file with MTKReMaker and go to Data Part/OSD1 Visuals/Fonts/Font 10-11 (standard divx subtitles) or 12-13 (cyrillic subtitles). Right-click on the font you want to change and choose "Replace", then choose the font you created with FonCreator.Then save your modified firmware as cd-upgrade file, write it on a cd etc. you know the rest.
     
  16. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi

    Softa jolla tuon packed bitstreamin saa poistettua nopsaan on mpeg4 modifier (http://www.moitah.net)

    Täytyy illalla koittaa tuota normi v33 versioita...
     
  17. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moi karlin73

    Oikeassa olit; ei todellakaan nyi tuolla normaaliversioilla. Noilla ohjeilla fontinkin sai todella mukavasti kohdilleen, joten ei enään hukkaa loppuja tekstityksistä.
     
  18. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvä. Katsopa muuten Philipsin sivulta päivitykset. Olin katselevinani, että uusi Firmware olisi julkaistu...
     
  19. tuskamies

    tuskamies Member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jokos joku fläsäytti tuon philipsin sivulta löytyvän tiedoston? g40g2.bin on tiedoston nimi? eikös sen pitäisi olla dvp720.bin?
     
  20. karlin73

    karlin73 Member

    Liittynyt:
    19.10.2004
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo. Ainakin mulla piti muuttaa ensin sen nimiseksi. Omituista... Toimii kylläkin ihan ok. Subit edelleen ihmeen isoja ja välit liian suuria. Kannattaa fiksata ne itse sellaiseksi kuin haluaa.
     
  21. Speti

    Speti Member

    Liittynyt:
    18.10.2003
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kellään tietoa onko tuossa virallisessa v33 jotain sellaista mitä epävirallisesta v33 puuttuu?
     

Jaa tämä sivu